911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Re: FILMPJES - het vervolg -
Blijft toch een van de leukere series op TV! en al helemaal als er een Porsche in de aflevering zit.
Wat ik leuk vind is dat de formule eenvoudig en goed is (entertaining en leerzaam) en dat het allemaal zonder al te veel heisa gebracht wordt...(in tegenstelling tot vrijwel alle shows uit de VS)
Met mijn nieuwe rails van dealextreme gemaakt! twv 19 euro
21 mei 2012 23:11
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Re: filmpje van Spring Event/Lenterit 2012 Amersfoort
Mooie shots, goeie plaat ook.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
22 mei 2012 9:29
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Re: filmpje van Spring Event/Lenterit 2012 Amersfoort
Een impressie die ik op de zaterdag gemaakt heb
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ remmen is angst
19 jun 2012 15:28
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Ja Rob, hij is 19 en vindt dit vet ( waarschijnlijk zijn er meer die dit vet vinden)
Tijdje weer niet gezien in je rooie monster ( terwijl het maar een klein dorp is)
19 jun 2012 15:54
rob964.c4
964.c4
assendelft
tja ben (te) veel aan het werk.
laatst nog staande gehouden waar ik je toen passeerde,
ik zag idd dat het een nieuwe jonge forummer is, @robert-06 wet je wat mooi drften is, ruff yellowbird op de ring zoek die maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=T9jj8YGQWGA
_________________________________________ remmen is angst
19 jun 2012 16:04
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4s
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
24 jun 2012 13:19
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
911-crash op de Ring - zo te zien enkel blikschade maar toch
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum