Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Limburgers actief op het forum
Daar de meeste evenementen en meetings plaats vinden buiten Limburg krijg ik toch de indruk dat er aardig wat Limburgers actief zijn op het forum, (Ed-Naat, PaulH, Snikhaas, Remmel, die me zo even te binnen schieten.) Wellicht leuk om eens te inventariseren wie er nu precies in Limburg en umgebung actief zijn en wellicht kunnen we eens wat leuks organiseren.
Bij deze de aftrap,
Naam: Rob Delnoy Forumnaam: Delnoy (o, wat orgineel) Porsche: 997 C2 Te: Heerlen
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jul 2012 21:18 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Re: Limburgers actief op het forum
Limburgers, waar? Hier?
|
08 jul 2012 21:24 |
|
|
Delnoy
|
Ja, niet te geloven wat een upgrade. Van postduif naar de digitale snelweg Vorige week reed de burgemeester nog op een varken door de stad, hadden we iedere week vergadering onder de grote eik en nu kunnen we zowaar op het Porsche forum. Waar gaat het heen met de wereld.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jul 2012 21:31 |
|
|
Unteed
Porsche Cayenne 3.6 bj 2008
Corvette C5 bj 1998
ex Porsche 964 C4 bj 1990
Porsche 997 Carrera S bj 200510 km ten zuiden van Nijmegen
|
Hier ook een actieveling in het bijna uiterst noordelijkste puntje van Limburg
_________________________________________ Bedenk dat de grootste liefde en het grootste succes de grootste risico's met zich meebrengen
|
08 jul 2012 21:36 |
|
|
Delnoy
|
Super, who's next
|
08 jul 2012 21:47 |
|
|
horn
PF #57
|
huh? hier? jullie hebben toch www.porscheforum.be ? geintje Delnoy, van harte welkom aan alle Limbo's. Groet van een getogen Brabo.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jul 2012 21:51 |
|
|
Delnoy
|
|
08 jul 2012 21:55 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
Lotus Elise MKI (ex)Ook uit het zuiden
|
Dan ben ik de volgende:
Naam: Paul Hensgens Forumnaam: PaulH Porsche: 997 4 GTS Te: Brunssum (ex-Heerlenaar)
|
08 jul 2012 22:10 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Yep... Me too...
Anoniem a.k.a. Black Betty
Kwalificeer ik ook nog als Limburger?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
08 jul 2012 23:36 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Rasechte limbo..........
Naam: Enrico Essers Forumnaam: Boxy&Boraman Porsche: Boxster S 2001 Geboren: Maastricht Woonplaats: Valkenburg a/d Geul
Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 09 jul 2012 2:21, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 jul 2012 0:40 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Nee, wel als duitser
|
09 jul 2012 0:41 |
|
|
Delnoy
|
|
09 jul 2012 7:37 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Er zijn er veel die maar sporadisch of niet posten. Vrijdag reed ik een avondrit mee met PC Maasland, deze limburgse P-club heeft iets van 60 leden, maar vind je zelden op het forum terug. We waren met 19 Porsches, rit eindigde in Herten met aansluitend drankje/hapje, gezellig.
...eigenlijk had ik Ed wel verwacht op deze rit, was echt de moeite waard!
En ja op het Belgische forum zit ik ook, zijn goede buren en afhankelijk van de streek ook nog dichtbij.
Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
09 jul 2012 9:20 |
|
|
Delnoy
|
Hee JP, E is (nog) geen lid van de PC Maasland. Ik wel maar was helaas verhindert. Heb de foto's terug gezien op facebook. Kreeg laatst nog een overzicht in de mail en we zijn de 60 al ruim voorbij. Vandaar de titel "actief". Leden die niks melden heb je zo weinig aan.
|
09 jul 2012 9:23 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Hier nog 1, Frederic (Frits77) Maastricht, Boxster 2.5.
|
09 jul 2012 13:07 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ja Jp, waarom meld je je niet even , heb alle tijd...... heb me idd nog niet aangemeld Rob , beetje lui
|
09 jul 2012 13:29 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Had je zeker verwacht Ed!, dacht dat jij wel lid zou zijn... Maar ik ben zelf ook (nog) geen lid van PC Maasland en hoorde via via van de club en zag op hun website die rit staan. http://www.pcmaasland.nl/index_bestanden/Page305.htmToen heb ik snel gemaild of ik toch mee mocht rijden en dat was accoord Toen ik vertelde dat ik jou zeker verwacht had zeiden ze je ook te kennen en dat je eerder een keer mee was geweest. Zullen we dan maar lid worden in 2013?
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
09 jul 2012 13:45 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ja moeten we doen, leuk en vooral gezellig
|
09 jul 2012 13:47 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Geboren in Blerick maar naar één jaar geëmigreerd naar Holland (brabant...) dus dat zal wel niet tellen? Vader geboren in Heerlen, verder nog familie in Schimmert, Grubbenvorst en St Odiliënberg. Maar nee, ik spreek niet met een zachte "g".... Hou me wel aanbevolen voor gezellige limbo dingen, vrijdag as ook weer in Venlo om bier te drinken.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
09 jul 2012 14:05 |
|
|
Delnoy
|
In de gouden tijger
|
09 jul 2012 14:13 |
|
|
Frans986
Boxster 3.2S, 2003, SealgrauUrmond
|
Ben niet echt actief, maar volg het forum dagelijks. Frans986 naam: Frans Delnoij Boxster 3.2S Lid PC Maasland Woonplaats: Urmond
|
09 jul 2012 14:16 |
|
|
Delnoy
|
Wist overigens niet dat de site van de PC Maasland alweer werkte. Ben namelijk wel lid. Op de activiteiten kalender PC Maasland: 10-08; Avondrit;……. moet ik sporten 8/9-09; Weekendrit ri. Moezelgebied ..... Porsche Forum Camp dat zelfde weekend (al ingeschreven) 7-10; afsluitingsrit: noord-limburg...... Toerrit van Manuel Pelzer (al ingeschreven) Lekker dan
|
09 jul 2012 14:20 |
|
|
Delnoy
|
|
09 jul 2012 14:22 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
@Frans986: reed jij afgelopen vrijdag ook mee? Er reed een grijze Boxster in mijn groepje (dak open tijdens de bui en dakje dicht toen het weer droog was haha ) was jij dat? Bijna dezelfde polo hadden we aan van Targa Florio, jij in het blauw en ik in het geel? Jean-Pierre
|
09 jul 2012 14:26 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
...die ken ik (nog) niet! Zal wel iets als eten bij Central, bier drinken bij de buren (heineken hoek? humm...niet meteen de beste keuze in Limburg tussen het Brand, Alfa en Gulpener... ) en Keulse Kar worden denk ik.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
09 jul 2012 14:56 |
|
|