_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
11 apr 2012 20:25
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Re: Porsche koopt Nardo testcircuit
Da's mooi ! Kan Leander daar wel een meeting organiseren......als het echt uit de klauwen gaat lopen in Oosterhout
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
11 apr 2012 20:30
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Waar kunnen we boeken en waar kan de caravan staan, ik denk namelijk dat ik mij daar wel een paar dagen kan vermaken.
_________________________________________ Picasa album
die ring moet ingewijd worden door ons forum lijkt me dus wanneer gaan we?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
12 apr 2012 22:07
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Nardo is rond. Als er twee evenwijdige rechte stukken in zitten dan is het een ovaal. Als dat beide niet zo is dan zou het een ellips kunnen zijn die zich kenmerkt door een verschuivend middelpunt. Om een punthoofd van te krijgen wat dan meestal een ei-vorm betreft....
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum