Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:37

Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Verzekering Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verzekering Porsche
Quirijn schreef:
Zat over verzekeringen na te denken en ik bedacht mij het volgende. Bij een verzekering gaat het om risico en het verzekerde bedrag. Of de onderliggende waarde nu een Porsche is of een andere auto dat zou niet moeten uitmaken.

Wellicht is de idee bij een speciale Porscheverzekering dat Porsche rijders minder schade rijden. Zit nu daarom ook bij gewone verzekeringen te kijken, zeker nu -in mijn geval- totaal verzekerde bedrag niet echt hoog is. Andere mensen dit ook gedaan? Gr, Quirijn

Als je niet op taxatiewaarde verzekerd geen probleem vindt dan zullen er vast mogelijkheden zijn. Op zich is een verzekering op taxatiewaarde met 10k km's volgens mij relatief best goedkoop t.o.v. 'gewone' verzekeringen.

23 jul 2012 12:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht Re: Verzekering Porsche
Bedankt voor alle info. Heb uiteindelijk gekozen voor Friesland Bank. Kosten all risk EUR 54 p/m. Geen km beperking, eerste paar weken wordt aankoopprijs geaccepteerd, daarna taxatierapport, geen vereisten alarm en stalling. Weten jullie dat ook weer.

24 jul 2012 18:24
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4