Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:29

Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Bella Italia 2012 ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Bericht Re: Bella Italia 2012 ?
Afbeelding

23 feb 2012 23:44
Profiel
Omg. Amsterdam
Wel druk zo de hele dag :drive: 4800km in 4a 5 dagen :shock: ....... ben meer voorstander van zoals afgelopen jaar, lekker heen rijden, daar in de omgeving rijden (waar jeje plekkie heb) of overdags ieder zijn eigen gang gaan (sommige willen zonnen, varen, luieren :wink: ), smiddags boodschappen doen met enkele P's, daarna de BBQ aansteken en lekker wat drinken tot laat in de avond :roll:

Ik was overdag alleen maar mijn auto aan het schoonhouden... al die stof en vuiligheid van rijden en stilstaan :cry: glimmen moet ie :mrgreen:

26 feb 2012 2:47
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Dimitri-Turbo schreef:
Wel druk zo de hele dag :drive: 4800km in 4a 5 dagen :shock:

Is MI ook veels te veel - als je leuke wegen wilt rijden zit je max. aan 450 Km per dag - eerder zelfs nog (maar) zo'n 150 (tot max 200) in de ochtend en de middag.

Of inderdaad ergens (ver) heen rijden - en daar in de rust stand ...

26 feb 2012 8:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zelfstandig
Kampen
Nou, laten we dan ook maar spijkers met koppen slaan:
is dit dan wat ?:
Starten in ? (bijv in Harderwijk) dan via Arnhem het beloofde land in. Vol gas over de Auobahn richting Bad Münstereifel. Daar lekker een Flammenkuchen eten, Daarna via een zeer leuke route (ongeveer 3 - 4 uur lang) door de Duitse eifel met brede wegen, smalle wegen, Haarspelbochten, mooie, lange bochten. Uitkomen bij de Nordschleife. (Kunnen de echte verslaafden daar nog een paar rondjes knallen als ze willen). Daarna eten in Adenau bij de Italiaan. Om met volle buikjes weer terug te rollen naar Nederland. Kop koffie bij het Campanille Hotel bij Zevenaar, kan daarna ieder weer zijns weegs.

OF na de ring naar Ome Arie in Adenau (of zijn kasteel in Kempen). Daar de BBQ in de fik en onder het genot van een "Grosse Bier" of belletje rode wijn lekker nalullen over de rit. Daarna in overstuur naar je bedje om te dromen over de volgende dag. Om na een goed ontbijt door te boenderen door de Eifel om uiteindelijk via de Belgische Ardennen in Maastricht uit te komen. OP het Vrijthof een kop koffie en daarna uitsplitsen.

Ik heb de route's klaar liggen.
Zeg maar als ik Arie moet bellen en vragen wanneer hij plaats heeft (bijv eind april op een vrijdag en zaterdag bijvoorbeeld)....

Als extra biedt ik hierbij aan dat ik dan samen met mijn maatje mee ga om de mensen die dit graag zouden willen rij instructie te geven.
Laat maar horen.

26 feb 2012 10:36
Profiel WWW
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
:thumleft: moet je maatje wel even door sleutelen aan de mijne, anders moet ik met mijn elektrisch aangedreven rollator er achteraan. :mrgreen:

26 feb 2012 13:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
@Porschebrom: afhankelijk van het moment (heb de laatste week van april pas weer ruimte) klinkt het goed!

26 feb 2012 13:16
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
ik zie dat er al heel veel route`s worden aangeboden en dat ook daar veel en dankbaar gebruik van wordt gemaakt. Zal dat van mij wel van meer waarde zijn dan. Tenslotte ben ik de minst ervaren onder ons . :oops: Ik ga mij wel verdiepen in rijtraining en plotseling opkomende ideeën en laat de reizen over aan diegene die er meer verstand van hebben. Mochten er vragen zijn dan wil ik mij daar best in verdiepen, Europa en ver daar buiten is tenslotte mijn oude werk gebied. Over naar mijn P. vriendjes. :thumleft:

26 feb 2012 20:22
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
horn schreef:
Lijkt mij dus dat degenen die het iniatief nemen iets te organiseren bepalen wie er wel en niet meedoet. Toch?

... daarnaast lijkt het mij ook zo dat je zelf (toch) niet mee zou willen als je weet dat de organisatie van dat evenement/uitje je deelname niet wenselijk zou vinden :idea:

04 maart 2012 21:05
Profiel WWW Facebook 
Omg. Amsterdam
+1 lijkt mij ook... dan is de gezelligheid ver te zoeken of je bent zo ver afgeleden in de sociale maatschappij dat dit je laatste handvat is :mrgreen:

05 maart 2012 18:27
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
De besproken routes hier zijn zeer interessant. Is hier geen topic met alle mooie
routes met eventuele eet en slaap mogelijkheden? :drive: :drive:

25 maart 2012 22:02
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Ik ben verleden jaar heel wat keer in Italië geweest. Mijn route is heel makkelijk, snel en mooi...
Bij Nijmegen de grens over, tweede afslag nemen; inchecken bij Tokkie-Air. Vijf kwartier later instappen bij Mario Tempo en weer 20 minuten later op het plijntje met een weintje (sic).

Zelf rijden kan natuurlijk ook :mrgreen:

26 maart 2012 16:02
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
he, dat is bijna dezelfde route als mijn spanje trail... :twisted: maar dan op de playa met een riejoja...

26 maart 2012 16:41
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Voor de liefhebbers heb ik nog een vergelijkbare route naar het hoge noorden :wink:

26 maart 2012 18:08
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4