Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Gaat de goede kant op Patje
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 jun 2012 0:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou is er iemand de hele nacht wakker en die regelt geen onbijt Nou vooruit dan maar......... En dan nu hopelijk zonder file naar m'n werk. Doe ze! weltrusten
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 jun 2012 6:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Hoe kan het, zooooo verkouden als een hond Maar het ontbijtje ziet er prima uit Beetje somber hiet maar mijn "barometer" geeft aan beter weer, we wachten af Nu maar weer de keuken de boel wat opruimen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 jun 2012 9:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
13 jun 2012 6:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Toast is lekker en de helft van het beleg laat ik voor Hans liggen.
Moghu.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 jun 2012 6:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge, Nou nou deze mauker zit weer goed Ben nog wat slapjes dus maar geen stevig ontbijt Maak er wat van PS Mijn vrouw roept achter haar krant, een ballonvaart bij aanschaf van een Porsche
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 jun 2012 8:21 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond allen... ik ben nu al bijna jeppie de peppie en de wedstrijd moet nog beginnen ........ zo dan laat ik er nog maar 1'tje tappen HOLLLLLLAAAANNNDDDDDDDDDD
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 jun 2012 19:03 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
OMG
|
13 jun 2012 19:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Tot nu toe niebest
|
13 jun 2012 21:51 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Dimi en voor vele anderen de avond naar de kl van de oten. Amateur voetbal tegen een prof prijs. Stuur ze maar naar Griekenland voor een hele lange vakantie (op eigen kosten)
_________________________________________ Picasa album
|
13 jun 2012 22:38 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Like Zit geen like buton op het forum dus dan maar zo
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 jun 2012 22:57 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
weet iemand wat de stand is ?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
13 jun 2012 23:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat moeten we met die Ivo
|
13 jun 2012 23:49 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Rondje A-10 laten doen met duitse vlaggen op z'n auto en claxon direct op accu aangesloten
|
13 jun 2012 23:57 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat is het stil op ons forum Moeten we de kater eerst verwerken Zelfs Sigrid is er stil van en gaat zonder ontbijt de deur uit Ga zelf maar ff met de hond lopen Mauk ze
|
14 jun 2012 8:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Sorry Hans, ben zo waanzinnig druk met werken en nog veel meer, dat ik veel afwezig ben. Weet soms niet waar de tijd blijft en begin wat chaotisch te worden. Maar nog 3 weken keihard er tegen aan en dan 5 weken vakantie. Heb het dit jaar meer dan dubbel en dwars verdiend.
|
14 jun 2012 19:31 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
5 weken vakantie achter elkaar? Doe maar ruig. Ik heb nooit langer dan twee weken aan een stuk. We gaan liever wat vaker per jaar, dan hoef je nooit lang op je volgende vakantie te wachten.
|
14 jun 2012 20:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Geen keus in het onderwijs Ewout.
|
14 jun 2012 20:59 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
in het onderwijs (toch in belgie) kunnen ze en langer, en vaker op vakantie gaan 2 maanden zomervakantie, kerstverlof, krokusverlof, pinksteren, paasverlof, ... elke keer 2 weken.... en m'n schoonbroer (onderwijzer) klaagt nog, dat hij teveel (en te hard) moet werken (wat zou hij doen als arbeider, met 1/4 van dat verof ?????)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
14 jun 2012 21:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach, iedereen wil altijd meer en beter Relatief werk je meer in het onderwijs dan de 38 uur per week die er voor staan. Op die manier "verdien" je ook je vakanties. Dagen van 10 uur zijn "normaal". Dan alle avonden nog, voortdurende bijscholing(mits je op een goede school werkt), enz. Maar er zijn inderdaad landen die nog meer vakantiedagen uitdelen. Echter hebben ze daar ook vaak op zaterdag school. Daar hoef je in NL niet meer mee aan te komen.
|
14 jun 2012 21:34 |
|
|
Delnoy
|
Hmmm, maak gemiddeld 60 - 80 uur in de week maar mag het doen met 21 vakantie dagen. Doe ik blijkbaar toch iets verkeerd.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
14 jun 2012 22:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vast en zeker ... werk 84 uur in de week en heb maar 13 weken vakantie per jaar Goeiemorgen ..
|
15 jun 2012 5:44 |
|
|
Delnoy
|
Werk ze
|
15 jun 2012 6:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemiddag. Olaf, jij moet niet zeuren Rob, ik denk dat jouw salaris ook wat hoger uitvalt dan dat van mij. Hopen dat het snel zondag wordt, eindelijk even niets.
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 15 jun 2012 20:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 jun 2012 17:37 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
zou er geen nieuw topic moeten geopend worden: "hoeveel werk jij, en hoeveel vakantie heb jij ????"
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
15 jun 2012 19:37 |
|
|