Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 22:33

Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Mini project Boxster 986 '00 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Bericht Re: Mini project Boxster 986 '00
@retroman,

Linkjes naar de radio zijn al gepost ,, dacht op pagina 2 (correctie is pagina 1)

Hier nog een linkje naar de radio zoals Nelson hem heeft , maar dan met DVB-T ,,kan je digitale tv kijken op je radio
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem=&clk_rvr_id=357434747620&item=380422591261&customid=oesg&meta_categ_id=14259&ebayCategoryId=14259

Verder heb ik 4 radios gemonteerd, 2 in mijn werkbussen ,, dit zijn universele dubbeldin radio met navigatie en dvb-t, 1 bij mijn schoonvader in zijn RAV4 , deze is een speciaal RAV4 en word geleverd met dashboard deel zodat het origineel uitziet .. en nog een in de kia sportage model 2011 van mijn pa ,, deze is ook met dashboard deel zodat alles perfect uitziet..

voorbeeldeje van de radio van de sportage , de radio en het inbouwframe zijn afwijkend qua vorm , montage in een andere auto is erg lastig
http://www.carmounteddvdplayers.com/pho ... ng_fan.jpg

Ga dus voor een universele of rechhoekige inbouwvorm die in een dubbel din uitsparing past

Ondanks dat het verschillende radio's zijn , werken ze alleen op dezelfde manier en draaien dus allen dezelde navigatie software met de nieuwste maps + flitsers

Oh ja,, nog een radio vergeten ,, mijn zus heeft er ook een in de opel vivaro.. dus totaal 5 stuks al ingebouwd

gr. Snikhaas

"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )

24 jun 2012 10:20
Profiel
PorscheForum Rookie
hey, heb je speakers in jouw deuren?
En hoe is de actieve subwoofer?

mvg

24 jun 2012 13:17
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S ex Boxster 3.2 S
snikhaas schreef:
@retroman,
Linkjes naar de radio zijn al gepost ,, dacht op pagina 2 (correctie is pagina 1)
gr. Snikhaas

OK. Begrijp ik dan goed dat er een aantal universele radio's op de markt zijn waarvan een deel onder Windows CE en een deel onder Android draait?

En dat deze radio's voornamelijk uit China (e.d.) komen?

Of is er ook 'merk' spul in de handel, en wellicht nog Europees merkspul?

|\/|

25 jun 2012 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Er is zeker merk spul te krijgen , meestal 3x duurder en minder opties als de Chinese modellen .

Merk radios draaien meestal een eigen besturingssysteem en zit je vast aan de geleverde navigatie ..... In iedergeval lastiger om te wijzigen

Er zijn nu ook radios met Android als besturingssysteem .. zoek maar eens op YouTube .... Zelf prefereer ik Android , maar op de huidige radios werkt nog niet alles naar behoren vind ik ... Dus ff wachten op de 2e generatie Android radios ....
De wince modellen lopen erg goed, iedereen die er en Heeft via mij is tevreden met de werking en mogelijkheden.

"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )

25 jun 2012 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Heb een youtubje gevonden , is volgens mij dezelfde radio en dezelfde software... deze heeft wel blauwe toetsverlichting...

weet niet of de verlichting in het menu op oranje kan worden gezet ..... misschien dat Niels dit kan bevestigen ...

oh hier de link http://www.youtube.com/watch?v=-VzppoU2omw

heb het al gevonden verlichting kan je kiezen in het menu ..

voor de specs van deze radio zie nderstaande link http://audiosources.en.alibaba.com/product/385394940-209410098/Audio_sources_AS_8101_car_dvd_with_gps_navigation.html

25 jun 2012 20:03
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S ex Boxster 3.2 S
[quote="snikhaas"]Heb een youtubje gevonden , is volgens mij dezelfde radio en dezelfde software... deze heeft wel blauwe toetsverlichting...
oh hier de link http://www.youtube.com/watch?v=-VzppoU2omw

Hi,

Waarom wordt er in al die filmpjes (ik vond er ahdv jouw link nog een aantal) altijd een stylus gebruikt? Laat het scherm zich niet nauwkeurig genoeg bedienen met de hand?

|\/|

29 jun 2012 11:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Radio's zijn prima met de vinger te bedienen ,, stylus zit er ook zelden bij ...

Kan me alleen voorstellen dat ze een stylus gebruiken zodat het display beter te zien is op de video's .... anders zit er de hele tijd een vinger + hand voor het display ...

Laatst bijgewerkt door snikhaas op 06 jul 2012 13:07, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jun 2012 12:07
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S ex Boxster 3.2 S
snikhaas schreef:
Radio's zijn prima met de vinder te bedienen ,, stylus zit er ook zelden bij ...

Kan me alleen voorstellen dat ze een stylus gebruiken zodat het display beter te zien is op de video's .... anders zit er de hele tijd een vinger + hand voor het display ...

Hi, ik keek even naar je Boxster. Gave velgen, maar klopt het dat jij zo'n radio niet in je Boxster hebt zitten?

|\/|

29 jun 2012 12:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
@retroman,

Dank voor het compliment voor de velgen, maken de auto vind ik !

Klopt ik heb de radio zelf niet in de boxster.. is er nog niet van gekomen... vind de bezel (zwarte omlijsting) te duur in verhouding d8 iets van 170,- euro met de verzendkosten erbij terwijl de radio op iets van 350,- zit dacht ik .. (daarbij komt dat ik weinig radio in de Boxster luister ,, luister liever naar mijn uitlaat :P )

Dus de radio staat wel in de top 10 van de "to do" list , maar niet op positie 1

Het type/model zoals Niels deze heeft is naar mijn mening wel het mooist in de boxster omdat de verlichting qua kleur past bij de rest..

Laatst bijgewerkt door snikhaas op 29 jun 2012 19:30, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jun 2012 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
RetroMan schreef:
Paul II schreef:
cabrio kap heeft veel zorg en onderhoud nodig wil je die mooi houden: schoonspuiten alleen met water, niet met shampoo, ieder jaar reinigen met speciaal middel en impregneren.

Hi Paul (en anderen!),

Voor het reinigen en impregneren zijn diverse middelen in de handel. Wie heeft welke ervaring met welk middel?

Zijn er ook mensen die hun PVC achterruitje al eens hebben gepolijst?

Benieuwd naar jullie tips en ervaringen!

|\/|

Ik gebruikte bij mijn Boxster altijd RaggTopp... goed spul en prima kwaliteit! Is ook een middel die door Porsche is goed gekeurd om te gebruiken.

29 jun 2012 19:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4