Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 15:37

Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Even voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
996
Nijmegen
Bericht Re: Even voorstellen
Veel succes Rob en sterkte met de afwikkeling! Wat betreft een nieuwe met alarm, mij werd aanbevolen niet verder te gaan dan wat de verzekeraar vereist ( in mijn geval klasse 3) aangezien je anders betaalt voor klasse 4 (wat de mijne wel heeft, maar ik niet geactiveerd heb) terwijl de premie er niet door daalt...

31 jul 2011 8:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Ik las vandaag in de krant dat in Zuid-Limburg in 2011 inmiddels 41 klassiekers zijn gestolen, ik vermoed dat jij een van die nummers bent of misschien wel al nr 42. Er schijnt een bende aktief te zijn. Ben Zuidema een privé detective is door enkele bezitters ingeschakeld de auto's terug te vinden, hij schijnt te weten wie de daders zijn maar ook dat deze vuurgevaarlijk zijn en dus beter te vermijden maar er ook nog onvoldoende formeel bewijs is om de heren te laten bezoeken door justitie. De politie weet schijnbaar ook wie het zijn en adviseert bezitters geen contact met de dieven te zoeken. Kortom, je auto verkeert waarschijnlijk nog in goede conditie want het zijn profs en de hoop moet er op gevestigd zijn dat de auto weer opduikt zodra hij doorverkocht is....maar bij profs verwacht ik niet dat de auto compleet in west europa opduikt hooguit in onderdelen. Van de politie zou ik in deze dan weer niet te veel verwachten. Duimen dus voor een goed verzekeringsverhaal.

@Tedjo: idd, het is de tip die ik zelf ook kreeg van het bedrijf dat me het alarm leverde. En zoals Delnoy ook zegt, als ze hem willen hebben helpt een alarm echt niet, het houdt eventuele joyriders er van af de auto te nemen maar geen professionele dieven.

01 aug 2011 11:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Zelf niet gelezen maar hoorde het vanmorgen van een collega. Vanmiddag door een familielid gebeld met dezelfde mededeling. Hij zou me het artikel mailen. Heeft 'ie i.d.d. gedaan maar is helaas onleesbaar (nogal een computer analfabeet). :mrgreen:

Ik zal morgen eens kijken of ik het artikel uit het Limburgs Dagblad kan halen. Online staat het i.i.g. niet.

01 aug 2011 20:26
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding

Wat een verhaal zeg. :scratch:

- Edit -

Nu ook in de Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10296195/__Detective_jaagt_op_oldtimerdieven__.html?p=4,1

02 aug 2011 19:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
En ben je al iets verder met de verzekering?

Enkele maanden terug is een bende opgerold die het op hedendaagse auto's had voorzien....nu is er weer een club met oldtimers aan de haal :(
Trieste boel hier...

03 aug 2011 13:56
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Nee, nog niks gehoord. :evil:

update,

Net (alweer) gebeld door CED Forensic. Ze gaan de gevens doorgeven aan de expert van de verzekering.
Is nu op de kop af twee weken. Gaat niet erg hard zo. :scratch:

03 aug 2011 14:19
Profiel
Citaat:
Ben Zuidema een privé detective is door enkele bezitters ingeschakeld de auto's terug te vinden, hij schijnt te weten wie de daders zijn
Al een terug gevonden bij een handelaar in Groningen, ging om een exclusieve MB cabrio waar er nog geen 1000 van zijn gemaakt, hij beweerde er 15k voor betaald te hebben :wink:

04 aug 2011 12:38
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ja, die van juwelier Vaessen in Heerlen. Schijnbaar hadden ze het klasse 5 alarm met iets afgeschermd en toen de bewuste persoon hem kocht heeft hij dat verwijdert. Toen het signaal weer bij de centrale kwam hadden ze hem zo te pakken. Auto is inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar. :thumleft:

04 aug 2011 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Jup simpel, GPS jammer kopen voor een paar honderd euro...hier bijvoorbeeld: http://www.jammer-store.com/gps-blockers-jammers.html maar ook gewoon in NL verkrijgbaar. Dat is wat de alarm leverancier van mij ook al aangaf, ga niet verder dan de verzekering nodig (veelal zinloos en soms alleen maar onhandig voor jezelf) heeft want de pro heeft zijn equipment wel op orde. Klasse 4 met de jammer en de rest (klasse 5) is snel onklaar als ze binnen zijn....op een claxongeactiveerd door het bewegings of ruimtelijke alarm komt toch geen kip af.

04 aug 2011 20:30
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Als je wat gaat googlen word je naar. Gisteren weer een gestolen bij Arcen
http://www.limburgreporter.nl/?p=25306&replytocom=8058 en onlangs in Maaseik http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/maaseikenaar-raakt-gewond-bij-diefstal-exclusieve-porsche-911.aspx

WTF :?: :?: :?:

Wist niet dat er zo'n handel was in gestolen oldtimers. Zijn nou niet bepaald de minst opvallende wagens. Wat me trouwens tegenviel, de man van CED Forensic wist te melden dat er niets gedaan wordt met onderdeel nummers. In de meeste taxatie rapporten staan zaken als motor no. etc. wel vermeld maar hier is schijnbaar geen registratie van. Stel je hebt een leuke carrosserie van een "S" kunnen scoren en je wilt hem matching hebben, dan kan dat dus met gestolen blokken want hier is geen Database voor. Zou niet moeten kunnen lijkt me. :?:

05 aug 2011 1:39
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
maar die detective was toch de bende al op het spoor? er worden zo ongeveer elke dag daar auto's gejat dus ook de politie moet nu toch wel iets kunnen om dit te stoppen?? :idea:

05 aug 2011 10:32
Profiel
:mrgreen:
mbembe schreef:
dus ook de politie moet nu toch wel iets kunnen om dit te stoppen?? :idea:

Flitsen?...........

05 aug 2011 12:54
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
als het op zo'n grote schaal gebeurd en een detective aanleiding heeft om bepaalde bedrijven te verdenken, dan kan de politie toch ingrijpen/binnenvallen? waarom dan nog langer wachten tot er nog meer gejat worden? :scratch:

05 aug 2011 15:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Boxster 2.5 1997 Ex. 924 S Ex. Ninja ZX6R
Schoonhoven
Hallo allemaal, eindelijk maar eens een account activeren. Ik ben Michiel 28 jaar en sinds een aantal maanden weer Porsche eigenaar het is nog geen 997 maar je moet nu eenmaal ergens beginnen. Wel heel veel plezier van deze boxster en vorige maand heerlijk met het dakje open naar zuid Frankrijk gereden. Nu maar hopen dat de zon deze zomer ook in Nederland nog gaat door breken!!

05 aug 2011 15:43
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@Boon: eh ja?

@Delnoy: sterkte!!!

05 aug 2011 15:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Politie weet volgens mij voldoende maar het is of dat ze nog niet voldoende bewijsmateriaal hebben of.....het is weer eens zo ver dat het geen prioriteit heeft. Ergens ben ik altijd bang voor het laatste.

Maar goed een tijdje terug hebben ze een andere bende autodieven opgerold dus laten we het eerste hopen.

05 aug 2011 17:52
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
@ Delnoy
Any news? zaak naar tevredenheid afgehandeld of nog in afwachting?

09 nov 2011 16:53
Profiel
Omg. Amsterdam
:scratch: .... is de verzekering al afgehandeld? ...... ik ben ook wel benieuwd hoe het nu staat! :wink:

09 nov 2011 20:11
Profiel
PorscheForum Rookie
porsche 911s jaar 1975
Potverdikke, zeer vervelende zaak rob. Hoop echt dat ze hem terug vinden.

24 feb 2012 17:05
Profiel
PorscheForum Rookie
porsche 911s jaar 1975
Rob zat zo te denken aan je verhaal,bij die parking.
Is er geen camera bewaking op de parking laat staan bij somige winkels?
Heb je al eens een afische (poster) van verdwijning bij die parking geplaatst?
Alles kan helpen.je weet maar nooit dat een brave burger iets gezien heeft.

Sterkte rob

24 feb 2012 17:25
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Oei, me eigen voorstel topic niet meer in de gaten gehouden. Ja, alles is naar tevredenheid verlopen. Net terug van een heerlijke vakantie en mezelf getrakteerd op iets leuks.

Afbeelding Afbeelding

05 mei 2012 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Dat is een hele vooruitgang Rob, alles netjes afgerond en maar een mooi 997 aangeschaft. :thumleft:

05 mei 2012 20:40
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Yup, ben er erg mee in de nopjes. Over ca 1,5 week staat 'ie op kenteken. Tis een belg :mrgreen:

05 mei 2012 20:48
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Wat een vet ding Rob! Proficiat :thumleft:

05 mei 2012 20:50
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Thx :thumleft:
Duurt me nu al te lang :twisted:

05 mei 2012 20:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende