Mijn startmotor draait slecht rond of niet als de motor warm is, waarschijnijk is de startmotor versleten. Alle aansluitingen waren schoon. Ondertussen heb ik een revisie motor gekocht.
Heb ik speciaal gereedschap nodig ? bv speciaal inbus gereedschap ? bovenste bout is namelijk moeilijk bereikbaar
_________________________________________ 914 2.0 L - bj '76 911 2.7 L - bj '75
01 jun 2012 10:01
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Re: Startmotor 911 vervangen
Versnellingsbak iets laten zakken en met een inbus 10 de moeren losdraaien. Niet vergeten de accupool los te nemen.
versnellingsbak laten zakken door de auto iets om hoog te krikken, dan zakt het blok / de bak iets. dan kun je er makkelijker bij neem ik aan, de ruimte om aan de bovenste bout te werken is werkelijk claustrofobisch...
bedankt voor het antwoord....
01 jun 2012 16:57
Avanti
startmotor vervangen...draait veel sneller rond met koud starten en probleem met niet starten warme motor is ook verholpen
04 jun 2012 20:58
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
hoe oud was je startmotor?
_________________________________________ oud is beter
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum