Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Je gaat nu echt als een grijsgedraaide langspeelplaat klinken Barolo. Als jij je helemaal kunt vinden in dat Android-gebeuren dan is dat toch prima? Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je steeds maar weer dat superieur telefoontje van je wilt vergelijken met een iPhone?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 mei 2012 0:52 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Je vergeet naast je worst voor het gemak dat die verschillen voortkomen uit de providers en niet zozeer Samsung. Ik zie ook niet in wat dat met innovatief of niet te maken heeft, misschien toch een andere stok proberen. Bricked telefoons, bestanden weg, battery drain bij 15% van de respondenten in een poll, nee, echt van een heel andere orde. http://www.bbc.com/news/technology-15288003http://www.engadget.com/2011/11/02/appl ... ses-a-fix/http://www.engadget.com/2011/10/29/poll ... -in-ios-5/
_________________________________________ Tjolk.
|
04 mei 2012 1:14 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb het gewoon over het updaten van een unbranded toestel. Dat heeft dus helemaal niets met een provider of iets dergelijks te maken. http://www.samsunggalaxy-s2.com/android ... eschikbaarhttp://www.samsunggalaxy-s2.com/android ... ar-via-ota
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 mei 2012 4:57 |
|
 |
horn
PF #57
|
Heren, heren.... Nooit geweten dat ik door de keuze van mijn telefoon in een kamp belandde. En ben overigens tevreden met et fomaat van mijn iphone. Zou geen grotere telefoon hoeven. Eerder kleiner als dat zou kunnen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2012 6:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Niets meer dan een gezonde discussie Horn. 
|
04 mei 2012 9:19 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ach ja. samsung is voor de waterboys.
_________________________________________ oud is beter
|
04 mei 2012 10:20 |
|
 |
horn
PF #57
|
Vandaar ook de  Een goede discussie kan ik altijd waarderen. Jammer dat Devils Son niet meedoet 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2012 12:26 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Misschien voelt DS zich hier niet zo op zijn gemak met een BB. http://www.nu.nl/werk-en-prive/2397805/ ... isten.html
|
04 mei 2012 13:30 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Juist wel. Met PSV denkt hij ook dat hij kans maakt op de titel.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 mei 2012 13:35 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Ik werk met een HTC Desire, BlackBerry Bold en Apple ipad. Waar moet ik me aanmelden?
|
04 mei 2012 13:40 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Nokia anyone? 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 mei 2012 13:46 |
|
 |
horn
PF #57
|
|
04 mei 2012 14:14 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Nokia, dan kom je in het Horn en Ewout kamp terecht.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 mei 2012 14:16 |
|
 |
horn
PF #57
|
Hoho... Ewout heeft inmiddels de afgedankte Iphone3 van zijn totmbo gekregen en ik heb al een half jaar een Iphone4. Was dolgelukkig met mijn Nokia maar door jou ben ik toch maar eens gaan kijken of die Iphones écht zo kl*te zijn... 
|
04 mei 2012 14:28 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Laggard is my middle name. Daarom rijd ik ook in een auto die 50 jaar geleden is ontworpen 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 mei 2012 14:42 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, het feit dat mensen altijd roepen dat hun auto beter is dan een 911 (of Porsche om het te generaliseren), gebruiken we hier toch ook nog altijd om te zeggen dat de 911 (of Porsche) DE standaard is.... Het is zo mooi, langspeelplaten klinken het warmst was het toch? 
|
04 mei 2012 23:08 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Rustig mannen, de 911 is DE standaard. Hoeven we niet over te discussieren toch? Of was heel mijn leven één grote leugen? Qua iphone en android phones, dit zijn gewoon 2 verschillende standaarden. Ja ze zijn elk een standaard op zichzelf. Dus moet je gewoon kijken waar je prioriteiten liggen. Zelf heb ik gekozen voor de iphone, omdat mijn prioriteit een mooie gsm was (naast natuurlijk al de andere functionaliteiten die ik erin wilde, anders leg je daar geen 400-500 euro voor neer). En nog geen android phones tegengekomen die kunnen tippen aan dat design  . Voor de rest kon ik evengoed een android phone gekozen hebben, want de functionaliteiten vind je beetje in beiden terug. Alleen is android meer open minded. Maar toch altijd plezant die argumenten van beide kampen aan te horen  . Alleen is het hier niet zo hevig als elders soms. En vaak zijn het echt argumenten van mensen die er totaal geen flauw benul hebben van wat ze echt zeggen, hilarisch  .
|
06 mei 2012 18:53 |
|
 |
horn
PF #57
|
Speciaal voor de apple lovers  Grappige foto van een amerikaanse studenten aula. Onderschrift bij deze foto: "Guess who is sitting alone in the cafetaria....?"
|
08 mei 2012 20:20 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
dan heb je tenminste ballen 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
08 mei 2012 20:37 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Mij draaide het destijds maar om één ding, een telefoon die qua performance helemaal bij mijn MacBook Pro pastte. Er was geen enkele telefoonfabrikant die het maar enigszins de moeite vond om een stukje degelijk software te programmeren voor de Mac-gebruiker. Dat is ze uiteindelijk duur komen te staan.  En voor de rest vind ik ieder telefoontje wat niet in een broekzak past zijn doel voorbij schieten.
|
08 mei 2012 21:40 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Het kleinste scherm, weegt het zwaarst, heeft een hele trage processor, heeft het minste geheugen aan boord, de kleinste batterij, zelfs de camera is de minste van deze 3 modellen.  Maar is wel de enige die iTunes ondersteunt. 
|
08 mei 2012 22:13 |
|
 |
horn
PF #57
|
wat een kloteding die Iphone. Maar ik ben er blij mee.
|
08 mei 2012 22:28 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Grappig ook die drie afbeeldingen van die telefoontjes naast elkaar waarbij ze alledrie evengroot lijken. 
|
08 mei 2012 22:40 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Verhip, je hebt gelijk barolo, dat ik dat niet eerder gezien heb zeg... Ik ben om, ik ga andere broeken kopen met grotere zakken en daarna een nieuwe telefoon! 
|
08 mei 2012 22:40 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
"Iets" weegt niet zwaar. Iets is zwaar of weegt veel  (wel grappig: de best bruikbare taal cq woordenboek apps zijn voor Apple  )
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
08 mei 2012 23:21 |
|
|