Auteur |
Bericht |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
 Goede reden om Valkenburg eens te bezoeken...
... los van de gezellige winkelstraatjes, de vele terrasjes en de rijdersweggetjes door de heuvels;   Maandagmiddag is hij klaar, gistermorgen heb ik hem afgeleverd. De P krijgt bij Custom Car Cleaning een (grove) polijstbehandeling en Bart heeft me gisteren deze 1e foto's al doorgestuurd om het verschil te laten zien. Prachtig toch? Kan me echt verheugen om mijn "nieuwe" 928 maandag te mogen ophalen. ...en hij klinkt extra lekker daar in die nauwe steegjes mmm Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
05 aug 2012 9:27 |
|
 |
porschefabian
Projectleider
|
 Re: Goede reden om Valkenburg eens te bezoeken...
Dat komt helemaal goed, ik ken Bart al jaren , vanuit de corrado club. Als die je auto onder handen pakt herken je em niet meer terug....... 
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
05 aug 2012 10:36 |
|
 |
marco angelo
|
oei valkenburg dangerous 
_________________________________________ later is nu
|
05 aug 2012 10:57 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Had het al gezien op FB. Mooi werk 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
05 aug 2012 11:23 |
|
 |
Hartwiek
|
Wat een verschil...mooi werk..
|
05 aug 2012 12:42 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ziet er nu al goed uit! 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
05 aug 2012 12:57 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Oud nieuws.
|
05 aug 2012 16:54 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Geel en rood is een zéér mooie kleur, maar krijt erg  Werd ook vaak een blanke laklaag over gedaan 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 aug 2012 18:13 |
|
 |
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
wat een mooie resultaat. Jammer dat het niet om de hoek van Amsterdam is..
|
05 aug 2012 18:21 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Er zullen in A'dam e.o. ook vast genoeg poetsers te vinden zijn. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 aug 2012 18:28 |
|
 |
Peter S
|
Ja in Uithoorn zit ook een goed centrum. In Amsterdam zelf ken ik er geen .
|
05 aug 2012 18:32 |
|
 |
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Denk dat ik het ook eens laat doen voor de winter, welke behandeling heb jij laten doen? Zit er trouwens in Ijzeren nog één of is dat deze ( uit Sibbe)
|
05 aug 2012 20:20 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
+1 
|
05 aug 2012 20:38 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Kun je ook laten doen bij carclean in Bergschenhoek --> www.carclean.nl. Vraag naar Tim of Bert.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
05 aug 2012 21:02 |
|
 |
Delnoy
|
Nee hoor, alleen Bart kan dit zo mooi. Koppel je er gelijk een weekendje Limburg aan vast zodat we hier de economie ook weer draaiende krijgen. 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
05 aug 2012 21:24 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
En Dennis niet te vergeten  Maar als we dan toch aan het spammen zijn.....voor mensen die niet te ver willen rijden en in de omgeving van Den Bosch wonen weet ik nog wel een goede detaillist.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 aug 2012 21:49 |
|
 |
Peter S
|
Wellicht een group-buy met een weekendje Limburg met een leen Porsche Daar moet je natuurlijk wel kunnen rijden door de heuvels en de Eiffel om de hoek.
|
05 aug 2012 22:18 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat zal dan een group buy weekendje bestaande uit twee man worden aangezien je een volle dag nodig hebt om een auto compleet te detaillen. 
|
05 aug 2012 22:35 |
|
 |
Peter S
|
Hallo Franz , Dit valt op verschillende manieren in te vullen of juist een leuk hotel en dan fietsen..... 
|
05 aug 2012 23:31 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
+1 En vreemd dat ik van al die andere "poetsers", waar dit topic niet voor werd geopend, maar die als ik het goed begrijp minstens net zo goed zijn, zo weinig (ervaringen) hier lees. 
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
06 aug 2012 0:25 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat komt omdat de gemiddelde Porsche bezitter steevast met een oude theedoek en een flesje Turtlewax zijn Porsche blijft 'poetsen'. De jeugd staat wat dat betreft veel meer open voor het echte detailleerwerk en aangezien de gemiddelde leeftijd van een Porsche-bezitter een stuk hoger ligt lees je er hier maar weinig over. Neem anders eens een kijkje op andere auto-gerelateerde fora en je zult zien dat het aanbod 'poetsers' niet beperkt blijft tot, met alle respect overigens, een ons-kent-ons detaillist.
|
06 aug 2012 11:57 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Waarschijnlijk bij de meeste wel een bekend forum: Www.autodetailing.nl Kijk altijd graag naar de foto's van auto's die weer volledig in showroom conditie zijn gebracht 
|
06 aug 2012 12:45 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 aug 2012 20:16 |
|
 |
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classicArnhem
|
Ziet er goed uit zeg. Mooie diepe glans  Nu ga ik vloeken, lijkt bijna op een CY 
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
|
06 aug 2012 21:41 |
|
 |
Delnoy
|
Wow Heel mooi 
|
06 aug 2012 23:42 |
|
|