Update: de trackday op Spa-Francorchamps van Driving-Fun/Skylimit is volgeboekt. Voor 22 juni (Nordschleife) en 4 juli (Zandvoort) kan er nog ingeschreven worden. Op Zandvoort zijn er vele mogelijkheden: streetcars only van 17:00 - 19:00uur open pitlane voor slechts € 125,- Enkel de ochtend of de middag, of gewoon de hele dag genieten van het circuit rijden op het moment dat jij dat wil.
Zaterdag 23 juni op Zandvoort: voor het eerst sinds jaren de Porsche Zandvoort days weer terug!
Dit soort dingen gebeuren echt heel weinig. Kan me niet voorstellen dat op een Porsche-dag niemand zich verremd of de grindbak ingaat...ook daar wordt wel eens iemand door de auto-ambulance opgehaald. Niemand wil schade rijden, maar als je een strijd aangaat op het circuit, dan kan je ook kleerscheuren verwachten. Als je netjes rijdt en 'ogen in je rug' hebt, kan er weinig gebeuren.
Overigens een waanzinnige foto van Leon!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
14 jun 2012 20:35
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Re: TRACKDAYS 2012
Die Lambo heeft op een andere trackday een keer gepresteerd om stil gestaan op het circuit. Reden: er werd door de baanpost met een rode vlag gezwaaid... zo'n 50 meter voor het scheivlak. Ik wist niet wat ik zag/meemaakte want ik reed er toen achter en kon er gelukkig net langs. Vervolgens gingen ze ook maar weer rijden.
De laatste streetcars only sessie is komende maandag:
Maandag 24 september Circuit Park Zandvoort tijd: 17:00 - 19:00 prijs: € 125,- uitsluitend straatauto's
Op 1 oktober (Zandvoort) en 18 oktober (Assen) is het mogelijk om zelf in een circuitauto te rijden, eventueel met instructeur. Dit kan al vanaf € 250,- alles inbegrepen (inschrijving/huur/brandstof)
Op zondag 18 november organiseren wij een extra trackday op circuit Zandvoort. Zoals gebruikelijk is het open pitlane. Ook is er een extra streetcars only sessie.
Zondag 18 november Circuit Park Zandvoort tijd: 09:00 - 12:00 prijs: € 150,- (ochtend)
Rijden op de Nürburgring-Nordschleife…. Een ervaring die niet te vergelijken is met welk circuit dan ook!
Voor de 3de en laatste keer dit jaar organiseert Driving-fun samen met Skylimit events een trackday op deze geweldige locatie.
• De enige mogelijkheid om met je racer met slicks te mogen rijden. • De hele dag open pitlane. • Er rijden geen motoren, touringcars met dagjesmensen en andere vreemde voertuigen die je liever niet tegen wilt komen. • Geen last van langdurige codes rood • Geen verplichte stop per ronde, maar volgas rechtdoor op Döttinger Höhe. • Het circuit wordt exclusief door de organisatie gehuurd, inclusief alle veiligheidsvoorzieningen. • Trackays van Driving-Fun zijn zeer geschikt voor beginnende rijders, maar ook ervaren racers komen graag. • De auto delen met een tweede bestuurder of meerijder is mogelijk, de kosten zijn €10,- per extra inschrijving en polsbandje.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum