Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Alpe d'HuZes 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Alpe d'HuZes
Beste Porsche eigenaren en liefhebbers,

Alpe d’HuZes
Help Brian de berg op in strijd tegen kanker!

Wat is Alpe d‘HuZes?
Alpe d'HuZes is een actie waarbij fietsers, alleen of in een team, geld bijeen fietsen waarmee zij een bijdrage leveren aan de strijd voor de overwinning op kanker. Op één dag wordt de legendarische Alpe d'Huez tot 6 keer aan toe beklommen. Een bijna onmogelijke opgave. Toch lukte het in de jaren 2006 tot en met 2010 al heel veel deelnemers, zelfs een aantal (ex-)kankerpatiënten. In 2010 werd een bedrag van ruim 12 miljoen euro opgehaald. In 2011 werd zelfs ruim 20 miljoen euro opgehaald en het doel voor 2012 is om dit bedrag ruim te evenaren. Het is goed om te weten dat 100% van het gesponsorde geld wordt ingezet in de strijd tegen kanker. U kunt het geldbeleid van de organisatie nakijken op de website: http://www.opgevenisgeenoptie.nl

Waarom doe ik mee?
Op school krijg ik regelmatig presentaties over Alpe d’HuZes. Hier komt goed in naar voren dat het geld goed besteed wordt en dat al het gesponsorde geld ook daadwerkelijk naar de strijd tegen kanker gaat. Daarnaast heb ik vorig jaar na een lange strijd mijn oma verloren aan deze vreselijke ziekte. Mijn oma heeft altijd voor mij klaar gestaan en nu is het tijd om iets terug te doen. Daarnaast hoor ik te vaak dat er mensen overlijden aan kanker wellicht kent u ook iemand.

Onze doelstelling
Ik fiets niet in mijn eentje maar in een team van studenten. Ieder teamlid heeft een persoonlijke doelstelling. Zowel sportief als financieel gaat ieder teamlid de uitdaging aan. Mijn doelstelling is om de Alpe d’Huez maar liefst 6x te beklimmen en daarnaast een geld bedrag op te halen van €2.500

Wat kunt u voor mij betekenen?
U kunt sponsoren. Op de website: deelnemers.alpe-dhuzes.nl kunt u zoeken naar Brian Pronk.

Via twitter en Facebook houden wij u op de hoogte!

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... ian-pronk/

Team SM&O | @teamSMO | Alpe d'HuZes Team SM&O

Ik zou het zeer tof vinden als jullie mij hierbij helpen.

Bedankt alvast.

Mijn excuses als ik de forum regels niet goed naleef. Ik zag dit forum als uitstekende mogelijkheid om de naamsbekendheid van deze actie te vergroten. Wellicht dat u mij kunt helpen in de strijd tegen kanker.

28 maart 2012 20:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Alpe d'HuZes
Brian Pronk schreef:
Mijn excuses als ik de forum regels niet goed naleef. Ik zag dit forum als uitstekende mogelijkheid om de naamsbekendheid van deze actie te vergroten. Wellicht dat u mij kunt helpen in de strijd tegen kanker.

Ken Alpe d'Huzes al. Kan nooit genoeg aandacht voor zijn. Maar waarom door jou hier? Rij je Porsche? Of heb je alleen een account aangelegd omdat je dacht dat 'als je Porsche kan rijden zal je wel een hoop geld hebben en kan je ook mooi meehelpen Brian te sponsoren?' :scratch:

Succes.

29 maart 2012 0:38
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]