Heb net ff op de site van Carlo van Krey gekeken, die prijs is echt scherp! € 7900,- : zeker hier eerst gaan kijken! Van 1988 en ziet er netjes uit (vanaf de foto).
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
21 maart 2012 18:59
Neppert
Neppert
Neppert
Re: van hoerensloep naar oer-gt
Die '88er vind ik er idd ook mooi uitzien. Ook al veel goeds gelezen over Carlo hier op het forum. AKK blijf natuurlijk een vereiste!! Die paarse bij Wolfs kan ik nergens op hun site terug vinden... Ziet er ook wel mooi uit, maar wat versta je onder "een beetje werk"? We zoeken gewoon lekker verder en ik heb gelukkig alle tijd van de wereld.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
21 maart 2012 21:23
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Het is niet echt paars maar meer grijs met een paars/groene tint. Dezelfde kleur heb ik 15-18jr geleden ook gehad. En nee hij staat nog niet op de website want is net binnen.
De precieze hoeveelheid werk weet ik niet, ook onder de motorkap heb ik niet gekeken maar van buiten was hij gewoon niet mooi. Een AKK vertelt meer, maar hij blijft in de basis een stuk duurder dan die van Krey.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
22 maart 2012 9:01
Neppert
Neppert
Neppert
Is idd een stuk duurder. Eerst maar eens ff afwachten op meer foto's als hij op de site staat. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de kleur wel heel mooi vind namelijk. En die bij Carlo heeft een blauw interieur en dat is niet echt mijn ding Kan het niet echt goed zien op de foto die je geplaatst hebt maar is het een grijs of een creme kleurig interieur bij die van Wolfs??
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
22 maart 2012 11:03
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Interieur is beige/creme.
22 maart 2012 11:43
Neppert
Neppert
Neppert
Dat vind ik eigenlijk wel een hele mooie combinatie. Is volgens mij hetzelfde wat ik ook had in mijn S8. (zal vanavond even een fotootje plaatsen als ik thuis ben)
22 maart 2012 13:11
Neppert
Neppert
Neppert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum