Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Re: Tunnel Challenge Amsterdam - La Targa Passaggio ™
Mooi TonD gefilmd met een GoPro Hero hd2?
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
22 apr 2012 17:20
TonD
Dank. Was helaas m'n verlengkabel voor externe microfoon vergeten dus die een beetje provisorisch onder de motorkap (bij ruitenwissers) gestoken. Volgende keer beter plekje vinden (meer uit de wind)
Yep, inderdaad. GoPro HD2. Binnenkort eens proberen het fisheye effect te corrigeren, kijken of je het dan ook nog meteen ziet
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
22 apr 2012 17:22
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Heb je de Gopro nu binnen of buiten de auto gehangen?
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
22 apr 2012 17:24
TonD
Eerste filmpje op de motorkap (buiten dus) 2e op de voorruit onder de binnenspiegel, in de hoop op wat minder wind. Volgende keer zet ik 'm weer buiten maar dan met mic uit de wind. Goede motivatie om volgende keer zeker weer mee te gaan. Niet dat ik extra motivatie nodig had om volgende keer weer mee te willen...
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
22 apr 2012 17:27
Jeroen914
foxtrot / oscar
Die tweede
TonD schreef:
in de hoop op wat minder wind.
Geen idee hoe lang zo'n kabeltje is - of dat je 'n windschot(je) kan maken.
Heb met Thijs eerder wel wat proefritjes gemaakt m.b.t. het geluid. Bij de 993 was het het beste om de microfoon op de motorkap te plakken - dan zat deze mooi uit het windgeruis - achter de spoiler
22 apr 2012 17:42
TonD
Die haalt de achterbumper wel, waar inderdaad lekker weinig wind is over het algemeen
22 apr 2012 17:51
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
TonD schreef:
Eerste filmpje op de motorkap (buiten dus) 2e op de voorruit onder de binnenspiegel, in de hoop op wat minder wind. Volgende keer zet ik 'm weer buiten maar dan met mic uit de wind. Goede motivatie om volgende keer zeker weer mee te gaan. Niet dat ik extra motivatie nodig had om volgende keer weer mee te willen...
mooi filmwerk Ton. Als ik geweten had dat je een camera voorop had, dan had ik niet zo lang achter je gebleven
_________________________________________ The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
22 apr 2012 21:18
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Hee top, op 21s kom ik ook nog ff langs
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
22 apr 2012 21:26
TonD
RuBoxS schreef:
TonD schreef:
mooi filmwerk Ton. Als ik geweten had dat je een camera voorop had, dan had ik niet zo lang achter je gebleven
Dank Volgende keer probeer ik én meer camera's mee te nemen én zal ik met grote oranje letters op m'n auto plakken dat ik aan het filmen ben
22 apr 2012 21:27
horse power junkie
2.7 carrera targa '75
Cayenne S '04
ex 356 C '65
PF # 6864
ede
Rad911 schreef:
Hee top, op 21s kom ik ook nog ff langs
je ging maar een heel klein beetje sneller
_________________________________________ The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
22 apr 2012 21:31
gassen
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Leuke foto's en filmpjes allemaal. Ik heb erg genoten, Olaf en Leo het was weer mooi georganiseerd!
_________________________________________ Het is er een van 911
22 apr 2012 22:09
robvanvliet911
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91
ex Carrera 4 cabrio 2001
ex Cayenne Turbo 2006
ex 944 1987 ex 944 1982
ex Porsche 911 T 1973
Noord-Holland
RAD911 top filmpje, Ik ben een heel stuk er op te zien. En het is ook leuk dat het sprintje met de Turbo er op staat Zit met alle filmpjes de hele avond weer na te beleven !! Gr Rob
_________________________________________ Als je het niet zelf kan , vraag het een ander.
22 apr 2012 22:19
Jous
987 Boxster S
070
@TonD Erg leuke filmpjes! Het eerste filmpje is bijzonder mooi qua kleur en scherpte; bovendien erg herkenbaar want je was toen steeds dicht in de buurt (ik zie mezelf meerdere keren in beeld). Ook het tweede filmpje brengt het gevoel weer terug. Dank!
22 apr 2012 22:27
resto
resto
Nijmegen
_________________________________________ 996 c2 tip
22 apr 2012 23:03
Clemento
The Dude schreef:
Twee filmpjes met helaas (te)veel windgeruis!
Die 944 S2 uit het eerste filmpje dat ben ik
Laatst bijgewerkt door Clemento op 24 apr 2012 16:55, in totaal 1 keer bewerkt.
24 apr 2012 16:49
marcel964
Groene 964 carrera 2/ artic silver 996 mk2 GT3
Kortenhoef
The Dude schreef:
Twee filmpjes met helaas (te)veel windgeruis!
De 964 ben ikke ! Jammer dat er geen goed geluid bij zit.
_________________________________________ groene964 carrera 2 1990/ artic silver 996 mk2 GT3
24 apr 2012 16:54
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Leuke filmpjes
_________________________________________ Het leven gaat door..
24 apr 2012 17:23
Richard.
Fotograaf
WIjchen
Nou, sorry dat ik wat laat ben met de foto's had het dit weekend erg druk dus ben er niet meer aan toe gekomen, nog steeds is een hoop niet bewerkt maar hier is de eerste lading foto's, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk deelnemers op de foto te zetten ! Dus blijf dit topic checken want er komen nog zo'n 150 foto's aan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum