|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
dirty gertie
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
|
voorstellen
Ik volg het forum nu een tijdje, en de aandrang om een P te kopen wordt steeds groter, dus een mooi moment om me voor te stellen.
Ik ben Gertjan, 41 jaar, en sinds lange tijd gefascineerd door het hebben van een eigen P. Zelf nog nooit een eigen auto gehad, wel een hele trits leaseauto's versleten. Ik rijd op dit moment een Duitse oliestoker (BMW 525D), prima bak met meer dan 200pk en een achttrapsautomaat, maar wel een beetje saai. Dus ik zoek een mooie auto voor erbij, en dat gaat een P worden.
Omdat ik er ook met het gezin in wil kunnen en ik zelf 1m97 ben valt de Boxster af, alhoewel ik de auto heerlijk vind sturen. Dus er moet een 911 gaan komen. Welke 911 weet ik nog niet zeker, ik neig naar de nieuwere types omdat ik een rijder ben en geen monteur, en ik er zonder al teveel gezeur ook 15k per jaar mee wil rijden. Budget rond de 40-45k. O ja, de auto moet buiten slapen want ik heb geen garage en kan in de buurt niets huren.
Ik ben inmiddels redelijk op de hoogte van de 993/996/997 voor- en nadelen met dank aan de mensen hier. 993 valt gevoelsmatig af, want lijkt onverantwoord deze buiten te parkeren. 996 is ruim binnen budget te doen, 997 gaat net niet (of net wel). Vind de rode 997 Carrera S bij Witmer wel apart, ik blijf er op een of andere manier naar kijken.
Enfin, het grote zoeken en kijken is begonnen, ik houd jullie op de hoogte.
|
11 apr 2012 22:42 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Re: voorstellen
Welkom , (dirty )gertie Zoektocht is zeker leuk ! Even door sparen en een fraaie 997 kopen....Sportpijp eronder...Noemen we je wel "dirty herrie"
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
11 apr 2012 22:56 |
|
|
Wilco911
997S C2 cabrioKrimpenerwaard
|
Welkom Gertjan, 997 bij Witmer ziet er idd goed uit, zeker in deze kleur! Beide een beetje water bij de wijn er ineens staat ie er........... En anders, succes met de zoektocht.
|
11 apr 2012 23:44 |
|
|
mfh1968
|
Welkom ! Leuke zoektocht ... En ook ik was weg van die rode ! Maar wilde een cabrio Groet Marcel
|
12 apr 2012 0:01 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
welkom! leuk om te zoeken, maar als je oog al op 1 is gevallen.... sterkte
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
12 apr 2012 21:49 |
|
|
horn
PF #57
|
rode 997 S - ik zeg verder zoeken. Is al verkocht... Toch van harte welkom!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 apr 2012 21:51 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Welkom Gertie (en waarom vies?) Die rode 997 is inderdaad fraai hoor, maar blijkbaar heb je te lang gewacht
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
12 apr 2012 21:58 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Tja Rood is een gezochte kleur.... je moet er snel bij zijn want Porsche in deze kleur zijn zeer gewild! al die saaie kleuren, zwart, grijs, zilver ed. zijn uit
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 apr 2012 0:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|