Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:33

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Dreamnight at the Zoo 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
nee ,hoor die John uit Apeldoorn,rijdt met z'n eigen 964 mee.
Hij heeft een paar jaar geleden mijn carrera 4 gekocht,lekker blazen met z'n tweeén,
ik neem geen passagiers mee,behalve blije kindertjes daar gaat het toch om. :lol: :lol:
Enne na Amsterdam ga ik direkt naar Groningen denk ik,anders wordt het wel een hele wereld reis niet ???

31 mei 2005 22:00
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
horn schreef:
kom misschien wel even kijken in Alphen. Vorig jaar meegereden, maar ja, toen was ik ook nog aspirant... :wink:

Je hoeft geen lid te zijn om mee te doen, der komen ook nog wat mannen van Hoogenboom Rotterdam hoorde ik vanochtend tijdens een bezoekje daar, en die nemen lekker speelgoed mee, die kids worden nog meer verwend als iemand anders (en terecht).

Wij moeten om 04.30 verzamelen bij het LUMC te Leiden, en dan daarna in optocht onder politie begeleiding naar Avifauna.

01 jun 2005 12:09
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
John4S schreef:

Wij moeten om 04.30 verzamelen bij het LUMC te Leiden,.

Eerst dauwtrappen?? :lol:

01 jun 2005 12:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ome piet schreef:
John4S schreef:

Wij moeten om 04.30 verzamelen bij het LUMC te Leiden,.

Eerst dauwtrappen?? :lol:

sorry:

16.30 uur :oops: :oops: :oops:

01 jun 2005 14:00
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Zo even een kort verslag.

Gisteravond weer een geslaagde avond, was wel bijzonder slecht weer tijdens het begin, wolkbreuken aan een stuk door, maar het werd dan toch nog droog.

Der was vanuit Leiden bijzonder veel animo, zeer veel auto's starten vanuit het LUMC.

Toen we kwamen aanrijden stonden er al heet wat Ferrari's (die waren al vanaf 14.00 uur rondejes aan het rijden) en ook jaja Hummers, zelfs een giga verlengde met bar en tv etc. etc. (Gilette promobak).

De F40 was wel een beul van een auto hoor, enfin het stroomde helemaal vol met Porsches , 30 van de NPC en een hele zwik van andere, Wittebrug - handelaars etc.
Ook Corvettes, Mercedes SL, Jeep, Maserati, Chrysler, Limo's, teveel om op te noemen.
Helaas geen foto's, mijn batterij was leeg :oops: :oops: maar die volgen nog.

Enfin toen dus op weg naar Avifauna met de zooi, ook weer een stapel BN'ers aanwezig, was een hele sleep, ik schat minimaal 80 auto's.

In de stromende regen onder Politiebegeleiding dwars door de "natte" spits van Leiden naar Alphen, man wat waren die Agenten nat :lol: :lol:

Na aangekomen, weer lekker eten (zelfde als afgelopen jaren) en toen het droog was, knallen op de N11, voor de terreinbakken was er een landje om door te crossen.

Maar dus wel weer lekker "legaal" de 215 aangetipt op de N11, waar de "normale" 100 mogen.

Al met al een geslaagde avond, waar zeker "van der Valk" van Avifauna mee aan heeft bijgedragen.

Volgend jaar zijn wij er weer bij.

04 jun 2005 8:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
John4S schreef:
... was wel bijzonder slecht weer tijdens het begin, wolkbreuken aan een stuk door...

daarom kwam ik maar niet 'even' kijken...

goed dat het weer een geslaagde avond was. :thumleft:

04 jun 2005 8:59
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
horn schreef:
daarom kwam ik maar niet 'even' kijken...

Jammer, had wel gezellig geweest.

04 jun 2005 10:24
Profiel
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
Het weer was in Amsterdam ook al niet veel beter,maar wat een fijne avond was het voor de kinderen,die waren helemaal dor het dolle heen.
onder begeleiding van een stel politiemotoren,naar Artis gereden stromende regen maar dat maakte de kinderen geen bal uit,ze hadden zich hier op al dagen verheugd.
na twee keer te hebben gereden bleven wi in Artis,effe koffie en en broodje,en daar kwamen de eerste kinderen alweer aan,gaan we zo weer rijden ???

en ja hoor mannen "start you engine "en daar gingen we weer rondje IJ tunnel ,een spektakel en en lawaai ongekend,de hele avond op en af gereden.
en alle NPC ers helemaal in hun element,een tempo limiet was er niet en was te merken ook :mrgreen:

om 24.00 was ik thuis ,maar een avond om niet snel te vergeten,volgend jaar dat is zeker,ik heb het de kinderen beloofd. :drive:

zie ook de site www.dreamnightatthezoo.nl

04 jun 2005 17:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2