Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 19:23

Antwoord op onderwerp  [ 1454 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Volgende
Voetbalcafe seizoen 2011/2012 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Voetbalcafe seizoen 2011/2012
Devils son schreef:
Nogmaals: we zullen zien.

Als we 3e worden is dat zoals verwacht. Worden we 2e is dat heel mooi meegenomen.

Als feyenoord het net niet redt zal het toch een tikkie zijn.

25 mio investeren als PSV en dan is 3e worden verwacht? Goede grap.

05 mei 2012 4:35
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Ik dacht dat fans van de grootste geldsmijter van Nederland al lang wisten dat met geld smijten geen garantie voor succes is...

Overigens heb ik het destijds al betiteld als onverstandig.

05 mei 2012 11:29
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
kom op DS, jij gaat me nu niet vertellen dat heel PSV inclusief jijzelf aan het begin vh seizoen ging voor de 3de plek? dat is je reinste BS!

05 mei 2012 11:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Algemeen Dagblad:
Het kan een gekke wedstrijd worden. Feyenoord stapt morgen het veld van het Abe Lenstra Stadion op in de wetenschap dat tegenstander Heerenveen absoluut niet mag gelijkspelen. 'Is PSV geïrriteerd door deze situatie? In Eindhoven moeten ze niet roomser zijn dan de paus,' zegt Koeman.

Dat ze in Eindhoven niet blij zijn met het feit dat Heerenveen straks misschien garen spint bij een zege van Feyenoord, daar kon Koeman niet mee zitten.

'Zijn ze in Eindhoven boos?,' reageerde de 78-voudig international. 'Ze moeten bij PSV naar zichzelf kijken.
Met deze selectie, waarin zoveel geld is geïnvesteerd, moeten ze gewoon concluderen dat ze het niet goed hebben gedaan. Bovendien moeten ze ook nog maar bij Excelsior winnen.'

Koeman friste in de perszaal van Feyenoord zijn geheugen nog maar eens op. In mei 2003 was hij coach van Ajax en speelde hij op de slotdag tegen Heerenveen. Koploper PSV ging in het Oosterpark Stadion op bezoek bij FC Groningen dat nog een punt nodig had om zich te handhaven op het hoogste niveau.

Door de salonremise greep PSV de titel en beet Ajax in het stof. 'Het werd 0-0 en de laatste 35 minuten hebben ze alleen maar de bal naar elkaar geschoven,' zei Koeman. 'Daar was PSV ook gewoon bij betrokken.
In Eindhoven moeten ze niet roomser zijn dan de paus.'

Saillant detail was dat Ron Jans destijds coach was van FC Groningen.
#64 comming soon.

05 mei 2012 12:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
mbembe schreef:
kom op DS, jij gaat me nu niet vertellen dat heel PSV inclusief jijzelf aan het begin vh seizoen ging voor de 3de plek? dat is je reinste BS!

Dat staat er toch niet?

Ik verwijs gewoon naar mijn advies van een jaar terug:

Wat mij betreft hebben ze met dit resultaat een mooie kans erbij gekregen: verkoop al die topspelers als er goed geld voor geboden wordt, want ik heb er niet één dit seizoen gezien die in staat was om PSV op de moeilijke momenten er doorheen te slepen. Ook Ibi niet...

Gewoon accepteren dat je de komende 5 jaar niet meedoet om de titel en gaan bouwen aan iets nieuws. Jeugd de kans geven. Club gezond maken.

Dat bedoel ik met dat ik het onverstandig vond om weer met een hoop geldsmijterij kampioen te willen worden. Als je tweede wordt valt de schade mee, maar je hebt nu weer een mislukte spits, terwijl Lens als die nu een jaar op die positie had gespeeld nu wellicht echt prima op die positie uit had gekund.

Ik had het mij nog voor kunnen stellen als ze El Hamdaoui hadden genomen voor een appel en een ei, aangezien die volgens mij wel bij PSV past en er dan voldoende in schopt om een jaar later met een fikse winst te vertrekken (en Fred Rutten kan met zo'n jongen omgaan). Maar al die net niet spitsen... Geef dan de jeugd maar een kans. Het is niet alsof ze bij PSV geen spits op kunnen leiden. Maar jongens als Huntelaar en Gudjohnsen werden snel afgedankt in het verleden terwijl iedereen wist wat de potentie was.

05 mei 2012 12:50
Profiel
Erick911 schreef:
Algemeen Dagblad:
Het kan een gekke wedstrijd worden. Feyenoord stapt morgen het veld van het Abe Lenstra Stadion op in de wetenschap dat tegenstander Heerenveen absoluut niet mag gelijkspelen. 'Is PSV geïrriteerd door deze situatie? In Eindhoven moeten ze niet roomser zijn dan de paus,' zegt Koeman.

Dat ze in Eindhoven niet blij zijn met het feit dat Heerenveen straks misschien garen spint bij een zege van Feyenoord, daar kon Koeman niet mee zitten.

'Zijn ze in Eindhoven boos?,' reageerde de 78-voudig international. 'Ze moeten bij PSV naar zichzelf kijken.
Met deze selectie, waarin zoveel geld is geïnvesteerd, moeten ze gewoon concluderen dat ze het niet goed hebben gedaan. Bovendien moeten ze ook nog maar bij Excelsior winnen.'

Koeman friste in de perszaal van Feyenoord zijn geheugen nog maar eens op. In mei 2003 was hij coach van Ajax en speelde hij op de slotdag tegen Heerenveen. Koploper PSV ging in het Oosterpark Stadion op bezoek bij FC Groningen dat nog een punt nodig had om zich te handhaven op het hoogste niveau.

Door de salonremise greep PSV de titel en beet Ajax in het stof. 'Het werd 0-0 en de laatste 35 minuten hebben ze alleen maar de bal naar elkaar geschoven,' zei Koeman. 'Daar was PSV ook gewoon bij betrokken.
In Eindhoven moeten ze niet roomser zijn dan de paus.'

Saillant detail was dat Ron Jans destijds coach was van FC Groningen.

Paar dingen: a. Heerenveen zal ook bij een gelijkspel waarschijnlijk door zijn, b. bovenstaande situatie is wezenlijk anders en c. hij moet zich niet zo bemoeien met het interne beleid van PSV, daarmee verlaagt hij zichzelf (al was het maar omdat hij ook alles koopt wat los en vast zit als hij de geldbuidel overhandigt krijgt en ik kan mij nog een tweede seizoenshelft onder Koeman herinneren waarbij ze waarschijnlijk meer punten met de A1 hadden gehaald).

05 mei 2012 12:53
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Maar Koeman heeft wel gelijk :wink:

05 mei 2012 13:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Hebben winnende coaches altijd.... :mrgreen: :popcorn:
#64 comming soon.

05 mei 2012 14:01
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Devils son schreef:
Ik dacht dat fans van de grootste geldsmijter van Nederland al lang wisten dat met geld smijten geen garantie voor succes is...

Overigens heb ik het destijds al betiteld als onverstandig.

Hoho: waar zeg ik dat. Jij zegt dat de 3e plaats verwacht was.

05 mei 2012 15:49
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
PSV (lees: clubleiding) heeft het breedst gefaald van alle clubs in de Nederlandse competitie. De doelstelling was landskampioen, anders hadden ze Rutten niet op straat gezet na de teleurstellende prestaties na de winterstop. Volgens mij stonden ze ten tijden van het ontslag van Rutten op de derde plaats. Het zou voor PSV goed zijn dat Dick Advocaat de nieuwe trainer gaat worden. Advocaat is helaas een ondergewaardeerde trainer maar heeft altijd zijn doelstelling weten te halen bij zijn clubs.
McClaren is de slechtste trainer van de competitie geworden want die had al zijn pijlen gericht op de Nederlandse competitie door krachten te besparen tegen Schalke.

05 mei 2012 18:16
Profiel
Maarten schreef:
Hoho: waar zeg ik dat. Jij zegt dat de 3e plaats verwacht was.

Ik heb het over het NU.

05 mei 2012 21:47
Profiel
mbembe schreef:
Maar Koeman heeft wel gelijk :wink:

Nee.

05 mei 2012 21:48
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
DS ik weet inmiddels dat je altijd gelijk wil hebben, dus bij deze krijg je gelijk van me hoor!
Koeman zal vast de feiten wel fout hebben :popcorn:

05 mei 2012 21:55
Profiel
Niet de feiten, maar je bent natuurlijk een beetje lachwekkend bezig als je in één zin zegt dat de ander naar zichzelf moet kijken om dan vervolgens commentaar op die ander te leveren...

Hij heeft een uitstekende prestatie neergezet bij Feyenoord, maar hij doet er verstandig aan om dat anderen op te laten merken ipv zelf daar op te wijzen.

06 mei 2012 11:42
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Geen paniek, Feyenoord gaat straks op eigen kracht ruim winnen. :mrgreen:

06 mei 2012 11:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Daar is ie dan... de 1-3 met de groeten aan Eindhoven :mrgreen:

06 mei 2012 15:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Owww wacht, naar onszelf kijken... VOORRONDE CL!!

06 mei 2012 16:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Voorronde CL voor Feijenoord kan wel eens , financieel, goed uitpakken voor AJAX.

Ik acht PSV eerder instaat om de voorronde te overleven dan Feijenoord.
Topscorer terug naar City en er zal nog wel meer verkocht worden.
Wel jammer voor de competitie.

06 mei 2012 16:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Noord Holland
Nou Roenkie nog even met de billen bij elkaar 2-3.
Heerenveen zal toch niet zo achterlijk zijn om gelijk te spelen.

06 mei 2012 16:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Noord Holland
Gefeliciteerd Feijenoord en mijn hemel Twente drinkt de gifbeker wel helemaal leeg.

06 mei 2012 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
40.000.000,- subsidie en dan Heerenveen - Feyenoord competitievervalsing noemen.
De druiven zijn zuur voor de PSVers op Twitter en Facebook.

Als Ajacied feliciteer ik Feyenoord met hun 2e plek en voorronde Champions League.
Ze hadden daar ook de meeste recht op.
#64 comming soon.

06 mei 2012 16:27
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Jammer, Excelsior is toch nog rechtstreeks gedegradeerd. :mrgreen:
Of PSV een grotere kans zou hebben bij de voorrondes CL?
Geen idee, zeker is dat we dat nooit gaan weten!

06 mei 2012 16:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Dirksland
Hoef het niet te weten ook. Elke nl club maakt weinig kans in cl en ze kunnen de centen allemaal goed gebruiken. Op basis van 34 wedstrijden die plek verdient en volgend seizoen zien we wel weer

06 mei 2012 16:56
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Mozeskriebel, ik had er wel vertrouwen in in augustus en zat er maar 1 plaats naast :lol:
maar dit is toch wel ongelooflijk. Jammer voor Fer en Wijnaldum dat ze een stappie terug hebben gedaan...
En wat zou Mario nu denken :?:

Laatst bijgewerkt door pat69 op 06 mei 2012 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

06 mei 2012 18:18
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
De kaarten zijn geschud, volgens mij is de eindrangschikking een redelijke afspiegeling van hoe het idd moet zijn, inclu PSV met z'n denneappelprijs tegen de hekkesluiter van de NL conpetitie. Ik zie ons wederom in CL league weinig punten halen maar zou geen betere vertegenwoordiger dan Ajax kunnen vezinnen.

Aan de slot dag van de competitie zijn er mi 2 ontluisteringen, ie PSV met het meeste geld die er in vergelijk met de bestuurlijke Amsterdam/Ajax percelen een zooitje van gemaakt hebben, en dan erger nog Munsterman van Twente die met het terug halen van McLaren zijn bewijs van onvermogen en kortzichtigheid heeft afgegeven

06 mei 2012 18:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1454 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Volgende