Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 20:44

Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
wie gaat de nieuwe boxster kopen? 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: wie gaat de nieuwe boxster kopen?
Apolo2 schreef:
anders gewoon ff de haardroger erop en ze zijn er zo vanaf

Die haardroger zal ook wel weer een optie zijn toch :^: ?

10 mei 2012 0:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Tuurlijk, 850 euries maar dan wel een Porsche design droger :thumleft:

10 mei 2012 18:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Zojuist teruggekeerd van een bezoek aan PCA om de nieuwe Boxster te zien. Ik vond het een erg mooie auto; gevoelsmatig wel een stuk groter, maar daardoor ook een merkbaar ruimer interieur, zeker in de lengte. Model is goed geproportioneerd.

Helaas hadden ze wel alleen de S met PDK en 20 inch wielen ( en dat 4 maal, drie keer grijs, eenmaal zwart). Ik had zelf wat meer variatie aangebracht. Het zwart met zwart interieur staat goed en maakt de auto sportiever en meer basic dan het grijs met rood interieur en rode kap.

Al met al een erg fraaie auto. Eerste of tweede week juni krijgen ze de eerste 2.7 binnen!

Op het moment dat ik er was, was het er niet druk en daardoor kon je prima kijken. Wel wat anders als met de intro van de 991 :D

12 mei 2012 16:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Ben net terug van Spa Francorchamps , daar stond een Silvergrijze en een Cacao kleurige en op het circuit werd er met een gele met zwarte striping gereden...

Ziet er goed uit..... :cheers:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )

12 mei 2012 17:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Sodebillen ik vond de nieuwe Boxster al erg mooi, maar in deze kleuren is ie echt schitterend. Vooral die Cocoa (geen Cacao) is erg mooi zeg! Bij deze Boxster verbleekt mijnsinziens de 991 volledig.

12 mei 2012 19:30
Profiel WWW
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Mooi inderdaad, met name de donkere :thumleft:

12 mei 2012 19:41
Profiel
Dat bruin op de Boxster is in theorie Mahogany en geen Cocoa.
Mahogany staat tussen de verkrijgbare kleuren op de configurator, Cocoa niet.

Dat Mahogany zou wel eens vet kunnen staan op een 991 8)
Althans, laat het ons hopen :mrgreen:

12 mei 2012 23:06
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bij PCA stond een antracietbruine 991, erg fraai!

13 mei 2012 9:43
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Tilt! schreef:
Dat Mahogany zou wel eens vet kunnen staan op een 991 8)
Althans, laat het ons hopen :mrgreen:

zo niet dan ben je zwaar de sjaak Bart :wink: :mrgreen:

13 mei 2012 12:46
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Net terug van zeer geslaagd evenement bij PCG. Wat een uitstekende verzorging (van valetparking t/m luxe brunch) :D doen ze erg goed daar in Heteren!

De Boxster vind ik prachtig! Wat een ontzettend volwassen auto, qua uitstraling weer meer (bijdetijdse) Porsche. Je ziet de kwaliteit er aan af. Op 20 inch velgen staat ie wat mij betreft erg mooi, kan ie zeker hebben.
Volledig aangekleed intro model van deze Boxster S heb je voor ruim €106K. Er stond een 991 cabrio voor meer dan het dubbele :roll: en ik zou zo voor de Boxster gaan!
Ben heel erg benieuwd wat de nieuwe Cayman gaat worden!

Nog heel even vluchtig de afdeling Lieshout en het speerpunt Harderwijk gesproken; was leuk. Als jullie de volgende ker iets langer beneden blijven nodig ik jullie uit op een bakkie.......zoals gezegd, ik woon aan de overkant van de weg bij PCG :wink:

13 mei 2012 13:13
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Porcay schreef:
Net terug van zeer geslaagd evenement bij PCG. Wat een uitstekende verzorging (van valetparking t/m luxe brunch) :D doen ze erg goed daar in Heteren!

De Boxster vind ik prachtig! Wat een ontzettend volwassen auto, qua uitstraling weer meer (bijdetijdse) Porsche. Je ziet de kwaliteit er aan af. Op 20 inch velgen staat ie wat mij betreft erg mooi, kan ie zeker hebben.
Volledig aangekleed intro model van deze Boxster S heb je voor ruim €106K. Er stond een 991 cabrio voor meer dan het dubbele :roll: en ik zou zo voor de Boxster gaan!

Nog heel even vluchtig de afdeling Lieshout en het speerpunt Harderwijk gesproken; was leuk. Als jullie de volgende ker iets langer beneden blijven nodig ik jullie uit op een bakkie.......zoals gezegd, ik woon aan de overkant van de weg bij PCG :wink:

+1 was er ook, echt mooi ding geworden en aankleding en catering ook erg goed. Vallet parking niet nodig,, mocht de targa achter parkeren :D

13 mei 2012 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
porsche964 schreef:
Porcay schreef:

+1 was er ook, echt mooi ding geworden en aankleding en catering ook erg goed. Vallet parking niet nodig,, mocht de targa achter parkeren :D

Ja ja Mark weet hoe het hoort, niets dan lof! Nieuwe Boxster mag er ook zijn.

13 mei 2012 21:15
Profiel WWW Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Goed geregeld daar bij PCG, lekker muziekje, goed eten en mooi autotjes :cheers:

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

13 mei 2012 21:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Op de Porsche (exlusive) stand in Spa hebben ze me de sportuitlaat van de nieuwe Boxster ( die mahogany met foute velgen) laten horen...... Ik moet zeggen ze hebben het geluid weer beter gekregen. Bij gas los lekker schelle klappen! De combi grijs met rood was erg smaakvol. De gele op het circuit zat in de wrap om steenslag te voorkomen, gaat binnenkort weer gewoon de showroom in bij Porsche belgie samen met die 991's :scratch:

Ook nog een rode en blauwe aanwezig maar geen kleur voor die auto

14 mei 2012 20:41
Profiel
Apolo2 schreef:
Bij gas los lekker schelle klappen!

Heb me laten vertellen dat ze bij Porsche een "systeem" hebben uitgedokterd die rechtstreeks een toefje benzine inspuit bij het veranderen van versnelling, vandaar het sportieve geluid.

14 mei 2012 21:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Gaaf, dat heb ik nu met de GT-exhaust van Carnewal ook tijdens de koudloop, klinkt erg lekker :mrgreen:
Als ie op normale bedrijfstemperatuur is wordt het ietsje minder heftig. Bij mij komt dat omdat er 2 kat's tussenuit gehaald zijn, dus minder filtering. Ben benieuwd hoe Porsche dat heeft gedaan, want nog benzine inspuiten na de katalysatoren geeft volgens mij geen verbranding meer, maar kan er naast zitten natuurlijk.

14 mei 2012 21:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Zou kunnen dat bezinetoevoer ff doorloopt, ze konden er nog niet echt veel meer over zeggen dan dat de bruine boxster de sportuitlaat had aangezien hij nog niet helemaal klaar was. Knopje ontbrak bijvoorbeeld ook nog in de auto en het was ook nog niet duidelijk of ook het aanzuiggeluid zoals bij de 991 te versterken zou zijn. Vanaf juli moet hij definitief af zijn en vanaf dan bestelbaar

14 mei 2012 21:56
Profiel
M140i
Mooie auto, alleen die achterspoiler bederft (spoilt) de boel. Hij onderbreekt de cleane lijnen. Als die spoiler er niet zat, zou ik misschien ook een Boxster kopen. Dat het anders kan, bewijst de BMW Z8, schitterende lijnen zonder ontsierende spoiler :drive:

Ik heb 'm ook gezien bij Porsche Centrum Gelderland (afgelopen zaterdag). Werd daar zeer vriendelijk geholpen. Mooie zaak :thumleft:

14 mei 2012 23:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Citaat:
Helaas hadden ze wel alleen de S met PDK en 20 inch wielen ( en dat 4 maal, drie keer grijs, eenmaal zwart). Ik had zelf wat meer variatie aangebracht.

Dinsdag even bij Porsche Verellen in Geel geweest (voor onderdelen) : ook daar zwarte en grijze (met rode kap) boxsters in de showroom.
Zal wel een statistische (verkoops) verklaring voor zijn :wink:
Trouwens mooie auto en is idd een stuk groter dan de voorganger. Op de parking stond een zwarte 986, eerste serie met oranje knippers, toch ook mooi en begint een charmante klassieker te worden vind ik, zeker met die oranje lichtjes. Maar dus opvallend kein tov de 981.

18 mei 2012 11:09
Profiel
Amsterdam
kristof schreef:
Citaat:
eerste serie met oranje knippers, toch ook mooi en begint een charmante klassieker te worden vind ik, zeker met die oranje lichtjes.

+1 :wink:

18 mei 2012 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
morgen een proefrit maken...!
wat is mooier een zilver of zwarte nieuwe boxster?
(de rest van de kleuren vallen bij mij af...)
wat vinden jullie?

gr

20 mei 2012 16:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Bij een nieuwe vind ik de zilveren mooier dan de zwarte. Alle vouwen en lijnen komen beter tot uiting, waardoor die nog krachtiger en potenter lijkt! Zwarte kleur op een Porsche is daarentegen ook altijd goed natuurlijk!

20 mei 2012 19:58
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Citaat:
wat is mooier een zilver of zwarte nieuwe boxster?
(de rest van de kleuren vallen bij mij af...)

wat zei ik ook alweer........ :wink:

Citaat:
Dinsdag even bij Porsche Verellen in Geel geweest (voor onderdelen) : ook daar zwarte en grijze (met rode kap) boxsters in de showroom.
Zal wel een statistische (verkoops) verklaring voor zijn

20 mei 2012 20:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Moet zeggen dat hoe meer ik er naar kijk des te meer ik dit model kan waarderen. Bepaalde lijnen doen me denken aan de carrera gt en dat is altijd goed. Lijkt er op dat ze hebben geprobeerd om een wat 'stoerdere' auto neer te zetten, en dat is gelukt.

20 mei 2012 20:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Tja statistiek heb je niet echt nodig, kijk maar eens bij gebruikte porsches, zwart, zwart, grijs en de rest. Een fruitig kleurtje kom je maar zelden tegen of het moet al een recente cayman of GT3 zijn. Donkere kleuren zijn in elk geval altijd in trek.

20 mei 2012 20:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende