Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 16:57

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Yomusic stelt zich voor 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster 987 2006
Bleiswijk
Bericht Yomusic stelt zich voor
Hallo allemaal,

Zojuist geregistreerd op dit mooie forum. Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar informatie over de Porsche Boxster. Een tijdje terug kwam ik in aanraking met zo'n Boxster omdat ik al eerder Porsche heb gereden maar nu graag ook open wil rijden. In de jaren '80 reed ik een 911 SC 3 ltr. Deze had ik helemaal gereviseerd. De grootste fout die ik gemaakt heb is de Fuchs velgen in te ruilen voor lelijke BBS velgen. De 911 heb ik voor weinig ingeruild omdat het mij te duur werd en ik zonder werk kwam te zitten. Maar het heeft altijd gekriebeld bij mij om weer eens iets aan te schaffen.
Ik heb daarna als hobby gehad en nog steeds Amerikaanse auto's importeren. Inmiddels heb ik er al 3 op naam gehad. Dit waren bijzondere exemplaren n.l. black & white police cars. Ik was lid van de Politie voertuigen groep en wij zijn als groep een keer aanwezig geweest op de Vet Cool Porsche dag in Lelystad. We hingen die dag er een beetje bij. Van de organisatie mochten we helaas niet veel doen voor de zieke kinderen. Dat zag de organisatie later ook in en hebben beterschap beloofd. Nu hopen we dit jaar weer aanwezig te zijn met een aantal amerikaanse politiewagens.

Even over de Boxster. Ik heb onlangs een proefrit mogen maken met een 2.5 ltr. 986 uit '97. Het ging niet echt van z'n plek, een beetje teleurstelling want een Volkwagen Touran reed mij eruit. Uiteindelijk na veel gas geven kwam ik er voorbij. De Touran bleef maar achter mij zitten en jawel "Stop Politie" bord ging aan. Uiteindelijk een bekeuring gekregen van 269,- euro omdat ik 35 km te hard was gegaan.
Dit was mijn eerste kennismaking met de Boxster :roll: Daar ging mijn aanbetaling. 8) Stom natuurlijk, had beter op moeten letten maar ik zat koud 10 minuten in die wagen. Ik moest zelfs de snelheidsmeter nog opzoeken.

Dit is een beetje mijn ervaring met de Porsches. Ik zal hier wel vaak vertoeven want ik wil echt alles weten van de Boxster. Zeker omdat ik op korte termijn eentje wil aanschaffen.

Misschien tot ziens in Lelystad op de kombaan van de RDW :drive:

Johan

mijn oude 911
Afbeelding Afbeelding

En hier mijn oude police cars

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door yomusic op 27 maart 2012 17:21, in totaal 1 keer bewerkt.

27 maart 2012 16:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Yomusic stelt zich voor
Leuke intro, Johan
Welkom op dit gezellige forum. :cheers:

27 maart 2012 16:55
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Welkom!

Veel succes met de zoektocht naar een geschikte Boxster. Alle info is denk ik wel via dit forum te verkrijgen.

27 maart 2012 17:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 550 Spyder
Schagen
Johan welkom! Er staan nog een paar goed onderhouden Boxsters van forumgenoten te koop, zie http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=33963 en http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=34558

Modificaties:
- Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint
- K&N High-Flow Air Filter

27 maart 2012 19:45
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
welkom en.... ik zou voor de 'S' gaan! :wink:

27 maart 2012 20:46
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Welkom op dit forum :salut:

27 maart 2012 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
997S C2 cabrio
Krimpenerwaard
Welkom Johan.

Ik denk dat ik je auto's al een keer gezien heb op de hoogvliegersdag in Rotterdam. Ik meen dat het 2009 of 2010 was.
Zien er goed uit!

Beetje jammer van die prent tijdens de proefrit. Hoe was dat spreekwoord ook al weer? Een goed begin................. :bang:

In ieder geval succes met je zoektocht.

27 maart 2012 21:17
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Welkom Johan :cheers: :cheers:

27 maart 2012 23:33
Profiel
PorscheForum Rakker
3.0 SC 1983 Coupe
Welkom Johan. Je had een mooie 911. Gebeurde eind jaren '80 wel vaker dat de Fuchsen verruild werden voor moderner spul. Maar wanneer had je deze SC eigenlijk, want je spreekt over de jaren '80 maar het kenteken zegt dat de eerste toelating in NL half '93 was?

28 maart 2012 18:23
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Welkom op het PF. Waar staat music voor?

28 maart 2012 18:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 987 2006
Bleiswijk
Ik had de P gekocht in '94 of '95. Ik weet het niet meer precies. De verkoper handelde in Porsches. Toendertijd gekocht in Middelharnis. Ik heb hem 2 jaar gehad. Met veel plezier in gereden. De motor heb ik helemaal gereviseerd, koppeling vervangen, uitlaten en remschijven vervangen. Ik had last van mijn rug en heb toen een Recarostoel erin gemonteerd. A;leen dat zag er niet uit. Ik had lichtbruine bekleding en een zwarte Recarostoel. Maar ik zat wel tof :mrgreen:

Yomusic staat voor Yo = Johan en Music de muziekstudio die ik heb gehad. In de begintijd van de house heb ik ontzettend veel muziek geproduceerd op CD. Ook veel samengewerkt met zangers en zangeressen. Maar op den duur niet leuk meer door allerlei zaken waarbij een advocaat aan te pas moest komen. Uiteindelijk de studio weggedaan maar m'n emailadres gehouden. Nu maak ik alleen nog muziek op de computer en in opdracht van producers.

28 maart 2012 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 987 2006
Bleiswijk
Hier nog een aantal foto's en een filmpje van mijn/onze aanwezigheid op de Vet cool Porsche dag 2009:

Foto's/film Vet Cool Porsche dag 2009 Wel een oude link maar vele van jullie kennen/kende onze politiegroep nog niet vandaar :wink:

Veel kijkplezier !!

31 maart 2012 13:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]