Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 10:23

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Nieuw forumlid, op zoek naar 3.2 coupe 
Auteur Bericht
Bericht Nieuw forumlid, op zoek naar 3.2 coupe
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb hiervoor een paar jaar een Saab 99 uit 1983 gereden, zelf geïmporteerd uit Zweden met 88.000 op de teller. Helaas veel technische problemen mee gehad; 7 x koelproblemen, veel lagers, kop etc.
Na 2 jaar eco autootje lease wil ik weer terug naar klassiek, en deze om echt te houden.

Daarom op zoek naar een origineel Nederlandse Porsche 911 3.2 coupe, 1985-1989, zonder kat, met schuifdak en zwart lederen interieur.
Lakkleur niet belangrijk. Wil deze later body off slate grey metallic laten spuiten.
Kilometerstand ook niet zo belangrijk. Wil t.z.t. volledige motorrevisie laten doen.

Ik heb een garage. De auto zal vertroeteld worden en helemaal origineel blijven, alleen wel slate grey metallic worden gespoten.

Groetjes,

drie.twee

20 jun 2012 13:28
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Nieuw forumlid, op zoek naar 3.2 coupe
Welkom drie.twee :thumleft:
Citaat:
Daarom op zoek naar een origineel Nederlandse Porsche 911 3.2 coupe, 1985-1989, zonder kat, met schuifdak en zwart lederen interieur.
Ben je lekker snel uitgezocht, die spoeling is dun :mrgreen:

20 jun 2012 15:25
Profiel
PorscheForum Junkie
welkom hier 3.2,

leuke introductie, ik heb zelf ook een 99 gereden uit '86. echt een tank om in te rijden! ik had er geluk mee en nooit wat mee gehad behalve een lege accu. (de sleutel was zover afgesleten dat je die tijdens het rijden gewoon kon verwijderen :shock: dus het kwam wel eens voor dat je de sleutel al uit het contact haalde voordat je contact echt had uitgedraaid, en ja dan blijven de koplampen dus branden :bang: )

Veel succes met je zoektocht.

20 jun 2012 15:25
Profiel
Een Saab 99 rijdt inderdaad als een tank, granieten onderstel en een goede wegligging.

Dat sleutelprobleem heb ik ook gehad. Bij mij kon je de sleutel 360 graden ronddraaien bij mij en ja, dan krijg je hem niet meer aan de praat en kun je weer gesleept worden. :-) Is een bekend euvel trouwens, in dit geval het tandwieltje in het contactslot zelf.

20 jun 2012 16:15
PorscheForum Rakker
3.2 wit, '86
Amsterdam
HEEEEEEEEEE, is er al niet iemand een aantal jaar hier die zo heet??

Kun je me vanaf helpen, mijn witte 3.2 '86 coupe is te koop, zie foto album ;-)

Maar even serieus, wordt wel wat verwarrend, 2 mensen met bijna dezelfde naam................

20 jun 2012 16:42
Profiel
Dat wist ik niet, dat drietwee al bezet was. :-) Kan dat alleen niet meer wijzigen zover ik kan zien.

Jouw witte heeft volgens mij beige leer of niet? En is het een ori NL zonder duplicaatcodes?

20 jun 2012 17:08
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
waarom orgineel nederlands? een import duitser zonder KAT will do the trick too ;-)

20 jun 2012 20:25
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
drie.twee schreef:
Lakkleur niet belangrijk. Wil deze later body off slate grey metallic laten spuiten.
Kilometerstand ook niet zo belangrijk. Wil t.z.t. volledige motorrevisie laten doen.

Koop dan een gebakje voor 10k en bouw deze op naar wens. Je Duitsland/wens is iets wat mij altijd ontgaat.

20 jun 2012 20:35
Profiel
Ik wil gewoon graag een Nederlandse auto vanwege het kenteken. Vind ik leuker...

Gebakje kan ook, alleen moet daar misschien echt alles aan gebeuren en wordt dat misschien duurder. Ook heb ik nog geen gebakjes te koop gezien. Altijd 16.000-23.000 euro auto's, zeg maar.

20 jun 2012 21:14
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dus een 87-er die in 89 is geimporteerd mag dan weer wel?

Voila: GBP 11k vraagprijs. Ding is slecht (zie: klik. Voor rond de GBP 9k meenemen. Staat op NL kenteken.

20 jun 2012 21:20
Profiel
Nee, wil gewoon een kenteken uit het jaar dat ie op de weg is gezet. Een echt jaren 80 kenteken.

Er zijn er niet veel meer, maar ze zijn er nog wel!

20 jun 2012 21:31
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dure voorkeur vrees ik 8)

20 jun 2012 21:38
Profiel
Dat klopt. Dat maak het duurder en de keus beperkter. Maar ik heb een eigen bedrijf(je) en boek de auto zakelijk. Dan zijn de kosten relatief. Ruwweg door 2. Dat geldt ook voor onderhoud, benzine en motorrevisie, overspuiten, etc.

20 jun 2012 21:42
911 3.2 Carrera
Welkom, en je zult geduld moeten hebben.......maar iig succes met je zoektocht

25 jun 2012 21:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]