Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Moghu......... werk ze
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 jun 2012 6:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge maukers, Zo een ontbijtje bij v/d Valk, niet verkeerd Heb al een paar keer een aantal dagen daar gezeten, wat een eten krijg je daar zeg Als je daar 2 weken zou gaan zitten kom je kilo's aan Prachtig weer in Haarlemmerliede en ga zo maar weer in de tuin werken Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jun 2012 9:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu. Ik ben een dagje vrij........is lang geleden met al die zieken. Heerlijk even mijn eigen ding doen. Succes met alle verplichtingen. Doe ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jun 2012 8:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, De saaiheid ten top hier zeg, niemand aan het ontbijt Maar gelukkig is er vanavond weer voetbal en Derksen met v/d Gijp Maak er een mooie dag van, tot later
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 jun 2012 8:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hoezo niemand aan het ontbijt.......brilletje Hans?
|
21 jun 2012 8:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je was me net voor
|
21 jun 2012 11:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hans, geniet er van:
|
22 jun 2012 6:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Dank je Sigrid, de ontbijtruimte wordt wel steeds intiemer waar blijft iedereen This hier wat somber ga zo maar wat klusjes in huis doen Mauk ze
|
22 jun 2012 10:00 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Goedenmiddag, Zo eerst maar eens een biertje, nog iemand Ben de hele dag alleen maar druk geweest met klanten die het niet eens waren met facturen. Terechte en onterechte trouwens, maar alles weer op kunnen lossen Lekker naar Brussel dit weekeinde, kijk al uit naar het ontbijt zondag morgen en de lunch zondag middag. Prettig weekeinde allemaal
|
22 jun 2012 17:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jun 2012 18:40 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Goeiemorgen. Smakelijk.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 jun 2012 7:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu,
Nog even training geven, zoon "stallen" en dan ....... Heb er zin in.
Doe ze en laten we het droog houden.
|
23 jun 2012 8:33 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen dames en heren.... zojuist zo'n piepschuimlogo besteld en betaald... en waar komt ie te hangen straxs??? boven de bank in de woonkamer vrouwtje vind het wel een orgineel 'kunstwerk' Werd ik gister op mijn werk gebeld door mijn vrouwtje... ze moest mij wat 'leuk' vertellen; de buurman naast mij heeft een Porsche gekocht en gistermorgen dus opgehaald.. een zwarte boxster hahahaha.. heb de auto nog niet gezien want volgens mij zijn de buurtjes gelijk een weekend weg met de auto. Wordt wel een beetje decadent hier in de straat maar ik rij nog wel de meeste echte P hier
|
24 jun 2012 9:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Dimi, Toen ik 30 jaar terug mijn eerste 911 kocht was dat wat in het dorp. Dat kan je toch niet maken als jonge ondernemer wat moeten je klanten wel niet denken Begin jaren 80 was er ook een fin. crisis en de rente schoot omhoog 12 tot 13 %. Er werden weinig 911's nieuw verkocht weet ik wel en je kwam nauwelijks Porsche's tegen op de snelweg. Ja dat is nu wel ff anders, je ziet de buurman koopt er ook één Wat een pokkeweer hé Mauk ze
|
24 jun 2012 11:02 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Shit, helemaal vergeten te betalen. Meteen ff doen. Goeiemorgen trouwens.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
24 jun 2012 11:08 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Toen was een Porsche echt zeldzaam. Tegenwoordig zie je er (in Amsterdam) echt best veel!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 jun 2012 11:27 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hier in Nieuwerkerk rijden er ook heel wat rond. Veelal watergekoeld overigens. Voor de meesten is de oude meuk niet zo interessant vrees ik.
|
24 jun 2012 11:32 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
goedemiddag, straks feestje van m'n oudste zoon, vandaag 10 geworden met nog 6 kids karten bij Raceplanet A'dam. ik mag helaas niet meerijden
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 jun 2012 13:18 |
|
|
bully
|
Gefeliciteerd Floriaan
|
24 jun 2012 13:28 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1, veel plezier straks
|
24 jun 2012 13:37 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo het weer is hier weer opgeknapt! Veel plezier met karten
|
24 jun 2012 18:33 |
|
|
Targa Floriaan
|
Bedankt voor de feli's. Karten ging goed, Max werd 1e (maar heeft dan ook wel enige ervaring ) Liep wel een beetje uit, t was druk daar. Weekend mag wat mij betreft beginnen...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 jun 2012 19:53 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Weekend beginnen? mijn weekend is bijna ten einde
|
24 jun 2012 21:55 |
|
|
Targa Floriaan
|
goedemorgen altezaam, vanaf het rode leer van mijn geel-blauwe stretched limo met chauffeur Helaas geen ontbijtservice of koffie hier aan boord, dat kan m'n Nokia niet aan. Mauk ze vandaag!
|
25 jun 2012 7:31 |
|
|
Targa Floriaan
|
Goedemorgen, gisteren was t cafe gesloten wegens de jaarlijkse inventaris opmaak, vandaag weer een ontbijtje
|
27 jun 2012 8:38 |
|
|