Auteur |
Bericht |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Even voorstellen
ik dacht het al! ineens zie ik je naam weer bij een aantal topics voorbijkomen dus ik dacht al: die heeft weer een P! en wat voor een!! Congrats Rob
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
05 mei 2012 22:03 |
|
|
bully
|
Maar wel een knappe gefeliciteerd Rob
|
05 mei 2012 22:05 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Thx. Guys.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 mei 2012 1:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... da's wel heel iets anders dan je eerst op je oprit had staan ... .. van 'n droom naar de nachtmerrie ... en nu dit
|
06 mei 2012 3:24 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Mooie auto eentje waarbij aan de details is gedacht, logo wielnaaf in kleur, of alleen mbt dat onderdeel? Op kenteken zetten duurt tegenwoordig nogal omdat ze na de rdw opname nogmaals de hele BPM aangifte nalopen "op kantoor". Hoeveel die maatregel kost en hoeveel het extra opbrengt??? En je zit nu weer net in de periode dat ambtenaren een of meerdere vrije dagen hebben gehad...en 1 dag vrij lijkt dan tot 2 dagen achterstand te leiden
|
06 mei 2012 7:46 |
|
|
Delnoy
|
Ehhhhh, laat ik het zo zeggen bij het bedrijf waar ik hem gekocht heb zeggen ze dat hij de 14e of 15e op kenteken staat. Ben die week op cursus dus ga hem de 18e pas halen en dat geeft de heren een paar dagen extra. Zal wel lukken denk ik zo. Mis de PSL en Francorchamps toch al maar daarna ben ik zeker weer van de partij.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 mei 2012 9:21 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Hoe kom je erbij om voor een 997 te gaan Hele mooie auto
_________________________________________ Mvg,
René
|
06 mei 2012 15:37 |
|
|
Delnoy
|
Tip van een forummer
|
06 mei 2012 17:09 |
|
|
bully
|
Heb je zelf nou al een porsche Rene?
|
06 mei 2012 17:25 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Das n hele mooie Rob! Enjoy!
|
06 mei 2012 17:33 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie machine ..... die dingen zijn nu ook wel voor het oprapen Dit is ook echt HEEEEL iets anders dan wat je hebt gehad... denk eraan waar je haar gaat parkeren straks hahahaha
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
06 mei 2012 19:10 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Helaas niet en zal er de komende tijd waarschijnlijk ook niet komen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
06 mei 2012 19:13 |
|
|
Delnoy
|
I.d.d. heel iets anders. Toch had die ouwe herrie bak zo zijn charmes. Ik weet i.i.g. waar ik hem niet meer neerzet
|
06 mei 2012 19:52 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Hoi Rob, Zag zojuist op het forum je nieuwe aanwinst, een 997 toch wel heel iets anders als je vorge 911 Veel plezier ermee
_________________________________________ Less is more !
|
07 mei 2012 12:09 |
|
|
Delnoy
|
|
23 mei 2012 20:09 |
|
|
bully
|
Een beauty Rob veel plezier ermee.....
|
23 mei 2012 20:15 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
mooie kar Rob
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 mei 2012 21:18 |
|
|
Delnoy
|
Ben ook aardig in mijn nopjes
|
23 mei 2012 22:33 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Hallo Rob, Is die verzekeringszaak nu naar behoren opgelost? Hoeveel tijd lag er tussen diefstal en uitbetaling? Fijn, dat je weer een mooie porsche voor de deur hebt staan. Nog fijner, dat je niet hoeft te verhuizen, het is immers geen oldtimer meer Veel plezier met die mooie 997 j.
|
24 mei 2012 8:42 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Zeker mooi zeg! Veel plezier!
|
24 mei 2012 9:56 |
|
|
Delnoy
|
Verzekeringzaak is keurig afgehandeld. Onderzoek door CID Forensic (ca 2 weken) en afhandeling door verzekerings maatschappij (30 dagen) dus alles bij elkaar zo'n 1,5 maand. Verhuisd ben ik al in oktober vorig jaar. Foto's zijn dan ook al wat ouder en we zijn nu flink aan het verbouwen. (vloeren, keuken, badkamers etc). Denken eind augustus ver klaar te zijn met alles. http://www.flickr.com/photos/kix911/sets/72157627966725161/show/
|
24 mei 2012 10:13 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Stevensweerterweg, Maasbracht.
|
24 mei 2012 10:30 |
|
|
Delnoy
|
Nee, maar de foto hierboven is i.d.d. bij mijn schoonouders op de Stevensweerter weg genomen. Zijn van Echt naar Benzenrade verhuisd.
|
24 mei 2012 10:58 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Verderop heb ik 10 jaar praktijk gevoerd.
|
24 mei 2012 11:19 |
|
|
Delnoy
|
Morgen komen de nieuwe banden eronder. Profiel liep achter van 4 naar 1mm Voren van 4 naar 2mm Meteen even uitlijnen. Michelin Pikot Sport 2. Volgens mij wel aardige bandjes. Kunnen we er weer even tegenaan.
|
24 mei 2012 14:50 |
|
|