Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Hou dat vast Harald
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 sep 2008 22:06 |
|
|
hansvanuden
|
PORCHE SCOOTMOBIEL
MOD: samengevoegd met het topic van 4 jaar geleden - en foto uit het album zichtbaar gemaakt.Beste MENSEN Ik heb 4 jaar geleden ongeveer van de porche forum allelei artikelen gekregen voor mijn scootmobiel ik heb deze helemaal voor mijn doen als porche ik kan helaas daar nooit in rijden daar ik lichamelijk gehandicapt ben maar toch gek van porche nu mijn vraag en probleem mijn scoot mobiel in is de service geweest nu hebben ze mijn logo eraf gepikt gekregen van clublid WdePundert niemand heeft het gedaan natuurlijk ik ben er dood ziek van kunnen /willen jullie mij helpen misschien weer een van de leden ik hoop dat jullie me willen helpen de logo die gepikt is zat op de voorkant van mijn mandje was een metalen logo met rubber er achter echt een originele staat helaas niet op de foto ik hoop dat jullie mij helpen vrgr hans van uden
|
12 jul 2012 19:00 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: PORCHE SCOOTMOBIEL
Logo gejat van een scootmobiel. Wordt echt steeds treuriger. Heb zelf niets liggen. Er is hier vast wel iemand die wel wat heeft liggen, is ie binnenkort weer de oude!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
12 jul 2012 20:16 |
|
|
horn
PF #57
|
als niemand wat heeft liggen, effe met de pet rond?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2012 20:20 |
|
|
e_930_T
|
Ik zal even kijken, volgens mij heb ik er nog wel ergens eentje. als ik hem vind zal ik hem bij mooi weer eens langs komen brengen, komt goed! we kunnen natuurlijk geen porsche zonder logo laten rondrijden gr e
|
12 jul 2012 20:40 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 jul 2012 20:53 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Dit is wel heel sneu zeg. Kijk een of je hem kunt vinden e930t anders rij ik even naar Speedservice want dit slaat natuurlijk nergens op.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jul 2012 21:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hier thuis wordt ook al druk gezocht, kreeg het bericht op een andere manier binnen. Maar tot nu toe logo niet te vinden. Even via een dealer oplossen. Mark(PCG)? Vakantie nekt me om verder aktie te ondernemen. Delnoy..........kosten maar gewoon delen als je een nieuwe koopt!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 jul 2012 22:16 |
|
|
Maba44
|
Als niemand zo'n ding heeft liggen ..... Wat kost dat logo? Ik lap mee! Denk dat dat best een lang lijstje wordt met mensen die een bijdrage willen doen....Te treurig voor woorden dat er spullen van een scootmobiel gestolen worden.
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
12 jul 2012 23:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die pet van Horn komt wel vol !
|
12 jul 2012 23:30 |
|
|
horn
PF #57
|
er staat zo'n ding op MP, kan iemand die niet even ophalen die morgen naar Knauf & Luna gaat?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2012 23:33 |
|
|
Delnoy
|
Ga morgen niet (sorry geen tijd, kom zowat om in het werk) maar wil in de pauze wel even naar Speedservice rijden. Dus als er geen gevonden is voor twaalf uur morgenmiddag koop ik er wel een.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 jul 2012 0:31 |
|
|
e_930_T
|
Goedemorgen,
Ik zit in een verhuizing heb al wat dozen leeggehaald gisteren maar kan hem niet vinden!
Denk dat het inderdaad beter is dat er een nieuwe besteld wordt, uiteraard doe ik dan ook mee in de kostenverdeling.
Zo snel mogelijk een nieuw embleem op de voorkant van de scootmobiel wat mij betreft.
gr e
|
13 jul 2012 6:23 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Onvoorstelbaar dit. Dat logo komt er zeker. Count me in Horn.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
13 jul 2012 7:13 |
|
|
horn
PF #57
|
rob, als jij er eentje bij speedservice haalt en regelt dat hij bij de eigenaar van de scootmobiel komt, post dat hier even. kan je je rekeninggegevens per pb doen, stort ik mijn deel.
|
13 jul 2012 7:34 |
|
|
Pacoloco
|
knap jippie idd. (ms is ie er per ongeluk afgevallen/gestoten ) Kom maar op met die pet
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
13 jul 2012 7:36 |
|
|
Delnoy
|
Komt goed, ga er straks eentje halen.
|
13 jul 2012 8:01 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Wil mijn deel ook hierin bijdragen . Te triest voor woorden
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
13 jul 2012 8:07 |
|
|
HansGT
924 Carrera GT + 944 RS
|
Beste Hans,
Ik heb er nog wel 1 liggen, stuur mij even je NAW gegevens en dan doe ik hem op de post.
|
13 jul 2012 8:12 |
|
|
Delnoy
|
Top HansGT, laat even weten of alles gelukt is anders pik ik er eentje op.
|
13 jul 2012 8:19 |
|
|
horn
PF #57
|
"Hans helpt Hans..." Ik draag overigens ook graag bij aan de verzendkosten
|
13 jul 2012 8:48 |
|
|
HansGT
924 Carrera GT + 944 RS
|
Die verzendkosten ga ik wel overleven Horn, maar bedankt
|
13 jul 2012 8:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat hoopte ik al, maar dan heb ik het in ieder geval aangeboden....
|
13 jul 2012 9:30 |
|
|
Delnoy
|
Kreeg net onderstaand bericht van hansvanuden Ik neem aan bedoeld al bedankje naar HansGT.
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 13 jul 2012 9:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2012 9:33 |
|
|
HansGT
924 Carrera GT + 944 RS
|
PB van Hans binnen, de envelop ligt al klaar en gaat morgen op de bus.
|
13 jul 2012 9:39 |
|
|