even een vraagje, kunnen GT3 wielen ET 52 onder een porsche boxster van 2005? Stel ik monteer deze wielen rijdt mijn auto dan nog steeds fijn? gr. ton
MOD: topic-titel aangepast van "wielen" naar het huidige
26 jul 2012 9:18
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: wielen
Dat hangt er vanaf wat je gewend bent..
Ik gok dat je van (standaard) 17" naar 18" gaat - dus lagere wang m.b.t. de band, kan fijner rijden, maar minder comfortabel zijn
Enne ... Welkom op dit forum Jezelf voorstellen kan hier. -klik-
26 jul 2012 9:47
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Als het al kan dan is er nog iets waar je over na kunt denken: Hoe hoger de et-waarde hoe verder de velgen in de wielkasten komen te liggen. Het maakt de auto ieler en dat vind ik minder mooi
O ja welkom trouwens
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
26 jul 2012 9:56
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
mbembe schreef:
Als het al kan ..
Volgens Paul French, kan het ..
26 jul 2012 10:37
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: GT3 wielen onder een Boxster ('05) - kan dat?
bij deze hebben ze dan wel spacers gebruikt, dat zou ik er dan bij doen volgens de foto kunnen de velgen er dus onder
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Laatst bijgewerkt door mbembe op 26 jul 2012 13:28, in totaal 1 keer bewerkt.
26 jul 2012 13:16
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
blijkbaar kunnen ze ook onder een Beetle
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum