Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Re: Tunnel Challenge Amsterdam - La Targa Passaggio ™
Sander911 schreef:
Wat kost z'n mooie Targa sticker?
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
21 apr 2012 18:10
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
€ 12,50 incl. verzenden
21 apr 2012 18:11
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
MarcGT3 schreef:
Hebben gister echt een top avond gehad!!!! Leuk stoplichtsprintje met de zilveren GT3![/i]
Was top!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
21 apr 2012 19:15
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Stond op de reservelijst maar kon toch mee, mooi eindelijk eens mee en nog om de hoek ook, kwam er om 18.00 uur een vervelend telefoontje, met andere dingen bezig geweest, niet meer aan gedacht om af te zeggen, moet weer een mooi spektakel zijn geweest, was vanmiddag even in Amsterdam Noord zegt een zoon van een vriend, stonden wel 40 porsches bij de Mac, volgend jaar dan maar, wil de Amsterdam versie toch echt een keer meemaken.
21 apr 2012 19:17
356_rijder
Ex Porsche 964 C4
Achterveld
marcel964 schreef:
Was weer top geregeld allemaal! Wat is de Piet Hein tunnel toch een heerlijke tunnel. Eerste keer Piet Hein zat ik achter een 356 speedster die maakte lekkere herrie zeg!! (
Dank U
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
21 apr 2012 19:20
Jeroen914
foxtrot / oscar
Nice Pics, Yaroon
21 apr 2012 19:54
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Olaf en Leo, heel erg bedankt voor de organisatie. De ontvangst bij PCA was ook top!! Veronique en ik hebben heel erg genoten van onze eerste tunnel-rit met de Boxster Spyder. Olaf, het was erg leuk om je aan het einde van de avond even gesproken te hebben. Petje af hoor....dit was alweer je 18e tunnel-rit ??!! Veel succes/plezier in Berlijn komende week! Jeroen914, wat een waanzinnig mooie foto heb je gemaakt van de Boxster Spyder aan het einde van de avond , Bedankt!!!
groeten Marc en Veronique
21 apr 2012 21:11
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
Porsche lifestyle blog
Den Haag
Ik kan niet anders zeggen: wat een topavond! Dank voor de organisatie en ik kan niet wachten op de foto's. Tot in Rotterdam!
21 apr 2012 21:27
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
Porsche lifestyle blog
Den Haag
BOXTUR schreef:
Reed ergens in een tunnel achter een donkere Cayman die ook lekker knetterde Ik heb cuprohr en sportuitlaat, maar die Cayman deed daar zeker niet voor onder
Mmmm...dat zou wel eens mijn Cayman geweest kunnen zijn Dank voor de complimenten!
21 apr 2012 21:29
356_rijder
Ex Porsche 964 C4
Achterveld
Waar blijven de filmpjes van het door de tunnels?
Groete Jordy
22 apr 2012 8:35
Olaf
911 Carrera S
kaldenbach schreef:
....dit was alweer je 18e tunnel-rit ??!!
.. kunnen we vast gaan bedenken wat we in 2014 voor feestje gaan geven ?!?!?!
kaldenbach schreef:
Veel succes/plezier in Berlijn komende week!
- een van de weinige keren dat ik niet op gympies en in een spijkerbroek kan lopen
22 apr 2012 8:42
Clemento
356_rijder schreef:
Waar blijven de filmpjes van het door de tunnels?
+1 alleen op FB een paar gezien.
22 apr 2012 9:04
356_rijder
Ex Porsche 964 C4
Achterveld
Hey Clemento, leuk je ff gesproken te hebben. Helaas weinig tijd.
Tot snel.
Groete Jordy
Ps,
Ben zelf gisteren tot vrij laat mijn Targa Passaggio Tunnel Challenge filmpje aan het monteren geweest. Moet zeggen verschrikkelijk mooi, ben op de helft en zit nog te wachten op iemand die diverse acties heeft gefilmd.
Dus ff geduld
22 apr 2012 9:36
BoumaK
987.1 Cayman S
ex 964 c2.
ex 911 3.2 cabrio
ex 911 3.2 Coupe
Noord Holland
Olaf en Leoh bedankt voor de organisatie, TOP . Ik kon helaas niet met mijn 3.2 cabrio meerijden, inmiddels weer goed thanx Joost. Kon wel mooi even met de S4 meerijden om te kijken of ik de porsche's kon bijhouden......ik ben erg tevreden
_________________________________________ Wenn schon denn schon !!!
22 apr 2012 11:08
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Jeroen914 schreef:
Nice pic, Jeroen. Thanks.
Was mijn eerste tunnel challange en ik heb genoten. Heb het laatste stuk niet gereden want moest daarna nog een paar uur sturen. Dank aan Olaf en Leo.
Fijn ook om te constateren dat de oude dame nog behoorlijk mee kan komen als er eens doorgetrokken moet worden. Ik hou steeds meer van haar.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
22 apr 2012 12:50
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
Olaf , Leo en PCA bedankt voor wederom een mooie LTP!
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
22 apr 2012 14:37
Clemento
356_rijder schreef:
Ben zelf gisteren tot vrij laat mijn Targa Passaggio Tunnel Challenge filmpje aan het monteren geweest. Moet zeggen verschrikkelijk mooi, ben op de helft en zit nog te wachten op iemand die diverse acties heeft gefilmd.
Ben wel benieuwd naar jou filmpjes. Het eerste deel hebben we samen gereden.
Groet, Jan
22 apr 2012 15:17
Riicharrd
Monteur PBVH
Haarstylist
Hoi allen!
Weer een geweldige avond gehad aflopen vrijdag, alles weer prima geregeld! Als bijrijder in de 3.6 Turbo ook weer ernstig genoten.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
22 apr 2012 16:43
TonD
Als 3:30 telt als 'tot vrij laat', ben ik gister ook tot vrij laat bezig geweest met monteren
Hierbij mijn twee creaties. Eerste is rit tot aan eerste stop in Beverwijk toen het nog mooi licht (zon, regen, alles) was buiten, Tweede is minder mooi maar meer tunnels
Even op filmpjes klikken voor Full HD versie.
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
22 apr 2012 16:54
Olaf
911 Carrera S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum