_________________________________________ ieder zijn meug!
08 mei 2012 23:33
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: 20 Mei - ijskarten - Den Haag
Zegt me niks - Master-series ....
... maar klinkt wel leuk - en ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als de "pro's" rijden ookal doen wij daar niet voor onder
16 mei 2012 12:11
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Mn handschoenen liggen al klaar......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
18 mei 2012 18:31
Olaf
911 Carrera S
... hier een zakje strooizout
18 mei 2012 22:40
Henk
PF # 136
Hier een stuur
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
18 mei 2012 22:43
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Ik neem pleisters, hechtdraad en gips mee
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
18 mei 2012 22:47
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
.....
18 mei 2012 23:59
Sigrid
964 C2
Stel me niet teleur morgen beus.....hier alvast je bekertje:
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
19 mei 2012 19:21
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
IJskrabber.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
19 mei 2012 20:03
Pascal
‘64 Kever
Mijn hittebestendige handschoenen liggen ook klaar
19 mei 2012 23:16
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Ben gisteren door mn rug gegaan, kan dus niet karten. Ik kom wel maar ik neem mn zwager mee die op mn plek rijd. Antoine kan niet wachten
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
20 mei 2012 8:47
Henk
PF # 136
Tot zo!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
20 mei 2012 12:52
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Was lekker onderweg net voorbij Arnhem: zie plotseling dikke rookwolken in de spiegel. Had geruild van auto (golfje 1.2 uit 94)met buurman die mijn bus wilde lenen. Tegelijk wat rode lampjes aan het branden dus snel aan de kant. Anwb gebeld en telefoon leeggebeld met het thuisfront. De koppakking was weggeslagen en hield dus geen koelwater meer binnen. Eindelijk na een 3 kwartier de anwb om mij weer terug naar Arnhem te slepen. Was uiteindelijk om halfdrie weer thuis met een enorme kater..grrr Had Olaf op gmail @ijskarten nog een mailtje gestuurd! (ik zag/las net pas je voicemail ) wat een prutdag . Hopelijk heeft de rest zich wel vermaakt ?
20 mei 2012 20:14
Sigrid
964 C2
Nou vooruit dan maar:
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
20 mei 2012 21:23
Olaf
911 Carrera S
Ach, Ron. Je beker is zeker niet verloren gegaan
Nummer 3 Anne 2.7 (beker gedragen door Pascal)
Nummer 2 de man die het presteerde om z'n kart onder de baanafzetting door te rijden: Jaco
En nummer 1 Racebeus 2.0 - beter bekend als Steef
En voor hen die niet mee waren - en dit feest gemist hebben ..
.. het was NAT en KOUD, maar vooral NAT
20 mei 2012 21:37
Henk
PF # 136
ERRUG nat!
Maar wel gezellig
20 mei 2012 21:57
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Het was heel erg gezellig, moet wel blij zijn dat ik niet mee heb gedaan. Ik heb tenminste mn broek droog gehouden.
hierbij een korte impressie:
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
20 mei 2012 22:26
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Was gaaf, gezellig en inderdaad NAT. Was net na 10 uur thuis en kon gelijk op muizenjacht (letterlijk).
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
20 mei 2012 22:42
Henk
PF # 136
RicardoP schreef:
hierbij een korte impressie:
Dat heb je snel voor elkaar!
20 mei 2012 22:56
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Nat? Na een warme douche gelukkig niet meer... ... Was weer gezellig, volgend jaar wel de vloer/baan wat kouder zetten.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
20 mei 2012 23:06
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Tis al over 23.00 uur......en nog steeds nat in het kruis en onder de oksels...het wil maar niet drogen....
Bedankt, het was top! Maar volgende keer neem ik een 'wet-suit' mee (en een duikbril)
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
20 mei 2012 23:17
horn
PF #57
ik heb nog steeds het idee dat een van die suffe medewerkers boven dacht 'gut, best een beetje fris hier' en toen vervolgens de thermostaat van het ijs op 21 graden heeft gezet, ipv de thermostaat van de kantine....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 mei 2012 6:55
Pascal
‘64 Kever
Hahaha, dat gevoel was wel aanwezig inderdaad... Vooral de tweede heat was een water paradijs (nouja, paradijs)... Maar wel weer lachen, en gelukkig een stijve nek van mijn ontmoeting met de boarding .... Enne, Jaco, de enige die het voor mekaar krijgt om 2e EN 4e te zijn in dezelfde heat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum