Ik wil de fan op de motor opnieuw verven. In 1980 was de fan goudkleurig, er zijn veel varianten in goud. Weet iemand welke kleur goud er op moet? Heeft iemand een kleurnummer of naam? Alvast bedankt!
22 jun 2012 14:53
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Re: Welke kleur heeft de fan op een 3.0 uit 1980?
Goud is wel mooi, maar ben bang dat de originele verf op de fan blanke lak is en het metalen hart, geel gepassifeerd.
Dat kan goed kloppen. Ik ben opzoek geweest naar een spuitbusverf van VHT met de kleur "Anodized Look" dit is een geel- goudkleur. Deze verf is helaas niet meer verkrijgbaar. De goudkleur moet zeker niet te veel bling bling zijn.
22 jun 2012 17:33
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Re: Welke kleur heeft de fan op een 3.0 uit 1980?
Wat ik wel eens heb gedaan is de fan eerst velgen zilver spuiten en daarna (als het zilver nog nat is) heel dun velgen goud eroverheen vernevelen. Dan krijg je een hele lichte goud kleurige gloed over de fan.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum