Auteur |
Bericht |
ASW
718 Spyder
|
Re: Soon to be Porsche-rider...?! (No. 3)
Thanks guys @WillemB: komen 18" BBS Le Mans onder of zelfde formaat nieuwe Fuchs (naar verluid komen deze velgen eind van dit jaar op de markt). Cupvelgen die eronder zitten betreffen 2 originelen en 2 aftermarkets.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
09 sep 2011 21:11 |
|
|
drknauf
|
als jij daarmee gaat racen zou ik op zeker geen le mans of bbs ,jes rs001tjes nemen zitten meer dan 30 gaatjes per velg in dat x 4 pfffffffffffffff die wil jij niet schoonmaken ddie 120 plus kleine kvtgaatjes met al dat circuit race remstoffffff die fuchsen staan niet mooi die horen thuis op een oude 911 en niet opeen 964 , jij wilde toch ook optische een dikke wagen ! gewoon een 1 delige 18 inch cup 1 wiel nemen staat dik en is heel mklk schoon te houden ! iig een mklk schoon te houden velg nemen natuurlijk kzie jouw al die gaatjes niet doen hoor zeg maar zoiets: en dan lager natuurlijk he deze staat veelllllllllllll te hoog gekkkkkkk btw die bbsjes rs 001 staan natuurlijk wel de baas he dat had ik je al laten zien maar hier dan nog maar eentje : maarja ook zoveel poetsgaatjes btw deze volgende foto is de wagen van 1 van een kennis van mij : op het schuifdak na is die wel heel bruut hoor die wagen ik ben wel benieuwd hoor hoe de jouwe gaat worden hoor gast
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 sep 2011 22:55 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Leuk Arjan, goeie keuze.
_________________________________________ Racefun events
|
10 sep 2011 10:47 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
@Arjan, ik ga wel voor origineel. Ik weet in ieder geval dat je er 2 hebt Ik wacht zelf ook nog even op de 17" fuchs voor de 964 (Sorry Mike ), idd is najaar ook aan mij opgegeven als datum levering.
|
10 sep 2011 11:06 |
|
|
drknauf
|
17 inch fuchsen horen onder een 911 : kijk dit is een 911 met 17 inch fuchsen , dat staat mooi : je ziet op 911 is dat dik maar 17 inch fuchsen op een 964 is estetisch onverantwoord jongens, dat ziet er niet uit op 18 inch ziet het er al niet uit laat staan op 17 kijk maar : deze wagen staat op 18 en dat oogt al klein laat staan 17 inch believe you me bro .
|
10 sep 2011 11:25 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ga jij even een fiets kopen Zal nog wel een gespreksonderwerp worden hier thuis.......heb ook een andere smaak Maar die gouden.....
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 sep 2011 11:49 |
|
|
drknauf
|
fiets was al verkocht helaas arjen laat me het dan zo uitleggen : onder een corneliani pak draag je toch ook geen clarks , daar doe je toch ook santoni,s onder hoe klassiek clarks ook mogen zijn
|
10 sep 2011 12:02 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
gefeliciteerd Arjen ik zij het toch, dat kan nooit lang duren en gewoon BBS velgen eronder
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 sep 2011 20:37 |
|
|
drknauf
|
|
10 sep 2011 22:47 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Thx! Volgend jaar weer lekker sturen op circuit en NS Ha! Corneliani, Santoni, IWC dat zijn de combi's inderdaad Toch herken ik de 964 met Fuchs niet in de vergelijking met Clarks, kijk die laatste foto van je gek, dik, je weet toch Die gouden BBS en dan wat goud is zwart maken lijkt me helemaal goed @Dick: je hebt gelijk gekregen
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
10 sep 2011 23:26 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Hierbij een link naar de eerste foto's van de vorderingen van het project: http://www.mijnalbum.nl/Album=J8VCAVJOIk heb de auto vanmiddag getroffen in de staat zoals jullie deze kunnen zien op de laatste foto's. Voorlopig zit er nog niks tegen en werd de opmerking gemaakt dat de auto voor een origineel Nederlandse auto goed hard is. Bijvoorbeeld de roestvorming bij de voorruit deed het ergste vermoeden maar na demontage van (o.a.) de ruit bleek er niks ergers verborgen. De auto heeft de laatste jaren veel (overdekt) stil gestaan. Voor de komende week staat het verder demonteren en het verwijderen van isolatiemateriaal op de planning.
|
31 okt 2011 17:57 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
gaaf ! lijm verwijderen is trouwens een lekker k klusje... Harry van Race for fun heeft daar wel super spul voor... mocht je het zelf willen gaan doen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
31 okt 2011 18:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
31 okt 2011 18:27 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Er werd inderdaad aangegeven dat lijm verwijderen een K#$ klus is. Auto wordt straks volledig koudijs gestraald Kan me voorstellen dat dit er niet echt uitziet als 'vorderingen' maar ben blij dat het project nu ook fysiek in volle gang is wel schrikken he, die laatste interieurfoto's
|
31 okt 2011 20:20 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
Hi Arjan,
Mooi project, ben benieuwd wat het gaat worden.
Groeten,
Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
31 okt 2011 22:23 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Thanks! Er is weer een update: http://www.mijnalbum.nl/Album=J8VCAVJOBij het demonteren zijn er toch wat verborgen gebreken, bijvoorbeeld roest onder zijskirt, naar voren gekomen. De auto is nu weg voor koudijs stralen. Hierna worden overtollige steuntjes verder verwijderd en gaat de auto naar de rolkooi-lasser. In de week van 28 november staat de rit naar de spuiter gepland. Keep you posted guys!
|
11 nov 2011 16:30 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Tjzus heb je geen AKK gedaan joh. Wat een krot Maak er een mooie racer van
_________________________________________ Last Rat standing
|
11 nov 2011 20:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ziet er goed uit allemaal... een bezig projectje
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
11 nov 2011 20:55 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik heb de foto's nu een paar maal bekeken maar dit is inderdaad een behoorlijke klus besef ik me.... Kijk uit naar de 'reward'
|
11 nov 2011 22:50 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Valt helaas altijd tegen, maar wordt gaaf hoor!! Superproject!!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
11 nov 2011 23:20 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Weer een update met 11 foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=J8VCAVJODeze foto's zijn anderhalve week geleden geschoten. De auto was toen net terug van de rolkooi lasser. Vorige week dinsdag heb ik hem opgehaald om weg te brengen naar de plaatwerker/spuiter. Deze fase heb ik zelf rechtstreeks uitbesteed aan één van mijn vroegere sponsors uit mijn motorracetijd. Ik ken de mensen en hun vakbekwaamheid en vind het geweldig nu een keer betaald werk te bieden in plaats van al die grindbak schades uit het verleden die onder het mom van sponsorschap natuurlijk bij het pakket hoorden. Overleg met alle betrokken partijen heeft mij doen besluiten alsnog voor het bad te kiezen. Dit gebeurt deze week. Later meer!
|
05 dec 2011 22:11 |
|
|
arjan
|
kooi ziet er aardig uit. Wat betreft het in en uitstappen, ga je al naar de sportschool anders komt straks het niet goed Nog wat meer foto's bekeken en er zitten toch aardige roestplekken aan de 964, had ik niet verwacht. Ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat, maar dat zal vast wel goed komen.
|
06 dec 2011 0:23 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
En vandaag nog eens 90 foto's erbij. Deze foto's zijn gisteren gemaakt tijdens de voorbereidende werkzaamheden voor het bad.
|
06 dec 2011 21:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... dat is een serieuze (rol)kooi .. maar het is dan, zo te zien, ook een heel serieus project
|
06 dec 2011 21:24 |
|
|
bully
|
Dat gaat lekkerrrrrr
|
06 dec 2011 22:01 |
|
|