Auteur |
Bericht |
Marco911
1987 3.2Tegelen
|
Electrische stoelen
Ik kom er zojuist achter dat een van de knoppen van de electrisch verstelbare bestuurdersstoel is afgebroken. Iemand enig idee hoe en of ik deze knop zou kunnen vervangen? De buitenste ring (2 schroefjes) en de schroefjes waarmee e.e.a. in de stoel vastgezet wordt heb ik verwijderd. Hoe nu verder?
Bvd,
Marco
_________________________________________ It's not how fast you go, but how you go fast.
|
01 jun 2005 20:00 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
01 jun 2005 20:33 |
|
|
Marco911
1987 3.2Tegelen
|
Wist ik het maar. Stoel stond goed voor mij. Knop eigenlijk nooit gebruikt en nu vind ik hem naast de stoel. Auto is vanmorgen wel bij De Bock geweest om twee slangen bij het oliefilter en de thermostaatpakking te vervangen. Het ligt voor de hand om te zeggen dat........, maar zeker weten?
_________________________________________ It's not how fast you go, but how you go fast.
|
01 jun 2005 20:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je weet het dus niet zeker én hebt er niet met JdB over gesproken(?) ..... maar "veronderstelt" het hier wel openlijk.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 jun 2005 21:57 |
|
|
Marco911
1987 3.2Tegelen
|
Ik denk dat je mijn reactie in een breder perspectief had moeten zien. De essentie van dit onderwerp is of iemand ervaring heeft met een dergelijke schakelaar die stuk gegaan is. Als je vervolgens de met een kwinkslag gestelde vraag krijgt hoe je zoiets nu kapot kunt maken, vind ik het gegeven antwoord niet zo verwonderlijk. Dat ik er met Jos niet over gesproken hebt komt omdat ik het pas vanavond gezien heb. N.m.m. 'veronderstel' ik hier dan ook niet dat een derde dit onderdeel (onbewust) kapot heeft gemaakt. Zeker niet als je 'veronderstelt' leest als 'aannemen dat', hetgeen dacht ik nog altijd een gebruikelijke uitleg van veronderstellen is.
Kort en goed. Ik neem zeker niet voetstoots aan dat e.e.a bij het bedrijf van Jos is gebeurd en heb dit ook niet willen suggereren. Ik beschuldig ook niemand. Als ik vragen heb, stel ik ze wel rechtstreeks en FWIW (maar dit kun je niet weten): ik ben inmiddels een kleine tien jaar tevreden klant bij Jos en zal dit denk ik vooralsnog nog wel een tijd blijven.
Je zou het bijna vergeten: de schakelaar is inmiddels verwijderd. Het bleek achteraf een eenvoudige klus te zijn. Morgen een nieuwe bestellen en klaar.
|
02 jun 2005 0:08 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: Electrische stoelen
Waar ik wel altijd op let is dat de kids met het uitstappen dit altijd netjes doen, ze staan nogal is met de voetjes dicht bij de schakelaartjes met uitstappen.
|
02 jun 2005 9:45 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik laat ze er gewoon niet in vanachter
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 jun 2005 10:11 |
|
|
Sjonnie
|
Ik laat er vanachter ook niemand in, of wat dacht je
Trouwens het onderwerp gaat hier over wat anders dacht ik...
|
02 jun 2005 11:29 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
[hijack]
Is je stuur nog heel?
[/hijack]
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
02 jun 2005 13:46 |
|
|
Marco911
1987 3.2Tegelen
|
Hulde
De titel is natuurlijk een mooie voorzet. Kwestie van:
|
02 jun 2005 17:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Jouw opmerking kan wel degelijk als insinuatie worden gelezen wat kwalijk zou zijn, maar de verklaring ervan is helder.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 jun 2005 22:06 |
|
|
porsche-a-holic
carrera GT(modelauto)rond utrecht
|
vraagje hoeveel motortjes zitten er ondere een stoel? want mijne gaat niet meer naar voren of achter maar wel om hoog en laar en andere standen
_________________________________________ typical ringer
|
07 jun 2005 17:46 |
|
|
horn
PF #57
|
bij mij gaat de stoel naar voren en naar achteren met een hendeltje.
de 2 electrische schakelaars kantelen de zitting naar voren en naar achteren en de stoel omhoog en omlaag.
De hoek van de rugleuning gaat weer met een ander hendeltje (tegen de middenconsole).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jun 2005 20:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
08 jun 2005 17:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jun 2005 20:12 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
08 jun 2005 20:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
09 jun 2005 14:05 |
|
|