heeft iemand tips hoe ik het kleurcoderingsplaatje dat ik de deurstijl zit weer leesbaar krijg? Iemand heeft hem meegenomen in een vorige overspuitbeurt......En is er een manier om de klinknagels netjes te verwijderen zodat hij los kan van de auto? Alvast bedankt!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
05 jul 2012 13:29
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Kleurcode plaatje leesbaar maken
Boren kan - of een heel dun plat en super-scherp beiteltje ... die pop/klink nagels zijn van aluminium
... maar ik zou me 2 keer bedenken of je een overgespoten plaatje wel wilt verwijderen
05 jul 2012 13:35
ollie
projectmanager
culemborg
Re: Kleurcode plaatje leesbaar maken
dat is idd het plaatje dat ik bedoel....maar hoe krijg ik de laklaag eraf die de spuiter er overheen gespoten heeft waardoor de oorspronkleijke text weer leesbaar wordt?? Krabben? Verfafbijt?? Iemand een suggestie?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Reinout
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum