Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1047 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Feest!!! 5 jaar financiele crisis. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Feest!!! 5 jaar financiele crisis.
Haha, ik vind dit na een dag werken wel vermakelijk leesvoer jongens, ga zo door !!! :mrgreen:

11 jul 2012 16:32
Profiel
PorscheForum Rakker
@VM

Ik zou het prettig vinden, dat je het onaangenaam vergelijk met mensen met een IQ van minder dan 85 achterwege laat.
De leden van het Porscheforum doen zoveel voor gehandicapten, dat het me ongepast lijkt deze 'minder intillegente mensen' zo door het slijk te halen.

Wat uw kijk op de banken betreft, geef ik U toch zeker niet het voordeel van de twijfel.
5 jaar geleden heb ik actief naar een mooi huis gezocht, ook ik ben toch 7 keer naar zo'n veiling geweest.

Als de bank biedt op een huis en het toegewezen krijgt is het wel omdat ze de hoogste bieder zijn.
Er is geen andere waarheid, de bank heeft meer geboden dan de hoogste bieder die toen aanwezig was.

De bank biedt een oplossing voor de betrokkene om zijn intrest te verminderen en een meer mogelijke schuldafbouw te regelen.

Over de meerwinst die gerealiseerd wordt, zou het misschien juridisch mogelijk zijn om op een gedeelte van de winst aanspraak te kunnen maken.
Zo goed ken ik de wet niet, maar een gedwongen verkoop door misplaatst ongeloof van de bank, is iets dat oneerlijk is.

btw voor je nog eens over de 'rooie' gaat:

Ik heb een zoon met een IQ van 56.
Hij heeft autisme en moet zijn talent nog ontdekken.

11 jul 2012 16:56
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
:thumleft: :thumleft: :thumleft:

Goedzo Erik.

Niks mis met een relletje maar niet Aanvallen op de persoon of bepaalde groepen met beperkingen.

11 jul 2012 18:22
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
@Erik997S mooi gesproken maar ben helaas gelet op zijn eerdere reacties geneigd te denken dat de boodschap niet zal overkomen, helaas... :oops:

@Delnoy proficiat en succes.

11 jul 2012 18:30
Profiel Facebook 
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Zo, gaat nog lekker hier. Delnoy: goeie zaak man, gefeliciteerd.
Roodharige makker: ga zo door, 17 keer babi-pangang (sambal bij) van de locale afhaalchinees verkopen via je Atari spelcomputer aan je 5 jarige buurjongen is op zich stoer, maar is nog niet echt hetzelfde als 'short gaan op china'. Waar zit je in de derivaten? Vestia? Of - nieuws van vandaag, SNB?

12 jul 2012 8:40
Profiel
964 c2
Den Haag
Enguess schreef:
Atari spelcomputer

Ik denk dat hij niet weet wat dat is.. Nintendo generatie. :wink:

12 jul 2012 9:22
Profiel
Moderator
PF #57
Zullen we allemaal ophouden om in dit topic op de man te spelen, zowel VM020 als de rest van de bezoekers? Komt de sfeer vast ten goede als we het op de inhoud gaan richten... :idea:

12 jul 2012 14:55
Profiel
PorscheForum Junkie
:thumleft: En gezien er geen inhoud is kan er gelijk een slotje op 8)

12 jul 2012 15:48
Profiel
964 C2
Iets te laat deze oproep Horn, denk ik.
Normaal wordt er door bepaalde personen in dit draadje nooit op de persoon "gespeeld". Blijkbaar is er hier een trigger, die dat lastig maakt.
Inhoudelijk kan je het vermakelijk of triest noemen.

@ Erik997S: laat het aub van je rug afglijden.

12 jul 2012 15:48
Profiel
PorscheForum Rakker
horn schreef:
Zullen we allemaal ophouden om in dit topic op de man te spelen, zowel VM020 als de rest van de bezoekers? Komt de sfeer vast ten goede als we het op de inhoud gaan richten... :idea:

Gelijk heb je. Laat me ook niet graag "Rooie vriend....", "Mongool" of iets van die strekking noemen of L.L :twisted:

Wat de inhoud betreft: het gaat over de crisis waar wij allen last van hebben. Raakt het je, vind je 't niks lees dan zoeits als Kuifje of de Playboy maar ga hier niet mensen beledigen (Maarten e.a. :twisted: )

12 jul 2012 16:35
Profiel
964 C2
Wellicht handig als ieder naar zichzelf kijkt en niet naar een ander wijst.

12 jul 2012 17:00
Profiel
PorscheForum Rakker
:roll:

Je trapt beetje een open deur!

12 jul 2012 17:13
Profiel
PorscheForum Rakker
China Q2 GDP growth under 8%

BEIJING -- Analysts have predicted that upcoming data will show China's economic growth fell under 8 percent in the second quarter of this year, due to gloomy markets both at home and abroad.

Lu Zhengwei, chief economist with the Industrial Bank, forecast that gross domestic product growth will ease to 7.8 percent in the second quarter, while industrial output will grow around 9.8 percent.

The National Bureau of Statistics is scheduled to publish key monthly and quarterly economic indicators on Friday, which include GDP, industrial output, fixed-assets investment and retail sales.

These indicators are likely to fall further, indicated by a weakening purchase management index, which measures manufacturing activity, said Wang Tianlong, a researcher at think tank the China Center for International Economic Exchanges.

Official survey results released earlier this month showed that PMI growth dropped to a seven-month low of 50.2 percent in June, slightly higher than the boom-or-bust level of 50 percent.

The central bank's move to cut benchmark interest rates twice in one month also indicated worse-than-expected data, Wang said, noting that the odds of GDP growth falling under 8 percent are high.

According to a recent report from the Standard Chartered Bank, the country's growth will slump further in the second quarter, and interest cuts have showed the government's rising concerns over the slowing economy.

First-quarter GDP growth slowed to a near-three-year low of 8.1 percent in the world's second-largest economy, dragged down by self-geared tightening efforts to cool inflation and a lackluster global market.

12 jul 2012 17:16
Profiel
Moderator
PF #57
VM020 schreef:
(Maarten e.a. :twisted: )

of je dit dus NIET meer wil doen. :salut:

12 jul 2012 18:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Reasons why China will collapse

http://www.youtube.com/watch?v=pngdQo20 ... re=related

12 jul 2012 18:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Msrc Faber: China will collapse
http://www.youtube.com/watch?v=HqAG5kfT ... re=related

12 jul 2012 18:26
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Kennelijk is er over de crisis niet meer te vertellen, dan dat ie er is, en voorlopig nog niet weg zal zijn.....
Allemaal de schouders er onder, niet te veel speculeren en nadenken, maar gewoon keihard je best doen.
En hopen dat de overheid ooit nog nuchtere beslissingen zal gaan nemen. Want die blijft maar geld uitgeven aan wazigheden.

12 jul 2012 18:41
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Idd zo snel mogelijk de hypotheek rente aftrek afschaffen......

12 jul 2012 19:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
steef schreef:
En hopen dat de overheid ooit nog nuchtere beslissingen zal gaan nemen.

keep on dreaming :mrgreen:

12 jul 2012 20:19
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
André schreef:
Idd zo snel mogelijk de hypotheek rente aftrek afschaffen......

Alle banken nationaliseren, de graaiers eruit schoppen, alle hypotheekschulden overzetten naar 2% rente en meteen de aftrek weg. of ga ik nu erg kort door de bocht?

12 jul 2012 20:23
Profiel
Tja, iets met een fuik, de Eussr moest er komen anders ging het licht uit :mrgreen:

12 jul 2012 21:05
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Hè hè, nu niet de banken gaan nationaliseren.... Dat kost mij mijn bonus. :ba:

Dat is nu net mijn potje onvoorzien nu ik een P heb aangeschaft :mrgreen:

12 jul 2012 21:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Pak banken, verzekeraars en pensioenfondsen keihard aan; nationaliseer ze onmiddelijk. Het zijn criminele organisaties die buiten jouw medeweten om gokken met al jouw geld of het hun eigen zakken stoppen.

Schaf staatssubsidies zoals de hypotheekrente-aftrek onmiddelijk af.

Stop onmiddelijk met de achterlijke bezuinigingen. Deze veroorzaken meer en jarenlange schade aan de economie.

Verlaag alle belastingen. Waarom niet een flattax rate van 7% op alles. Dus BTW van 21 naar 7%, Inkomstenbelasting naar 7%, etc. Zal je zien wat voor een boost dat heeft op de economie en hoe sneller de schatkist gevuld wordt (liever niet).

Room de megawinsten van bedrijven zoals Shell, Eneco, etc. af. Shell heeft teveel bloed aan zijn handen.

Schaf de privatiseringen in de zorg, nutsbedrijven, vervoer onmiddelijk af. Privatiseringen zijn het paradepaardje van de VVD; als lokkertje dat het concurrentie zou bevorderen en dat het alles goedkoper maakt. jippie vd bovenste plank dus. Niks concurrentie, niks goedkoper. We kregen echter verboden prijsafspraken, collussie, alles werd duurder. Waar ik vroeger met nog geen 100 gulden i.d. maand particulier was verzekerd incl. tandarts bij Zilveren Kruis, betaal ik nu bijna 250 euro / mnd. Verzekeraars zijn en blijven de grootste oplichters.

Schaf onmiddelijk de woekerpolis af. Dit verzekeringsproduct heeft miljoenen Nederlanders in ruim 15 jr tijd voor in totaal 300 miljard opgelicht. Ja je leest het goed: we zijn allen voor ruim 300 MILJARD opgelicht.

Crimineler kan het niet. Verzekeraars zijn niets anders dan mafia; georganiseerde misdaad.

Als we bovenstaande aanpakken zal NL wel sneller uit de recessie komen.

Schaf de BPM onmiddelijk af: het is illegaal en niets anders dan geldklopperij van Den Haag. Brussel moet dit maar eens aanpakken.

12 jul 2012 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Zal morgen een mailtje sturen met inside info naar Brussel over de woekerpolis, de oplichtingspraktijken van banken en verzekeraars met de vraag hoe Brussel dit op Europees niveau wilt gaan aanpakken.

12 jul 2012 22:41
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Inmiddels geen knip en plakwerk meer,....duidelijke taal waar ik je bijval geef.

12 jul 2012 22:58
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1047 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende