Mijn wil er niet minder dan 190 voor hebben ga het gewoon nog eens proberen
_________________________________________ Het leven gaat door..
20 maart 2012 17:53
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Dakspoiler/remlichtspoiler 964
Al die tijd die jij verdoet om 'n 3de remlicht spoiler te kopen - kost volgens mij meer dan waar je ze ondertussen al voorbij hebt zien komen
20 maart 2012 18:02
Ronaldo
964 c2
Den Haag
€190,- is toch best schappelijk?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
20 maart 2012 18:48
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets via Ebay heb gekocht... ben dus een beetje huiverig ... dus 190 is een OK bedrag?
_________________________________________ Het leven gaat door..
20 maart 2012 19:07
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Meer dan ..
20 maart 2012 19:08
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Ff checken of de benodigde plaksteuntjes en boutjes/moertjes erbij zitten, neem vooralsnog aan van wel. Verkoper oogt betrouwbaar (feedback), zegt niet alles, maar lijkt me geen oplichter of beunhaas.
Verzenden kan volgens mij prima, maar indien mogelijk kies ik zelf bij dit soort dingen voor afhalen. Zien wat je koopt, en cash afrekenen.
Wellicht is er op het forum iemand (uit het oosten) die een keer in de buurt is en het wil ophalen?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum