Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
Netjes! Staat bij mij ook al heel lang op de to-do lijst....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
03 jul 2012 11:33 |
|
|
Porsche964Heeze
997 4S
ex 996 C2, ex 996 4S, ex 993 C2Heeze
|
De 993 bij Beek autoracing laten chippen en eens kijken wat het werkelijke vermogen is na 18 jaar... En wat blijkt: 287pk schoon aan de haak
_________________________________________ ex 996 c2 hand 1999 ex 996 4S hand 2002
|
03 jul 2012 15:24 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Vermogens meting voor en na het chippen gedaan? De meeste elfjes komen met het vermogen hoger uit dan door porsche opgegeven.
|
03 jul 2012 15:59 |
|
|
Porsche964Heeze
997 4S
ex 996 C2, ex 996 4S, ex 993 C2Heeze
|
@Joost993: Klopt. Ik heb een non varioram en deze zou 272pk moeten hebben. De meting gaf aan dat mijn auto 280pk had. Na een andere chip komt Beek op 287pk, maar hij heeft op bepaalde plekken het koppel een stuk vlakker kunnen leggen. Een paar "dipjes" eruit kunnen halen.
Het is niet zo dat je ineens een andere auto terug krijgt, maar je merkt het wel. Het ging mij meer om een mooie ervaring op de rollerbank en eens kijken hoe ver we konden komen.
_________________________________________ ex 996 c2 hand 1999 ex 996 4S hand 2002
|
03 jul 2012 20:10 |
|
|
993 C2
997.1 Turbo
Ex 981S, Ex 997 C2, Ex 996 TT, Ex 993 C2 (2x) Ex 996 C2
|
Vandaag naar fabrieks ZF Getriebeservice in Dortmund geweest en m'n Tiptronic (ZF bak) oliewissel, nieuw filter, ventielblok laten reinigen en een hoop nieuwe veertjes en kogeltjes etc. erin. Oude olie nagekegen op metaaldeeltjes dat op slijtage kan duiden maar alles ist ganz neues. Die gasten doen niet anders, alles op voorraad en goede service. Schakelt weer met de souplesse als nieuw. Een aanrader.
|
03 jul 2012 21:12 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Volle tank 98RON (de overheid moet wel blij zijn met me, alleen laten ze dat nooit zo merken...) Maar dan kan ie ook weer
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
04 jul 2012 0:11 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ziet er netjes uit. Zelf garagevloerverf aangebracht maar waar de banden staan laat ie toch los . Soort reactie. Zal over een tijdje de boel weer strippen en een epoxy-coating gaan aanbrengen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
04 jul 2012 7:56 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Verleden week is de einddemper gescheurd en een stukje van de ingaande pijp weggeblazen en daarom vd week een nieuwe gekocht, Dansk rvs. Nu nog onder zien monteren want de spanbanden hebben exact dezelfde lengte maar andere coderingen tw 930.11.159.00 en 930.111.175.00. Ik vermoed dat eentje ervan een verkeerde codering (met viltstift) heeft gekregen. Op de verroeste banden staan de voornoemde nummers in gestanst. De ene spanband gaat om de luchtbuis (lange) en de andere niet (korte)?? Iemand een idee..........anders zal ik een morgen naar informeren.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
04 jul 2012 21:34 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
vorige maand de gehele snuit laten spuiten bij keram (geautoriseerde Porsche, bmw spuiter) , wilde van de steenslag af en dat is gelukt... hele auto ziet uit als nieuw. een bypass laten lassen op mijn gemballa demper. en volgende week krijgt ie nog en nieuwe koppeling. wat een verwend autootje is het toch
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
05 jul 2012 14:59 |
|
|
GilbertT
997Targa4MK2PDK (2011) | ex-996C4MK2Coupé (2003) | ex-993C2MK2Coupé (1996) | ex-964C2Coupé (1991)Doorn
|
Dension Gateweay 500 om mijn iPhone te kunnen aansluiten op PCM2. Great.
|
05 jul 2012 18:22 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ik wou een umwelt-plakette aanvragen......helaas.....gaat dus niet......niet bij de atu, niet bij de tuv hier over de grens en ook niet via de website van de tuv in nl.....
Kennelijk geen u9 op het kenteken etc......
Jammer, dus moet ik met dd bmw naar Stuttgart.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
05 jul 2012 21:48 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik zou toch nog eens gaan informeren, met het PF uitje naar Stuttgart een paar jaar terug, (Organized by Rufie ) kreeg iedereen een stikkert volgens mij
|
05 jul 2012 22:48 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Vandaag de nieuwe uitlaat gemonteerd nadat ik de lange spanband per post gekregen heb.....Slijpschijf erop en alles netjes afgeslepen om bij de flens te komen. Flink wat tikken uitgedeeld om hem los te krijgen en nadien de flens schoongemaakt. Met flink wat krachtsinspanning de spanbanden op elkaar gekregen en vastdraaien, klaar... paar uurtjes werk voor een amateur zoals ik. En het geluid: is beschaafd en origineel.....zeker niet luid geen vervelende resonanties bij de verschillen rijsnelheden.... kortom, ik ben tevreden met de Dansk.
|
06 jul 2012 21:57 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Met dank aan deze medeforummer helemaal verknocht geraakt aan die matzwarte velgen. Was al lang op zoek naar mooie velgen voor m'n P maar kon niets naar m'n zin vinden, tot ik deze zag..!! Mijn waggie heeft exact dezelfde kleur dus dat staat echt geweldig! Sinds gisteren liggen ze eronder, 19 inch met splinternieuwe sloffen (Bridgestone Potenza) Echt bruut!!!! Cayman geen echte Porsche? Nou, nu is ie nog vetter dan een 911!!!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
11 jul 2012 21:53 |
|
|
horn
PF #57
|
pics or it did not happen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jul 2012 21:55 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Jaja I know, zal dit weekend foto's maken en posten maar moet m eerst nog wassen natuurlijk Ik vind ze zo gaaf staan dat ik het niet kon laten om het alvast te melden. Ben niet meer uit de garage weg te slaan!! Binnenkort daar maar eens een TV installeren
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
11 jul 2012 21:57 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Wat Horn zegt ps. een cayman is gewoon een hele vette bak
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
11 jul 2012 21:58 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Morgen komen deze binnen: voor deze, die ik vandaag heb opgehaald:
|
11 jul 2012 22:24 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Zullen er erg mooi op staan .. lekker breed van achter ......
|
11 jul 2012 22:28 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
way to go Marino! errug vet!!
|
11 jul 2012 22:32 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Heel dik Marino . Daar passen die velgen mooi onder.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
12 jul 2012 0:10 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
http://www.ebay.de/itm/Original-1989-Po ... 4d02bcf547Een originelePorsche seeger kofferset uit de jaren '80! Echt super en past precies!
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
12 jul 2012 0:24 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Valt wel mee, hoor. Ben wel benieuwd naar de foto's.
|
12 jul 2012 9:18 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Mooi maar niet echt een koopje. Wat een geld zeg
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jul 2012 9:26 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Geen sticker, of geen groene sticker?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
12 jul 2012 9:29 |
|
|