Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:58

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche Boxster S (2007) zwart/cocoa (VERKOCHT) 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Porsche Boxster S (2007) zwart/cocoa
Buco schreef:
Tot nu toe alleen gegadigden die hun eigen auto wilde inruilen en mensen die een bod doen t.h.v. de helft van de vraagprijs. Voorlopig dus nog geen serieuze kandidaten in mijn ogen

Ik kreeg een andere indruk. Maar ben er uiteraard niet bij geweest. Maar Hoefnix, inhoudelijk onderschrijf ik je post volledig.

09 mei 2012 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
M140i
hoefnix schreef:
Ongezien kan je geen bod verwachten dat meteen de vraagprijs is....

Als de vraagprijs scherp is, moet je gewoon de vraagprijs bieden (of 500 euro eronder). Jij blij, verkoper blij. Ik krijg de indruk dat je de auto niet echt wilde kopen :wink:

09 mei 2012 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
erwin996 schreef:
hoefnix schreef:
Ongezien kan je geen bod verwachten dat meteen de vraagprijs is....

Als de vraagprijs scherp is, moet je gewoon de vraagprijs bieden (of 500 euro eronder). Jij blij, verkoper blij. Ik krijg de indruk dat je de auto niet echt wilde kopen :wink:

Haha :)
Ik geloof dat ik wel wat zaken aan jou wil verkopen.. :)

09 mei 2012 13:50
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
hoefnix schreef:
Buco schreef:
Inderdaad Horn. Er is gewoon (zeer) weinig interesse en de biedingen die ik krijg slaan helemaal nergens op. Moet ook zeggen dat ik de auto steeds beter ga kennen en meer waarderen en met de laatste modificatie (GT-exhaust) is het i.m.o. nog meer auto/Porsche geworden. Nu maar besloten om zelf lekker verder te rijden en te genieten.

Volgens mij valt dat wel mee mijn bod lag redelijk in de buurt en tot onderhandelen zijn we nooit gekomen :). Ongezien kan je geen bod verwachten dat meteen de vraagprijs is....

Ik had meer het idee dat je misschien ook wel niet echt wil verkopen. :) :)
En daar kan ik je geen ongelijk in geven. Geniet van je Boxster!

Buco dacht vast dat jij niks hoefde en is er daarom niet serieus op in gegaan...

Buco (Peter) goede keuze jongen, lekker blijven rijden die gave kar! kunnen we regelmatig wat uitstapjes doen want zonder P mag je natuurlijk niet meer mee he :mrgreen:

09 mei 2012 21:13
Profiel
Moderator
PF #57
mbembe schreef:
want zonder P mag je natuurlijk niet meer mee he :mrgreen:

jaja. :twisted:

09 mei 2012 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
mbembe schreef:
Buco dacht vast dat jij niks hoefde en is er daarom niet serieus op in gegaan...

Buco (Peter) goede keuze jongen, lekker blijven rijden die gave kar! kunnen we regelmatig wat uitstapjes doen want zonder P mag je natuurlijk niet meer mee he :mrgreen:

Het gaat me meer om de uitspraak dat er alleen biedingen zijn de nergens op slaan.. Da's niet waar en helpt niet bij verkoop.. En dat Buco blijft rijden is helemaal goed. Just my 2 cents.

09 mei 2012 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Het heeft eigenlijk weinig nut om er over te blijven discussieren, we zijn nu eenmaal niet tot een definitieve zaak kunnen komen. Maar i.m.o. was je bieding inderdaad niet interessant en reëel. Jij gaf aan dicht bij de vraagprijs te zitten, maar er bleef wel een gat van € 4000, en dat bij de al scherpe vraagprijs voor hier in NL. Tevens wilde je niet de moeite nemen om de auto te bekijken/inspecteren omdat je het te ver vond. Dan krijg ik de indruk dat je of niet serieus geinteresseerd bent of voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. (Waar op zich natuurlijk niets op tegen is). Bij een serieuze en reëele prijs was de auto echt wel weggegaan, al vind ik het achteraf niet erg dat de verkoop niet door is gegaan. Zodoende heb ik de tijd gehad om steeds meer aan de auto te wennen en leren kennen en enkele (gezellige) meetings te bezoeken.

09 mei 2012 22:54
Profiel WWW
M140i
Als hoefnix een bod van 38.500 euro heeft gedaan (4.000 euro onder vraagprijs), had ik 'm direct verkocht. Is een reële prijs voor een 5 jaar oude Boxster S met deze kilometerstand (zeker als hoefnix nog iets meer had willen betalen na onderhandelingen). Maar nix hoeft. Wie verkoopt, bepaalt. En wie koopt, betaalt.

09 mei 2012 23:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Een bod die tot de vraagprijs op kon lopen niet serieus noemen was gewoon niet handig.
Zeker terwijl ongezien al bod was neergelegd.
Enough said.

10 mei 2012 8:04
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
blijkt maar weer dat iedereen er vanuit zijn eigen perspectief naar kijkt en dan kan het een goed bod zijn voor de een en voor de ander niet.....

10 mei 2012 22:26
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Om er maar eens op een andere manier naar te kijken:
Zelfs Porsche AG kreeg maar net die € 38,5K voor die auto toen-ie nieuw uit de dealership rolde. De rest ging naar dealer (marge) en naar de staat (BTW en BPM).

Conclusie: hoeveel van de jalouzieheffingen kun je naar de volgende eigenaar doorbelasten? Heel veel blijkbaar.

10 mei 2012 23:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Bericht Re: Porsche Boxster S (2007) zwart/cocoa (VERKOCHT)
Auto is vandaag verkocht, hier mag dus een slotje op!
Auto verhuisd richting Emmen, Assen en Hoogeveen.

24 nov 2012 18:01
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Bericht Re: Porsche Boxster S (2007) zwart/cocoa (VERKOCHT)
Gefeliciteerd met de verkoop!

24 nov 2012 18:07
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2