Wel, die gasten gaan dat waarschijnlijk niet geweten hebben en staan daarom nog op de trailer ipv op baan Toch?
Lou die zich hieruit probeert te redden.....
Best een goed argument Lou, MAAR, ze hebben een GT3-RS, dus ze zijn wel wat gewend toch? (kom op, je kan het, nog eentje!)
En toch denk ik ook dat het iets met de banden te maken heeft. Volgens mij is de tweede terreinwagen op de foto geladen met verschillende banden en velgen.
Paul die probeert van een landgenoot te helpen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
30 mei 2005 11:51
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Yes Paul, volgens mij heb jij helemaal gelijk.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
30 mei 2005 19:37
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
ppp 356 schreef:
Paul die probeert van een landgenoot te helpen
..... maar daar nou net niet de juiste persoon voor is, want wiens daden zijn eigen woorden ontkrachten.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
31 mei 2005 10:50
Lou
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Maar die rijdt dan weer niet op slicks............
31 mei 2005 22:01
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Wie wel De argumenten worden er niet sterker op Lou.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
31 mei 2005 22:39
Lou
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Die anderen dus.........
Goh, dit wordt moeilijker dan een sudoka
31 mei 2005 22:53
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Dit is 'm
De kinderen moesten ook mee, en moeder de vrouw kon niet rijden
PauldiezelfveelmetdeA6rijdomdatdekindjesmeemoeten
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum