Auteur |
Bericht |
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
zelfs de achterkand van de velgen zijn een pareltje
|
19 maart 2012 20:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Tjee zo bling bling... daar kan Drknauf jaloers op zijn .... wat een dingen...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
20 maart 2012 18:57 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
even het model van Spark aangepast en voorzien van speedlines zodat deze der straks uitziet zoals het echte spul in de garage
|
23 maart 2012 17:54 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Ziekte van de wagens uit die tijd is dat deze bijna allemaal voorzien zijn van een GSM antenne. Het GSM antenne gat hebben we ondertussen mooi dicht gelast en opgelegt met lood De achterruit was nog een beetje een gevecht maar we hebben het gewonnen die ruit kregen we der gewoon niet uit maar na dik een uur duwen en trekken met drie man hadden we ze er toch zonder schade uit, reden dat deze niet echt mee werkte was de ramen kit die de vorige knoeier der mee had tussen gespoten Nu denk ik er aan om de achterste ramen héél lichtjes te laten verduisteren, of is dit not done op deze wagen?
|
31 maart 2012 11:15 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
ik vind het zonde. waarom zou je het doen. er komt amper licht doorheen en er zit niemand achterin. en getinte achterramen vs ongetinte voorramen vind ik persoonlijk altijd aso staan. maar ja, jouw auto, jouw beslissing. IK zou het niet doen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 maart 2012 11:25 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
'T is jouw auto dus doe wat je niet laten kunt, maar persoonlijk vind ik het niet kies die contactgestoorde ramen op een P.
|
31 maart 2012 11:27 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Met de schittering van die velgen kan toch al niemand zien wie er in de auto rijdt ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
31 maart 2012 11:36 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Ja misschien wel, laten we ze maar gewoon origineel houden, speelde even met de gedachte maar a het dan toch maar niet doen
|
31 maart 2012 12:10 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
_________________________________________ Nie janken.
|
31 maart 2012 13:57 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
dak en voorruit frame ondertussen van een laagje epoxi voorzien En zoals we al verwachten konden zit ook de rechtse achterflank vol plamuur, volgens mij is die wagen ooit bewerkt geweest door nen bezetter IPV ne carrosier, nu gaan we alles tot op blood ijzer schuren, uitblutsen en indien nodig lood opleggen tot hij weer helemaal perfect is, vijf lagen kleur hebben we er op terug gevonden
|
04 apr 2012 20:39 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Mooi werk en veel werk! Flare achter lijkt inderdaad alsof er iemand met boetseerklei te keer is gegaan. Knap dat je het helemaal vlak gaat maken weer.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
05 apr 2012 19:21 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Rechtse achterflank klaar voor het echte werk
|
05 apr 2012 21:24 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
|
06 apr 2012 21:05 |
|
|
e_930_T
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Hey, Volg je verhaal een beetje, leuk hoor elke keer met die foto's Gr. E
|
06 apr 2012 21:30 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Kan wel zijn, maar t boekje heb ik ook, en ik had toch liever de wagen. Maar hij wordt weer mooi hoor!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
06 apr 2012 21:52 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
als je nog materiaal hebt ivm de jubileum versie hoor ik het graag, hoe meer ik er ven kan vinden hoe liever ik het heb, koop het graag van je over, ook dat boekje dat ik al heb
|
06 apr 2012 21:57 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Ziet er blingbling uit Geert
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 apr 2012 10:00 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
|
07 apr 2012 20:04 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Lood: het echte werk Wat hebben ze toch met die arme auto gedaan
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 apr 2012 20:09 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Die heeft negen jaar voor een druk bezocht café gestaan en werd menig malen uitgeleend waardoor deze wel eens wat schade opliep, telkens slecht laten maken maar doordat deze zo dikwijls werd bijgespoten is deze wel kompleet roestvrij gebleven en ik schuur liever plamuur weg dan dat ik platen moet inlassen
|
07 apr 2012 20:15 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Dat is waar ja. Andere vraag: heb je niet overwogen om hem in compleet uit elkaar te halen?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 apr 2012 20:40 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Mechanische gedeelte wordt later aangepakt, als de motor er uit is wordt de motorbaai ook opnieuw gespoten en e motor gereviseerd, ophaging wordt wws een verlagingssetje van Bilstein of KW, hoeveel verder wil je hem uit elkaar halen
|
07 apr 2012 21:07 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Dat bedoelde ik (motor etc)!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 apr 2012 21:51 |
|
|
TERRUM
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Ha ja, mechanich is hij goed op een enkele pakking die lekt van te lang stil te staan, koppeling en alles van het remsysteem,ook remleidingen zijn al vervangen, heeft de vorige eigenaar nog gedaan vlak voor ik hem kocht, momenteel staat de wagen op de grond maar van de moment hij op een brug kan denk ik er toch aan om de motor er vanonder te nemen en deze binnen te doen bij een specialist
Het moeilijkste is dat ik een amateur ben en geen pro maar ik wl wel zoveel mogelijk perfectie en probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen, ik vind er bv niets aan om een kruiwagen vol geld af te zetten bij een specialist samen met de wagen om hem later op te halen als hij klaar is, heb ik met mijn 993 ook niet gedaan
Sugesties voor een goed revisie bedrijfje zijn welkom, wel rekening houdende dat ik in de buurt van Antwerpen (Temse) woon, dat is niet ver van Hulst, Kwestie dat als er later iets mis is met de motor in garantie dat ik niet 500 moet rijden voor een probleempje
|
08 apr 2012 8:09 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
Gespecialiseerd en goed adres voor motor revisie is John Inzinger in Helmond. Dat is een uur van je vandaan.
_________________________________________ air supremacy
|
08 apr 2012 9:33 |
|
|