Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:50

Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Verzekering Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Alvast gefeliciteerd met de aankoop. We zullen er nog wel meer over lezen.

13 mei 2007 10:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C4 Martini 1989
Bericht verzekering
Gefeliciteerd met je aankoop !! Ik heb mijn 993 ook verzekerd bij Henk Hertog en kan hem van harte aanbevelen (ook omdat Henk in mijn tennisteam zit dus beetje bevooroordeeld ben ik wel) want hij zorgt ook echt voor een goede afhandeling en daarbij een scherpe premie dus wat wil je nog meer.......

14 mei 2007 16:09
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Hmmmm ik ben een beetje laat op dit forum gaan lezen geloof ik. Mijn 964 is verzekerd bij de Europeesche tegen de hoofdprijs (dik 1600 euro per jaar). Sporttimerverzekering All-risk met kilometerbeperking tot 10.000km, garage stalling en klasse 3 alarm. Ga toch maar eens kijken om hier verandering in te brengen.

12 jul 2007 9:57
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2 Coupé 1992 Unischwarz/zwart leer/sperdiff.
Twente
Bericht 
TIP: 1-verkoop de auto aan een vriend, zeg de verzekering op.
2- koop de auto terug van de vriend en verzeker deze bij de maatschappij van jouw keuze.

Kosten: 2 x overschrijven op Postkantoor :shock: :roll: :lol:

12 jul 2007 13:33
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Ik heb van zowel Multisafe als Hertog een offerte, zit in een verschil in van Eur 100 per jaar. Kan alleen de Algemene Voorwaarden niet vergelijken. Stallingsclausule bij Hertog is beperkt, wel voor vaste stalling, maar dus geen verplichting. Door beide correct te woord gestaan, alleen nog niet gekozen.
Aanschaf van de 993 is wel weer een stap dichterbij :D

17 jul 2007 21:59
Profiel Facebook  Twitter 
Bericht 
Lambiek schreef:
TIP: 1-verkoop de auto aan een vriend, zeg de verzekering op.
2- koop de auto terug van de vriend en verzeker deze bij de maatschappij van jouw keuze.

Kosten: 2 x overschrijven op Postkantoor :shock: :roll: :lol:

Heb ik ook gedaan, scheelt me op jaar basis een boel dukaten ...

17 jul 2007 22:03
PorscheForum Rakker
996 Cabrio
Waalwijk
Bericht 
964 Targa was verzekerd bij Kroezen, kan me de bedragen niet eens herinneren. 993 Cabrio uit '94 daarna via eigen tussenpersoon bij NationaleNederlanden, wel alarm verplichting & stallingsverplichting. Kosten toen rond de 1300 geloof ik.
Nu 996 Cabrio uit 2000 via Porsche Centrum Gelderland verzekerd bij Centraal beheer, geen alarm verplichting geen kilometerbeperking. Geen stallingsplicht en tegen dagwaarde. Incl. inzittende verzekering en "no-claim" bescherming (één schadegeval per jaar geloof ik) gebaseerd op 75% noclaim iets van 1500 per jaar. Dit heet de zogeheten merkverzekering aldaar, en bijna elke auto die daar van het terrein gaat is zo verzekerd. Dezelfde zaken weggelegd bij de NationaleNederlanden, werd direct 2500 met klasse 5 alarm eis......... maar door klasse 5 geen stallingsplicht.
Tussenpersoon alle voorwaarden laten lezen, en die kon het verschil niet rechtpraten....... dezelfde voorwaarden dus. Rara politiepet.

17 jul 2007 22:18
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Tegen dagwaarde? Hoeveel is dat?

17 jul 2007 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Cabrio
Waalwijk
Bericht 
Nieuwe taxatie moet nog gaan gebeuren; nu ergens tussen de 50-60k

17 jul 2007 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht Re: Verzekering Porsche
Verzekering samenvattend.

Casco verzekering zonder km beperking, alarmvereisten en stallingsverplichting voor een 20jr oude porsche is mogelijk < EUR 1000,= p/jr?

Iemand ook recente ervaring met uitbetaling?

13 mei 2012 17:21
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Quirijn schreef:
Casco verzekering zonder km beperking, alarmvereisten en stallingsverplichting voor een 20jr oude porsche is mogelijk < EUR 1000,= p/jr?

Tot een taxatiewaarde van € 50K moet je het met € 1000 per jaar wel redden - helaas niet/nooit zonder Km-beperking :popcorn:

13 mei 2012 17:40
Profiel WWW Facebook 
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Opgraving van de maand....

Ik heb goede ervaring met het klassiekerproduct van turien, afgesloten via jostarga

13 mei 2012 17:46
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Hier ook (3x) T&C ... maar niet via Jos :popcorn:

13 mei 2012 18:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
sinds kort 3 via jos,waren eerst via snelders in duiven bij turien verzekerd,snelders reageert niet op de mails telefoon word niet opgenomen.
laatste schadegeval zelf met turien geregeld,klopt niet vind ik.

13 mei 2012 20:39
Profiel
981 Boxster GTS
Olaf schreef:
Quirijn schreef:

Tot een taxatiewaarde van € 50K moet je het met € 1000 per jaar wel redden - helaas niet/nooit zonder Km-beperking :popcorn:

En veelal ook niet meer zonder klasse 3 alarm.

Zelf heb ik lang met het standaard Porsche alarm en de "nachtclausule" (binnen een straal van 1 km van het woonadres moet de Porsche in een afgesloten ruimte etc.) de 993 verzekerd gekregen (bij de forum verzekeraar :wink: )

M.i.v. 2011 moest ik ook aan een klasse 3 alarm.

13 mei 2012 21:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 993, ex 3.2 CC (2x) Vinkeveen
Gefeliciteerd :drive:

Ik zit ook bij Turien (via Jos Targa).

Grt Marco

13 mei 2012 21:19
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Nine-eleven schreef:
M.i.v. 2011 moest ik ook aan een klasse 3 alarm.

De 993 had eerder ook nog alarm-plicht (SCM /TNO KIII of gelijkwaardig) - inmiddels is ook die eis verdwenen ...

Ik heb bij het zoeken naar 'n andere verzekering als "eis" gesteld dat ik geen alarmplicht en geen nachtclausule wilde ... en dat is gelukt - zelfs tegen een gunstige(re) premie :P

13 mei 2012 21:30
Profiel WWW Facebook 
981 Boxster GTS
Olaf schreef:
Ik heb bij het zoeken naar 'n andere verzekering als "eis" gesteld dat ik geen alarmplicht en geen nachtclausule wilde ... en dat is gelukt - zelfs tegen een gunstige(re) premie :P

vertel . . . vertel . . .

13 mei 2012 21:35
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Kunnen dit soort draadjes niet verboden worden? En vooral: multisafe adviseren :shock:

13 mei 2012 21:40
Profiel
‘64 Kever
Dat advies is vast uit 2007 ;)

13 mei 2012 22:27
Profiel Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ach jezus: ons advocaatje weer 8) Topics uit de prehistorie opgraven :mrgreen:

13 mei 2012 23:07
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Er zijn een paar verzekeraars in Nederland die de juiste producten verkopen voor onze Porsches.

Deze worden via een aantal tussenpersonen aangeboden.

Hierdoor zie je dat je vaak dezelfde premies krijgt aangeboden.

Multisafe is volgens mij nog steeds bezig met het incasseren van een soort maandabonnement waardoor premies van b.v Turien zomaar meer dan 10€ per maand duurder zijn.

Premie is belangrijk, plus de algemene voorwaarden.

14 mei 2012 8:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Jos Targa schreef:
Premie is belangrijk.

Daar gaat dit soort topics over verzekeringen vaak over, maar premie is helemaal NIET belangrijk (er van uitgaande dat het tientjes werk per maand is...)

Acceptatie, afhandeling, erkenning, dat is belangrijk.
En of dat algemene voorwaarden zijn laat ik in het midden...

14 mei 2012 8:49
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Als je veel autoverzekeringen per jaar verkoopt kan ik jouw vertellen dat voor 95% van alle klanten de premie doorslaggevend is. En dat er maar weinig zijn die de algemene voorwaarden lezen. Jij hebt het over tientjes. Ik maak wekelijks mee dat ik een offerte maak die een paar " euro" duurder is en dat men toch kiest voor een slechter product omdat het een paar Euro goedkoper is. Dus vertel mij niet wat belangrijk is.

Dat service, snelheid, bereikbaarheid bij mij boven aan staat vraagt bijna niemand naar. De consument is in eerste instantie geeinteresseerd in de premie. De rest volgt later. Als ik een offerte maak waarvan de premie niet lager is dan elders haken de meeste af en gaan net zolang door totdat de premie laag genoeg is.

Laatst bijgewerkt door Jos Targa op 14 mei 2012 14:49, in totaal 1 keer bewerkt.

14 mei 2012 8:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bedankt allemaal voor de input!

14 mei 2012 14:44
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende