Zag bij een dealer bij zijn voorraad dat de nieuwe 991 4 S vanaf dec 2012 leverbaar is. Weten jullie of hier al plaatjes van zijn, ben nieuwsgierig, zou hij nog breder zijn
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Laatst bijgewerkt door molen934 op 06 jul 2012 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Filmpje is volgens mij een S en geen 4S en bij de foto lijkt het een beetje bewerkt.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
06 jul 2012 11:03
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: De nieuwe 4 S, zijn er al foto's ?
als je naar de foto kijkt lijkt ie niet echt breder en dat zou toch wel moeten bij een 4S officiele foto's zullen wel snel vrijgegeven worden
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum