Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Moghu,
Het weer is hier niet onaardig momenteel. Nachtrust was wat kort, dus ik doe het rustig aan vandaag.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 jun 2012 7:48 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Je bedoelt toch niet die slome jongen op die teenslippers?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 jun 2012 9:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Willem weer, houd dat nooit eens op Morge maukers, ook hier somber maar goed voor de tuin heb er net wat vers spul ingezet Strax maar ff boodschappen doen en dacht vanavond een lekker stukkie kabeljouw te halen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 jun 2012 10:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@Franz: aan je reactie denk ik te kunnen inschatten dat je niet weet hoe je met deze kinderen om moet gaan. Dan was "slome" niet in je opgekomen. Als meneer slipper op een andere, in dit geval drukkere manier zou reageren, dan wordt Jeroen nog drukker en onrustiger. En kan hij nog meer trappen incasseren. Zo gaat dat ook in mijn werk. Ik druk en ongestructureerd, de kinderen geheel van slag. Omdat de kinderen waarmee ik werk geen verstandelijke beperking hebben, confronteer ik ze wel stukje bij beetje met meer "onrust" en minder structuur, want zo ziet de buitenwereld er ook uit. Kom een dagje meelopen.................je merkt meteen het effect van zogenaamd sloom of uitbundig. Vinden ze heel leuk dat uitbundige, maar na een half uur staat de boel volledig op z'n kop en vliegen de stoelen en tafels door de groep als je pech hebt. @Hans: heb Willem niet gezien afgelopen nacht. Wel gehoord:
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 jun 2012 10:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo met het licht uit
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 jun 2012 10:22 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
@Sigrid. Kijk, we hebben het inderdaad over dezelfde jongen. Ik doelde ook niet op zijn werkwijze met die jongen maar ik krijg gewoon kriebels van mensen die op teenslippers gaan werken. De manier hoe hij het gebouw doorsjokte zonder aanwezigheid van die Jeroen en hoe hij die schoenen en kleren aan het oprapen was maakte op mij gewoon een slome indruk. Ik ben bekend met de zorg, mijn vriendin is werkzaam in de ouderenzorg en dan met name dementerende ouderen, dus vandaar dat het mij juist zo opviel. Maar geen kwaad woord over zijn werkwijze met Jeroen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 jun 2012 13:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Oke Maar de keren dat ik zelf op de EHBO heb gezeten kan ik niet meer op een hand tellen, dus zijn slome loop tussendoor zie ik als een rustpunt voor hemzelf. Anders ga je gevoelige IMS Lager.
|
01 jun 2012 13:37 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond allemaal ..... goeie dag gehad? ik wel
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 jun 2012 19:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dank je Dimi, zeker een leuke dag Net een lekker stukkie vis op met frieten en salade en een toetje toe Vanmiddag een klein stukkie in de 911 gereden en het zonnetje straalt hier Mauk ze
|
01 jun 2012 19:10 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dan heeft ie een fijne werkgever. Dat is in de meeste verpleeghuizen wel anders, mede dankzij de bezuinigingen. Mijn vriendin heeft vaak niet eens tijd om fatsoenlijk pauze te kunnen nemen. Overigens heeft zij ook al een aantal malen rake klappen gekregen van een dementerende oudere.
|
01 jun 2012 19:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Heb van de week begrepen dat het motorrijbewijs halen volgend jaar een stuk lastiger wordt.... ik zit er al jaren aan te denken om het rijbewijs maar te gaan doen maar iedere keer komt het er niet van...... Maar samen met vrouwtje vandaag/vanavond maar besloten om nog dit jaar/zomer samen het rijbewijs te gaan 'halen'.... is in iedergeval een stempeltje erbij en wellicht nog een speeltje voor beide
|
01 jun 2012 22:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En dan zo naar je werk: En zo op vakantie: Moghu, De zon schijnt. Vanmiddag "afscheid" nemen van de atletiekbaan. Na de zomer ligt er hopelijk een nieuwe een paar meter verder. Geniet van de dag.
|
02 jun 2012 7:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Middag maukers, Prachtig zonnetje hier en lekker in tuin gewerkt Nu maar ff boodschappen doen, bier raakt op Heeft iemand nog wat te liegen Las net de topic van Eric zijn 944, erruuug leuk (nou ja) jullie begrijpen wel wat ik bedoel Mauk ze
|
02 jun 2012 14:10 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
02 jun 2012 21:06 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat een bagger...........regen
|
03 jun 2012 7:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Tjongens wat een fraaie dag gaat dat worden Mijn weerstation geeft aan luchtdruk 1017,1, gaat van regen naar zonneschijn en luchtvochtigheid van 55 Ja jongens hier is de nieuwe Pelleboer Beschuitje en snijkoek op en zo maar de tuin in Mauk ze
|
05 jun 2012 9:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hans Pelleboer... wat wordt het weer morgen?
|
05 jun 2012 18:38 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Luchtdruk 1012,5 en geeft regen aan (sorry)
|
05 jun 2012 19:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Iemand nog een bakkie This hier echt slecht, zeg maar hondeweer Hoop dat het nog wat opknapt vandaag, luchtdruk van 1003 lees ik en 3 mm regen gevallen Luchtvochtigheid van 91 %, binnen blijven dus Mauk ze
|
06 jun 2012 7:21 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Morguhh !! Yep, doe nog maar een bakkie...Van lange termijn weersverwachting wordt je ook niet vrolijk
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
06 jun 2012 7:58 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
kleine man is vandaag naar de doktor geweest... helaas heeft ie long- & ooronsteking ....
|
06 jun 2012 18:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zooo das niet mis, sterkte er mee Ja jongens kinderen een grote zorg je leven lang
|
06 jun 2012 18:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Laatste werkdag van de week.......pffff Doe ze!
|
08 jun 2012 6:39 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
vandaag voor het eerst sinds m'n ongeval (verbrijzeld been) 2 maand geleden, terug met de fiets (van m'n vrouw) gereden, niet ver (school van de kinderen), 1.5 km en terug, + de kinderen van school gaan halen, 6 km dus, met fietskar, zalig gewoon......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
11 jun 2012 20:17 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Doe je goed man Succes met het verdere herstel.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 jun 2012 20:20 |
|
|