_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen!
04 apr 2012 17:15
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Re: 930 Turbo bekend?
Ken hem niet, maar zit volgens mij een grotere intercooler op van een 965. Dus wss ook wat meer vermogen....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
04 apr 2012 22:13
ajfluit
993 cabrio
MIDDELBURG
Dank je, dat dacht ik nl ook! binnenkort toch maar eens gaan kijken denk ik. Ik dacht dat er misschien al iemand was geweest die er meer van af wist.
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen!
05 apr 2012 8:44
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
220k km. Die zal al wel een keer gereviseerd (moeten) zijn
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
05 apr 2012 9:52
ajfluit
993 cabrio
MIDDELBURG
Als dat nog niet is gebeurd, zal dat een behoorlijke kostenpost worden. ik zal eens een telefoontje plegen met de eigenaar. maar als dat eenmaal is geschied, heb je natuurlijk een lekkere wagen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum