Ik begin te twijfelen aan mensen die Donna Summer gaan noemen op een Porsche forum...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
17 mei 2012 22:08
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Re: Donna Summer R.I.P.
Heb erg goede herinneringen aan (de feestjes waar ze de muziek van) Donna Summer (draaiden)... Jeugdsentiment bijna, ik zal nog eens in de platenkast duiken vanavond
Tjonge dat is best lang geleden zeg..., iets voor de oudere jongeren onder ons
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
18 mei 2012 10:33
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
@Ivo: ik weet trouwens een mooi (bij)passende outfit voor je ega als ze wil meerijden in die rode bolide van jou;
En nee dit is niet Donna Summer...
Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
18 mei 2012 10:43
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
912 schreef:
Ik begin te twijfelen aan mensen die Donna Summer gaan noemen op een Porsche forum...
Want?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
18 mei 2012 10:54
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
912 schreef:
omdat het niet over Porsche gaat? Als dat een voorwaarde was, zou het hier rustig worden... wat maakt het nou uit om hier in 'discussie overige zaken' iets te posten dat je bezighoudt? Als het niet interessant is, sterft het binnen een dag/paar dagen een stille dood.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 mei 2012 14:08
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Gelukkig mogen we daar dan allemaal (weer) een mening over hebben Harald. Het is hier soms net de Margriet.
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Donna Summer bekend geworden door Sjef van Oekel Van Oekels disco hoek met Evert van de Pik, maar dat terzijde... 63 is te vroeg en ik heb er ook goede herinneringen aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum