Auteur |
Bericht |
knalpotprutser
had een 996 carrera 4
De Kempen
|
Re: De porsche van Bob de Bouwer
Er handig, dan kan je er 'even' omheen lopen om te kijken of het motorblok ergens zweet.
|
11 jun 2012 20:20 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
....en het zou NOG leuker zijn als ze daar een 89'er Jubi voor hebben opgeofferd......
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
11 jun 2012 21:31 |
|
|
Thjardo
996 millenium #448, ex 930 SC 930 3.2, Boxster 2.5.Den Helder
|
_________________________________________ Porsche 911 Millenium Edition #448
|
19 jun 2012 14:24 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Mooie spoiler...
|
19 jun 2012 14:34 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Smurf on steroids
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 jun 2012 14:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... die aan de voor- zij- of achter- kant
|
19 jun 2012 14:59 |
|
|
MGB
|
Cilinderinhoud 6.000 cc ??
2x 3.0 liter? Ook een motor voor in de kofferbak?
|
20 jun 2012 9:12 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Vind 'm best stoer
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 jun 2012 9:39 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hij is voor mij wat teveel van het goede maar ik heb ze hier erger voorbij zien komen.
|
20 jun 2012 9:45 |
|
|
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 jun 2012 9:52 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Auw, dat bedoel ik....
|
20 jun 2012 9:58 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Zonder die achterspoilert vinnik 'm ook helemaal niet verkeerd...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 jun 2012 10:10 |
|
|
petquesha
996 C4S
|
Leukste Kelly die hier ooit besproken is ...............!
|
20 jun 2012 11:25 |
|
|
Delnoy
|
Doe dan maar Kelly Weekers
|
20 jun 2012 11:47 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Wat erg, 356 met alfa techniek!!!!! alfa!
|
21 jun 2012 21:45 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Het moet niet gekker worden. Zal wel een goede wegligging hebben met de middenmotor Alfa
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
21 jun 2012 21:56 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
erg? gewoon knap gemaakt
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
21 jun 2012 22:03 |
|
|
steef
|
Ik vindt dit heel gedurfd, met een supermotor! De keuze om deze auto zo te maken lijkt mij zeer weloverwogen. Die Alfa boxer wordt helaas niet meer gemaakt. Maar voor diegenen die dit blok kennen, weten dat het een betrouwbaar en supersnel motorblok was.... Maarre.....Italiaans mengen met Duits? Waar hebben we dat meer gehoord
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
21 jun 2012 22:21 |
|
|
Delnoy
|
Weloverwogen Een klassieker zo verkrachten, zo mishandelen Hoewel, moet niet zeuren na mijn vorige P
|
22 jun 2012 0:04 |
|
|
steef
|
@Delnoy: het antwoord was al gegeven: de carrosserie was niet meer te redden, dus werd besloten om er iets geks mee te doen en dat blijkt maar weer. Oud beesje met nieuw ondergoed....dit moet haast wel rijden als een tierelier. En waarschijnlijk iets beter geschikt voor dagelijks gebruik dan origineel.
|
22 jun 2012 0:18 |
|
|
Delnoy
|
Je hebt helemaal gelijk scheet Maar toch, zonde.
|
22 jun 2012 0:29 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Leuke boxermotor die van de Alfa 33. Ik heb zo'n motor in mijn VW Kever liggen.... 125pk-tjes....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
22 jun 2012 9:11 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Knap gemaakt. En een lekker geluid! Combinatie van Duitse vormgeving en Italiaanse techniek. Lijkt op het eerste gezicht net de verkeerde volgorde. Doet me een beetje denken aan deze:
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 jun 2012 9:13 |
|
|
Robbe
lada
|
Bitter CD, italiaanse vormgeving (afgeleid van een Frua ontwerp voor GM) met Duitse techniek (en GM V8). Precies andersom dus... Maar wel leuk!
|
22 jun 2012 16:42 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
En Lambo (en Ducati binnenkort: Paginale TFSI ).
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jun 2012 16:56 |
|
|