Re: Wat staat er in jouw loods......
1. Een leuke roadster. M'n huidige 986 BoxsterS is prima maar liever een F430 spider scuderia 16M.
2. Een leuke snelle daily. M'n huidige e46 M3 is prima maar liever een e60 M5.
3. Een leuke hooligan/rally auto. M'n huidige EVO 8 MR RS is prima maar liever een echte WRC auto.
4. Een leuke sport/tour motorfiets. M'n huidige FJ1200 is prima maar liever een K1300S.
5. Een leuke auto voor m'n dochter. De huidige Arosa 1.0 is prima maar ik denk dat ze liever een 350Z wilt.
6. Een leuke auto voor m'n vrouw. De huidige 130i is prima maar stiekum denk ik dat ze liever een Mini heeft. Doe dan maar een CooperS JCW GP erbij. Maar die wil ze natuurlijk weer niet
Dus doe die maar voor mij en een full option CooperS nieuwste type voor vrouwlief
7. Een GT3 mag natuurlijk niet ontbreken. 997 GT RS 4.0 gaarne.
8. Mis m'n oude e30 M3 nog steeds. Dus gaarne een e30 M3 sportevo.
9. Pagani vind ik ook erg mooi. Doe die nieuwste de 760RS. Hoezo one-off, als je er nog eentje voor Lewis Hamilton kan bouwen kan dat voor mij ook.
10. Een leuke supermotard. Doe maar een echte, dus een omgebouwde 2-takt CR500 crosser.
11. Een KTM X-bow / Radical / achtig ding. Geen flauw idee wat het leukste is maar het lijkt me super om dat uit te zoeken en dan een keuze te maken
12. Er moet ook nog iets comfortabels, luxe en rustgevend bij. Zou niet weten wat eigenlijk. Leuk projectje om uit te zoeken. Mercedes, Jaquar, Maybach, Bentley ?
13. Een volledig ingerichte garage / brug / gereedschap / magazijn met voldoende onderdelen, spare-parts, wintersets, circuitsets, driftsets, zomerbanden, etc.
14. Een volledig ingerichte fotografie studio.
15. Een volledig ingericht wellness/sauna/sport centre.
16. Een kluis met voldoende pecunia om alles te houden, te onderhouden voor de komende zeg 100 jaar. Hoeveel boetes ik ook ga krijgen en wat de NL regering ook voor vreemde belastingmaatregelen gaat bedenken.
17. Het geheim voor onstervelijkheid en eeuwige jeugd (damn nu al te laat...) om overal in voldoende mate van te kunnen genieten. Uiteraard niet alleen voor mij want daar wordt je denk ik uiteindelijk doodongelukig van. Je zult je eigen kinderen/vrouw e.d. maar moeten "wegbrengen" (krijgt ter plekke Highlander denkbeelden)
Zo nu naar bed om verder te dromen en uit te rusten voor morgen: wederom een gewone werkdag om de benzine, wegenbelasting, studie van dochterlief en hypotheek te kunnen betalen alsmede de reparatie van de gaskabel van m'n 2-takt brommert die vanmiddag afbrak toen ik van werk naar huis reed ...
Mark.