Re: Revisie motor porsche 911 3.2 carrera uit 1985
Zo mensen, een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Heb deze tijd gebruikt om mijn porsche eens goed uit te proberen.
Kort samengevat, het loopt als een zonnetje, alles is ronduit perfect in orde gemaakt. Nogmaals, enorm bedankt Wilfred Dielis......
Inmiddels is ook een beëdigd taxateur langs geweest om de 911 te taxeren. Eind conclusie die aan de porsche werd gegeven is, hoe kan het ook anders, "uitstekende staat". Het bedrag wat ik betaald heb bij aanschaf lag op hetzelfde niveau als het laatste taxatierapport wat ik had. De taxatiewaarde die er nu aan gegeven wordt is verhoogd met de kosten die gemaakt zijn voor de gehele revisie, keurig dus. En ja, mijn jaarlijkse premie gaat omhoog met een paar tientjes per jaar.....tjonge, wat een schok was dat...haha....
De kosten:
Totaal aan materiaal 3300 euro, daarnaast moet je rekening houden met 80 uur aan werkloon en dat is maar net welke afspraken dat je daarover maakt en of de monteur het in de verloren uurtjes doet of niet en hoe snel het allemaal moet gebeuren. Mijn porsche is een auto voor erbij dus ik had geen enkele haast.
Indien je op zoek bent naar een zeer goede monteur in bezit van veel expertise neem dan contact op met Wilfred Dielis van Diba Specials, telefoon 06-55707830. Over de prijs word je het altijd eens en daarnaast is het altijd zo....kwaliteit heeft zijn prijs, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten kost op delange termijn altijd meer......
Succes....