Auteur |
Bericht |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
 Re: Der Ewout .........
Ewout Van harte proficiat En wat was het cadeau?
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
26 jun 2012 16:21 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Da's goed, wordt dan wel een forumuitje naar scandinavië, wie langskomt is van harte welkom Met een beetje geluk is de renovatie van het gastenhuis net klaar en hoeft niemand in de schuur te slapen @sarsrich: ik heb mezelf een paar gebruikte achterlampen cadeau laten doen, al dan niet opgeleukt bij de "groupbuy". Ik weet nooit wat ik moet vragen 
|
26 jun 2012 16:32 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Da's gek Zelfs ik weet wat jij moet vragen Of je de ??? krijgt 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
26 jun 2012 16:43 |
|
 |
Helena
Boxster S zenithblau
(ex Boxster S 986)omgeving 's-Hertogenbosch
|
Ewout, van harte gefeliciteerd! 
|
26 jun 2012 16:51 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Thnx, Die vraag heb ik enige tijd geleden al gesteld. Ik heb een lieve vrouw, en haar antwoord was "je moet doen wat je zelf het leukste vind, ik vind alles goed" Ik ben zelf alleen nog niet uit.
|
26 jun 2012 17:46 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Gelijk inruilen dat ouwe hok  ... moet je er dan nog mee! Dure onderhoudskosten, niet vooruit te branden, retro-looks Gewoon lekker voor fris en fruitig gaan 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 jun 2012 17:57 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Gefeliciteerd Ewout. En de mensen die jou plots zien veranderen laat je gewoon deze link lezen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Midlifecrisis 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 jun 2012 19:11 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 jun 2012 19:23 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ewout, Je zult nu wel dronken zijn maar van harte !!  als je dit morgen nog leest....
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
26 jun 2012 22:06 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Ewout, van harte gefeliciteerd!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
26 jun 2012 22:09 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ewout, van harte man......Ouwe levensgenieter.... 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 jun 2012 22:16 |
|
 |
horn
PF #57
|
geen chocolate block?  van harte man!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2012 22:31 |
|
|