Re: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...
Pascal, Esther, Olaf bedankt voor de mooie dag. We hebben genoten van de tocht. Mooie rit door onze geboortestreek . Wat zijn er toch nog mooie stukken natuur onder de rook van Rotterdam!!\
Top!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
Laatst bijgewerkt door Ivo 3.6 op 12 aug 2012 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.
12 aug 2012 18:54
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Net thuis maar intens genoten en leuke mensen leren kennen.
Top organisatie, toplunch, top route en meer dan topweer (zou bijna verlangen naar een coupe want ik ben zo rood als een kreeft ) Zeker voor herhaling vatbaar.
Pascal bedankt!
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
12 aug 2012 19:07
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Kan niet anders dan bij m'n voorgangers aansluiten! Geweldige dag met prachtige auto's, leuke mensen, mooie locaties en dan ook nog volop zon! Pascal, Esther en Olaf hartelijk dank voor het organiseren
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
12 aug 2012 19:09
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Pascal, wederom bedankt voor de mooie rit! Wist niet dat er zoveel moois in omgeving R-dam was........ Wel als eerste binnen, maar geen prijs......snap er niets van
Jurgen, toch maar eens aan een tunnelchallenge meedoen?!!!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
12 aug 2012 19:12
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Super leuke dag (en weekend), organisatie bedankt. Heb veel mensen ontmoet en gesproken maar helaas niet iedereen (Zoals Olaf ). Gelukkig zijn er nog zat gelegenheden.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 aug 2012 19:22
twt
996
Brabant
pascal nogmaals van mijn dochter (die de middageditie reed) en mij onze dank vd gezellige dag en esther en olaf ook en veel mede forummers !
12 aug 2012 20:00
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Pascal & Esther bedankt heb super genoten en weer veel bekende en nieuwe forummers ontmoet.
Helemaal top.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
12 aug 2012 20:40
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Pascal, Esther en Olaf, m'n eerste Jubirit, wat een feest. Top(less) weer, mooie routes, goede stoplocaties en prima catering. Heb genoten in m'n Targaquarium Snorkel niet nodig gehad Benieuwd naar het 'Barolo report'
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
12 aug 2012 20:42
twt
996
Brabant
"Snorkel niet nodig gehad"............... toch maar het pontje betaald ?
12 aug 2012 20:46
Taatjen
lelystad
Fijne dag gehad,iedereen bedankt. Michiel (Lionhunter jr.) goed gedaan
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
Dank voor mooie dag op deze mooie dag
_________________________________________ Right here, right now!
12 aug 2012 20:59
Leo1965
Cayman
Numansdorp
Ondanks dat ik niet heb meegereden heb ik genoten van al die Porsche's in de mooie Hoeksche Waard. Ja ik was een van die fietsers.
12 aug 2012 21:33
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Delnoy schreef:
De foto's ..
Grappig om te zien dat jullie er net voor die flitser de A13 af zijn gegaan - en er daarna weer op
Eh ... LeoH vertelde jij mij niet dat je juist daar even gas gaf om de jongens te laten kijken
12 aug 2012 21:38
Peter Muijen
Koos = Exit
Ik zie dat ik wat gemist heb
12 aug 2012 21:39
badtzmaru
997 topless ;-)
Iedereen maar vooral Pascal en de rest van de organisatie bedankt voor deze topdag!! Wij als Porsche rookie's vonden het smaken naar meer!!
Wij wisten niet wat we konden verwachten vandaag, maar wat een leuke gezellige club mensen!!!
Bedankt Chantal & Ric
FILMPJE; Ik heb net al wat stukjes film bekeken en hier kan ik wel wat moois van maken. Helaas is het meeste geluid ruk, omdat ik een externe mic. vergeten was.. Dom...dom....
Ik pik trouwens stiekem wat foto's die hier gepost worden voor in het filmpje. Aangezien ik 0 foto's heb gemaakt. Ik hoop dat niemand hier bezwaar tegen zal hebben.
Pfff een boek tikken op een telefoon is ook een kunst haha...
_________________________________________ The world is a playground.... - Badtzmaru
Laatst bijgewerkt door badtzmaru op 12 aug 2012 21:53, in totaal 1 keer bewerkt.
12 aug 2012 21:51
Maba44
Volgend jaar ben ik erbij...Moest vandaag naar de zaak, de jongens in het magazijn ondersteunen....Mijn vrouw zei al...niet zeuren wees blij dat het zo druk is in deze tijd. Klopt zei ik, die 997 verdien ik daarom volgend voorjaar....leuke beelden en foto's gezien. Heb dus wat gemist ! Niet getreurd, volgend jaar nieuwe kans!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
12 aug 2012 21:53
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Olaf schreef:
Grappig om te zien dat jullie er net voor die flitser de A13 af zijn gegaan - en er daarna weer op
Ja, dat was een mazzeltje
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 aug 2012 21:58
barolo
3.2S
010
Re: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...https
Olaf schreef:
Eh ... LeoH vertelde jij mij niet dat je juist daar even gas gaf om de jongens te laten kijken
AHA, dat was Leoh.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
12 aug 2012 22:11
Mio Turbo
991 Carrera S Cabrio
Ex 997 Turbo
Rotterdam
Pascal, Esther en Olaf, bedankt voor deze mooie ervaring. Mijn zoontje en ik hebben een topdag gehad!! Ook voor ons was het de eerste kennismaking met het forum en de forumleden. Een hoop leuke mensen ontmoet en mooie autos gezien.
Tot de volgende bijeenkomst!
_________________________________________ Ach, beter een gat in je hand, dan een hand in je ...
12 aug 2012 22:47
Edd997
911 997 Speedster Look
Tjonge jonge wat een fantastische dag. Dat we meerdere van deze mooie zonnige dagen krijgen en elkaar treffen en gezellig door de dorpjes mogen rollen Wat klinken die oudjes toch maar lekker zeg....
Organisatie........TOPPIE
12 aug 2012 23:10
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Supergoede dag! Goede organisatie, leuke rit, goede locaties, goede catering! Sorry dat we niet op het pontje hebben gewacht
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
12 aug 2012 23:17
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Heerlijke dag gehad Prachtige rit, met als kers op de taart de tunnel (A15) Pascal, Esther en Olaf , dank voor de uitstekende organisatie. Broertje nu ook echt besmet met Porsche -virus.........Kan die de Italiaanse "lijken" eindelijk eens weg doen
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
12 aug 2012 23:22
badtzmaru
997 topless ;-)
Zo het filmpje is gemaakt!
Dus haal je tevoorschijn & enjoy the movie!!!
13 aug 2012 3:06
Jurgen
Westervoort
Wauw wat heb je dat fantastisch gedaan man, vooral die aparte opnamen van o.a. de uitlaat bij 't wegrijden zijn erg gaaf. Bovendien gelukkig ondersteund door een relatief rustig muziekje zodat 't geluid gewoon aan kan blijven
13 aug 2012 3:41
Black beauty
Bedankt Pascal, Esther en Olaf voor het organiseren !
Dit was onze eerste trip. Ik was samen met een vriend van mij in de zwarte 996.
Hij valt helaas in het niet bij al dat moois, wat een prachtige bolides! De GT 2 spoiler en Turbo velgen gaan er dus nu hoe dan ook komen
Tel daarbij op de lekkere lunch, de vergeten mooie scenery onder de rook van rotterdam en het geluid in de tunnel.
Wat een prachtige dag.
2 vragen:
1. Heeft iemand die verscholen politie-auto opgemerkt op de 1e route aan de linkerkant nog voor de pont ?
2. Weet iemand hoe je qua uiterlijk of je te maken hebt met een 964 turbo of een biturbo 965 ?
Anyway, een aangename ervaring en we zullen er wederom zijn op de Targa de Passagio, mijn Italiaanse co-piloot Damiano vertaalt het naar ' de wandelroute'. Volgens mij gaat het meer om 6k toeren in de tunnel
Bedankt allemaal voor deze leuke ervaring !
Rachid
_________________________________________ Tax Account | Belastingadvies Den Haag (voor bijvoorbeeld het fiscaal faciliteren van je nieuwe Cayman :)
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum