Auteur |
Bericht |
Beer en Linnie
BrokkenpilootUithoorn
|
Re: Beer en Linnie stellen zich voor:
Voorlopig moeten we nog ruim een week wachten op de aflevering, dus moeten jullie het even met deze foto doen. Auto staat op dit moment bij de spuiter voor het bijwerken van een paar plekjes en deukjes, dan wordt alles motorisch nog even nagelopen en dan mogen we 'm pas ophalen. Dat wordt een lange week... Wel ondertussen alles besteld voor een dubbel din systeem, want het standaard systeem word ik niet gelukkig van. Ook aan het kijken voor een steun voor de hardtop.
_________________________________________ "Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in one pretty and well preserved piece, but to skid across the line broadside, thoroughly used up, worn out, leaking oil, shouting GERONIMO!"
|
17 mei 2012 17:51 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Mooie auto hoor! Die gespoten grilles zien er goed uit in combinatie met het donkerblauw, netjes
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
17 mei 2012 17:57 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Dit is veel efficienter dan een steun of zoiets
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
17 mei 2012 23:03 |
|
|
Buco
Boxster-S 2007Bergen op Zoom
|
Welkom, mooie Boxster hoor. Heb het idee dat ik die onlangs vaker voorbij heb zien komen maar kan me vergissen natuurlijk. Denk dat je er net zoveel plezier mee gaat hebben als je Impreza.
Succes met het wachten, Buco
|
17 mei 2012 23:40 |
|
|
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
welkom en veel cabrio-plezier. je kan hier op t forum een tekening vinden voor 2 steunen die je aan de muur bevestigd. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=32910&p=913634&hilit=muurbeugel+hardtop#p913634ik heb hem ook gebruikt en een beetje aangepast voor de ametingen vd 996. constructie is voor jullie P. gr jurrie
|
17 mei 2012 23:54 |
|
|
Beer en Linnie
BrokkenpilootUithoorn
|
Bedankt voor de reacties mensen! @ Buco: ik had al op het forum gezocht, maar ik kon niks vinden over deze auto. Weet jij toevallig waar dit staat? @ sarsrich: inderdaad mooi systeem, maar helaas heb ik daar geen ruimte voor in mijn garage. Ik ben een beetje aan het rond kijken naar ophangbeugels.
_________________________________________ "Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in one pretty and well preserved piece, but to skid across the line broadside, thoroughly used up, worn out, leaking oil, shouting GERONIMO!"
|
18 mei 2012 5:40 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Gefeliciteerd en veel rijplezier
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
18 mei 2012 11:23 |
|
|
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
wat schreef ik over ophangbeugels
|
18 mei 2012 20:02 |
|
|
Beer en Linnie
BrokkenpilootUithoorn
|
Sorry, had je berichtje niet gezien. Mooie oplossing!
|
18 mei 2012 20:21 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Nette combinatie kleur/ wielen, gefeliciteerd
|
19 mei 2012 13:30 |
|