Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:56

Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Electrische stoelen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
1987 3.2
Tegelen
Bericht Electrische stoelen
Ik kom er zojuist achter dat een van de knoppen van de electrisch verstelbare bestuurdersstoel is afgebroken. Iemand enig idee hoe en of ik deze knop zou kunnen vervangen? De buitenste ring (2 schroefjes) en de schroefjes waarmee e.e.a. in de stoel vastgezet wordt heb ik verwijderd. Hoe nu verder?

Bvd,

Marco

01 jun 2005 20:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Hoe krijg je zoiets nou kapot?
Ik krijg veel kapot maar volgens mij haal jij mij in :idea: :roll: :oops:

Maar ff serieus,ik heb eens gekeken maar volgens mij word het of in provisren of het hele ding uitbouwen en dan kijken.Zit zeer vernuftig in elkaar :?: :idea: :!:

SUC6 met je knopje :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

01 jun 2005 20:33
Profiel
PorscheForum Rookie
1987 3.2
Tegelen
Bericht 
De Geus schreef:

Wist ik het maar. Stoel stond goed voor mij. Knop eigenlijk nooit gebruikt en nu vind ik hem naast de stoel. Auto is vanmorgen wel bij De Bock geweest om twee slangen bij het oliefilter en de thermostaatpakking te vervangen. Het ligt voor de hand om te zeggen dat........, maar zeker weten?

01 jun 2005 20:59
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Marco911 schreef:
Wist ik het maar ..... Auto is vanmorgen wel bij De Bock geweest om twee slangen bij het oliefilter en de thermostaatpakking te vervangen. Het ligt voor de hand om te zeggen dat........, maar zeker weten?

Je weet het dus niet zeker én hebt er niet met JdB over gesproken(?) ..... maar "veronderstelt" het hier wel openlijk. :roll:

01 jun 2005 21:57
Profiel
PorscheForum Rookie
1987 3.2
Tegelen
Bericht 
EriC4C schreef:
Je weet het dus niet zeker én hebt er niet met JdB over gesproken(?) ..... maar "veronderstelt" het hier wel openlijk. :roll:

Ik denk dat je mijn reactie in een breder perspectief had moeten zien. De essentie van dit onderwerp is of iemand ervaring heeft met een dergelijke schakelaar die stuk gegaan is. Als je vervolgens de met een kwinkslag gestelde vraag krijgt hoe je zoiets nu kapot kunt maken, vind ik het gegeven antwoord niet zo verwonderlijk. Dat ik er met Jos niet over gesproken hebt komt omdat ik het pas vanavond gezien heb. N.m.m. 'veronderstel' ik hier dan ook niet dat een derde dit onderdeel (onbewust) kapot heeft gemaakt. Zeker niet als je 'veronderstelt' leest als 'aannemen dat', hetgeen dacht ik nog altijd een gebruikelijke uitleg van veronderstellen is.

Kort en goed. Ik neem zeker niet voetstoots aan dat e.e.a bij het bedrijf van Jos is gebeurd en heb dit ook niet willen suggereren. Ik beschuldig ook niemand. Als ik vragen heb, stel ik ze wel rechtstreeks en FWIW (maar dit kun je niet weten): ik ben inmiddels een kleine tien jaar tevreden klant bij Jos en zal dit denk ik vooralsnog nog wel een tijd blijven.

Je zou het bijna vergeten: de schakelaar is inmiddels verwijderd. Het bleek achteraf een eenvoudige klus te zijn. Morgen een nieuwe bestellen en klaar.

02 jun 2005 0:08
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht Re: Electrische stoelen
Marco911 schreef:
Ik kom er zojuist achter dat een van de knoppen van de electrisch verstelbare bestuurdersstoel is afgebroken. Iemand enig idee hoe en of ik deze knop zou kunnen vervangen? De buitenste ring (2 schroefjes) en de schroefjes waarmee e.e.a. in de stoel vastgezet wordt heb ik verwijderd. Hoe nu verder?

Waar ik wel altijd op let is dat de kids met het uitstappen dit altijd netjes doen, ze staan nogal is met de voetjes dicht bij de schakelaartjes met uitstappen.

02 jun 2005 9:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
John4S schreef:
Waar ik wel altijd op let is dat de kids met het uitstappen dit altijd netjes doen, ze staan nogal is met de voetjes dicht bij de schakelaartjes met uitstappen.

Ik laat ze er gewoon niet in vanachter 8) :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 jun 2005 10:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ppp 356 schreef:
Ik laat ze er gewoon niet in vanachter 8) :lol:

Ik laat er vanachter ook niemand in, of wat dacht je :mrgreen:

Trouwens het onderwerp gaat hier over wat anders dacht ik...

Afbeelding

02 jun 2005 11:29
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
[hijack]

De Geus schreef:
Ik krijg veel kapot maar volgens mij haal jij mij in :idea: :roll: :oops:

Is je stuur nog heel?
;)

[/hijack]

02 jun 2005 13:46
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
1987 3.2
Tegelen
Sjonnie schreef:

Trouwens het onderwerp gaat hier over wat anders dacht ik...

Afbeelding

Hulde :lol: :lol:

De titel is natuurlijk een mooie voorzet. Kwestie van:

Afbeelding

02 jun 2005 17:58
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Marco911 schreef:
EriC4C schreef:

Ik denk dat je mijn reactie in een breder perspectief had moeten zien. ..... Zeker niet als je 'veronderstelt' leest als 'aannemen dat', hetgeen dacht ik nog altijd een gebruikelijke uitleg van veronderstellen is.

Jouw opmerking kan wel degelijk als insinuatie worden gelezen wat kwalijk zou zijn, maar de verklaring ervan is helder. :wink:

02 jun 2005 22:06
Profiel
PorscheForum Rookie
carrera GT(modelauto)
rond utrecht
Bericht 
vraagje hoeveel motortjes zitten er ondere een stoel? want mijne gaat niet meer naar voren of achter maar wel om hoog en laar en andere standen :cry: :cry:

07 jun 2005 17:46
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
bij mij gaat de stoel naar voren en naar achteren met een hendeltje.

de 2 electrische schakelaars kantelen de zitting naar voren en naar achteren en de stoel omhoog en omlaag.
De hoek van de rugleuning gaat weer met een ander hendeltje (tegen de middenconsole).

07 jun 2005 20:16
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
bij mij gaat de stoel naar voren en naar achteren met een hendeltje.

Ben maar blij :wink: want die motortjes zouden het toch niet lang volhouden. :^: :lol:

08 jun 2005 17:04
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
Ben maar blij :wink: want die motortjes zouden het toch niet lang volhouden. :^: :lol:

Klik even hier :wink: :twisted:

08 jun 2005 20:12
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
horn schreef:
EriC4C schreef:

Klik even hier :wink: :twisted:

Vanwaar wist ik dat het dit vingertje weer ging zijn :shock: :wink: :lol:

Laatste update 22/10/2013

08 jun 2005 20:22
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
Vingertje :?: :roll:

:wink: :^:

09 jun 2005 14:05