Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:16

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
te koop 996 cabrio 1998 ocean blauw met "Resto motor" 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: te koop 996 cabrio 1998 ocean blauw met "Resto motor"
Hartwiek schreef:
Dus het blokje is nu hufterproof (mits goed warm gereden).....

Met alle respect, maar dan is ze niet hufterproof... ;)

01 jun 2012 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Met alle respect...bullitproof dan.....

01 jun 2012 22:40
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Hartwiek schreef:
Met alle respect...bullitproof dan.....

:thumleft:

01 jun 2012 22:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Beste mensen,
Ik heb op MP veranderd dat er nu ook geboden mag worden.....AUB géén rare onzinbiedingen....Inruil leuk speelgoed kan ook, mits ik er wat aan heb....Wordt het niks, verkoop ik hem voorlopig niet, dan gaat binnenkort de 4s in de aanbieding.....
We zullen zien.....
Gegroet,
Hartwiek

05 jun 2012 11:40
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Ondanks dat velen de waarde van een gereviseerde motor (her)kennen, wordt het mss lastig deze vraagprijs te halen als je ziet dat er ook 3.6-en voor dat geld worden aangeboden. Daarvan weet je idd nog niet hoe goed ze zijn en dat weet je van deze wel. Anyway succes ermee en ook nog veel rijplezier!

05 jun 2012 15:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Frits, ik ben het helemaal met je eens....Je kunt idd ook eentje van pakweg 20k kopen en dan maar je billen bij elkaar knijpen dat ie niet ploft....als je dan nog spaarcenten hebt is het een minder groot probleem......maar wil je hem laten maken (reviseren/modificeren) ben je als je verder geluk hebt en niks vreemds tegen komt 8k armer, en je bent je wagen 2 maanden kwijt.....maarrrrrrrrr dan heb je wel wat!!! Deze is echt gewoon helemaal af...instappen en rijden en genieten maar, zonder je zorgen te maken dat ie plof zegt.... Verder denk ik dat je niet voor een dikke 20k een auto koopt die er zo netjes en verzorgd uitziet als deze met klappenauspuff en orginele gt3 velgen en aerokit...oja..helemaal vergeten...er zit ook een vector radardetector in :thumleft: ....werkt perfect, heeft me al vele boete's bespaard....
Maar ik begrijp je redenering en van vele anderen.......

05 jun 2012 15:50
Profiel
Moderator
PF #57
ach, het is gewoon een klote tijd om een auto te verkopen. Op het Benzen forum biedt een Belg een 280SE aan uit '80. Eenzelfde als ik heb, maar dan in redelijk goede conditie. Vroeg twee maanden geleden 4500, wat een redelijke prijs was. Vraagt nu inmiddels 2500 en krijgt nog steeds geen kopers.... :scratch: Als mijn groene niet gewoon door zou rijden zou ik hem zo op gaan halen...

Succes Hartwiek!

05 jun 2012 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Thanks, Horn.. Las vanmorgen nog in de Limburger: auto verkopen weer gedaald.....En ik vind het niet gek.....

05 jun 2012 17:14
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
horn schreef:
ach, het is gewoon een klote tijd om een auto te verkopen.

Probeer eens een horloge te verkopen :evil:

05 jun 2012 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Zullen wel klokkies zijn in de hogere prijsklasse??!!!

05 jun 2012 17:55
Profiel
Omg. Amsterdam
Stenen verkopen in deze tijd goed.... zijn niet aan te slepen :mrgreen: .... iedereen wil nu nog even snel vakantie-geld opmaken en 'profiteren' van het wellicht aankomende btw verhoging :mrgreen:

05 jun 2012 18:25
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Maarten schreef:
horn schreef:

Probeer eens een horloge te verkopen :evil:

OF EEN HUIS :bang:

05 jun 2012 18:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968 Targa (1994, Midnight Blue) DD: BMW 320i Touring Executive E91
Eindhoven
En het kost gewoon tijd, prijsverlagen (zoals met het Benz-voorbeeld) is aanlokkelijk, maar hoeft niet nodig te zijn. In november de CX te koop gezet. Eerst weinig aandacht, wat mailers, wat mensen die niet op komen dagen (Duitser, tot 2x toe last-last-last-minute afmelding per mail, niet eens tel of sms). Iets in prijs gezakt (van 4750 naar 4495 dacht ik), maar was niet nodig achteraf. Degenen die kwamen kijken en kopen waren die van mij pas net op het spoor, zonder prijsonderhandelingen maar gewoon op overduidelijke "goede auto", rekeningenhistorie e.d. verkocht. Als je niet moet verkopen kan geduld en wat marktplaatskosten dus ook wat brengen.

Het zijn nu eenmaal allemaal liefhebbersauto's: de groep geïnteresseerden/liefhebbers is relatief beperkt. Je moet net iemand vinden die:
- jouw soort auto, in dit geval (996, Benz, CX) zoekt
- in deze versie (3.4-neus, Injection Pallas)
- met of juist zonder bepaalde opties (Kristof zoekt 964 zónder airco, mijn CX had een zeldzame 3-bak halfautomaat, soort Sportomatic)
- met de sterkten en gebreken die iemand aan kan (is iemand niet handig, of juist een plaatwerker, een elektrotechneut, een mechanicus, ... - dat bepaalt of je bepaalde gebreken een showstopper vindt of denkt "dat fixen we wel ff")
- en met overeenkomend budget (996 van 20-40K, CX van 1-10K, waarbij ook daar de 1K uiteindelijk de duurste zullen zijn)

Hopelijk heeft Hartwiek de tijd, en anders kun je altijd de 2 auto's parallel aanbieden en zien welke meer serieus volk trekt?

05 jun 2012 21:36
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
horn schreef:

Tell me about it. :cry:

05 jun 2012 21:59
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Beetje mazzel kan ook geen kwaad. Huis was redelijk snel weg, de Frontera en de Peugeot idem.
Maar je hoort i.d.d. Verhalen van huizen die 2 jaar + te koop staan. Als je markplaats een beetje volgt dan gaat het i.d.d. Niet rap met de verkoop van menig Porsche. Zal ooit wel weer aantrekken maar nu dus nog duidelijk niet.

06 jun 2012 7:18
Profiel
PorscheForum Rakker
probeer eens een Harley te verkopen :lol:

06 jun 2012 8:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik werd vandaag benaderd door autobemiddeling in rotterdam....heeft iemand ervaring met dit bedrijf....Ze willen voor mij mn auto verkopen, ze hebben een virtuele showroom zoals het schijnt......hoef mn auto niet daar te laten....
Ze hadden hem op MP gezien en zeiden dat mn auto precies in hun plaatje paste.....Ik ben benieuwd....

07 jun 2012 20:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Zelfde aanbod gehad een maand geleden met de verkoop van mijn BMW e60, via sms benaderd. Heb ze gebeld maar ben er niet op in gegaan. Zeten hem op hun site en op diverse auto verkoop sites, advertentie kosten moet je zelf betalen.

Bij interesse moet je de auto bij hun stallen voor de bezichtiging van de potentiele koper. Ze vragen als hij verkocht word een x % voor, weet ff niet meer hoeveel dat was :wink:

het klonk op zich niet verkeerd, maar wat hun kunnen kan ik ook was mijn gedachten........

07 jun 2012 20:31
Profiel
PorscheForum Junkie
mijn nekharen gaan altijd overeind staan van dit soort verhalen (misschien geheel onterecht)
Ik zou wel sceptisch blijven, maar wie weet kunnen ze je helpen bij de verkoop. Ik ken ze niet overigens, maar ben ook weleens benaderd voor iets soortgelijks voor een bestelbusje. Ik weet niet meer wat ze als provisie vroegen.

07 jun 2012 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik ga er ook niet op in...heb ff gegoogled.....mocht het bedrijf failliet gaan wat je auto bemiddeld en je auto staat daar dan heb je een groot probleem, zeker als ze hem op bedrijfsvoorraad hebben staan...zelfs al kun je aantonen dat je de rechtmatige eigenaar bent is het moeilijk je auto terug te krijgen....Zal wel eens zijn voorgekomen anders was er denk ik niets over te vinden....Duss ik ga hem mooi zelf proberen aan de man cq vrouw te brengen........Weer wat geleerd....P.S Dit wil niet zeggen dat dit bedrijf aan de rand van de afgrond staat.....maar het zou je kunnen overkomen als je pech hebt bij ieder bemiddelingsbedrijf ...Ik wil dit risico uitsluiten.....

07 jun 2012 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Dan spreek je nog niet dat deze geparkeerd wordt naast een zelfde model dat bijna aan de helft van de jouwe geprijsd staat.

07 jun 2012 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 2 EX 964, 986 en 944.
Schiedam
Ik heb zo'n jaar of 9 geleden m'n 964 via de autobemiddelaar in Rotterdam verkocht. Ze maken foto's van je auto zodat ze deze in de virtuele showroom kunnen laten zien. De auto komt dus niet op de bedrijfsvoorraad te staan, na het fotograferen en noteren van de gegevens neem je de auto gewoon weer mee.

Indien er een serieuse koper is dan zet je de auto neer zodat deze in het echt bekeken kan worden. Je kan hem dan later weer ophalen.

In eerste instantie stond ik zelf wat sceptisch tegenover het concept (dacht niet dat de auto op deze manier verkocht zou worden) maar na 2 bezichtigingen was de auto verkocht.

Als je een extra verkoopkans wil creeren dan is het zeker de moeite waard om te gaan praten. Voor mijn 964 had ik een prijs afgesproken die ik ook gekregen heb, de koper heeft uiteraard meer betaald aan de autobemiddelaar.

08 jun 2012 13:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Het weer zit ook niet echt mee om een cabrio te verkopen....hopelijk wordt het snel een beetje bestendiger.......
Ik krijg tot nu toe vrij weinig serieus volk aan de telefoon, laat staan op de plaats.....ik heb wel een beetje speelruimte, maar ga hem niet weg geven voor een spotprijs....

27 jun 2012 19:08
Profiel
PorscheForum Rakker
prijswijziging.....vaste prijs : 30.000 Taxatierapport aanwezig van 35.000 getaxeerd door maikel de munnik

03 jul 2012 8:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Heb mn prijs aangepast, ik wil toch heel erg graag mn 996 4s houden. Eerst was mn bedoeling om ze allebei aan te bieden en te kijken welke het eerste weg ging..maar ik ben nu helemaal verliefd op mn 4sje.
Ik ben van mening dat dit een reeële prijs is voor een echte 996. Hij staat momenteel bij michel van auto Resto omdat daar meer mensen over de vloer komen die mss interesse hebben in een 996. Normaal zet michel geen auto,s van klanten bij hem te koop. Maar deze durft hij rustig te verkopen omdat hij weet wat er allemaal aan gedaan is en hoe de staat van de auto is...

11 sep 2012 16:08
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende